Enkö mä muka ole kirjoittanut tän vuoden pinoon ollenkaan? Jotenkin kuvittelin kirjoittaneeni..
Hiihtäminen&luistelu on kokeiltu. Luistelusta tykkäsi jonkin aikaa ihan hulluna, pysyi pystyssä ja pääsi eteenpäinkin. Sitten se jotenkin meni siihen, että 2 minuuttia ja "äiti, en tahdo enää". Silti olis joka ikinen aamu kovasti menossa ja usein mennäänkin, kun tuossa on jää ihan vieressä. Hiihtäminen on ykköspuuhaa kanssa, saatiin Summerilta sukset lainaan ja niillä suihkitaan taloa ympäri. Tai siis köpötellään, vään on toi luistelutyyli hakusessa vielä..
Saa nähdä miten pian kyllästyy siihenkin, eihän näin pieni niin jaksa vielä kun ei sillai osaa eikä tarviikaan osata.
Lapsien määrä.. voi että. Istuin sunnuntain kaverin vauva sylissä ja huokailin. Mulla ei
koskaan ennen ole ollut vauvakuume, ei edes silloin kun olin raskaana eikä ennen sitä. Nyt on. :heart: Ainahan mä olen vauvoista tykännyt, mutta.. niin. Tutut miehet alkaa kohta perua tapaamisia kun puhun vaan siitä, miten haluan vauvan.
Oon jotenkin aina ajatellut että Eeva ei olis ainoa lapsi, mutta toisaalta oon luopunut toivosta jo kun ei ole edes miestäkään. Enkä sitten kovin vanhana tahdo enää lapsia. Tai niinhän mä nyt sanon.
Kiva olis, jos Eeva sais joskus pikkusiskon tai -veljen, mutta ei se maailmaa kaada jos niin ei käy.
Hiusten pesu on kans yksi operaatio. Kun ei riitä pesu, tarvii hoitoaineenkin toi takkupesäke. Se huuhtelu on sen luokan taistelu että oksat pois, varsinkin kun jo siinä vaiheessa tarvii vähän selvitellä isoimpia takkuja. Ei suostu katsomaan kattoon niin että saisin jollain huuhdeltua ilman että vettä menee silmiin ja vaikka ne silmät olis nipistetty kiinni niin silti se on "kamalaa, äiti älä kiusaa!!". Jahtaan suihku tai kippo kädessä ympäri kylppäriä tai harhautan jollain niin suunnilleen saa joskus pestyä.. vaikka hauskuus alkaa vasta sen jälkeen kun pitää harjata hiukset.
kurpitsa, Pilates kuulostaa ihanalta! Täällä ei sellaisia voi harrastella, ikävä kyllä. Mulla on kans aina vähän ollut huono selkä ja senkin vuoksi oon nyt reilun vuoden käynyt jumpassa. Paljon helpompi olla. Nyt pitäis aloittaa yhdellä salilla, jossa on ihan selän ja selkävaivojen treenaamiseen tehty laite/ohjelma. Joululoman tein vatsalihaksia ihan hulluna eikä missään näy, mutta selässä tuntuu. Paremmalta.