Samsukka halauksia <3
Tämä alku on niin inhottavaa,ku keskenmeno riskikin on vielä suuri ja minä pelkään että minä oon yksi niistä joiden raskaus ei jatku
Ostin eilen kahden paketin niitä apteekin omia testejä kun ajattelin katsoa että eihän viiva haalene(ku oireettomampi olo ollut nyt).Eilen tein päiväpissasta toisen johon tuli tumma viiva ,mutta Tän aamun testiin selvästi haaleempi vaikka aamupissasta tein
Nyt kyllä ihan masis mieli,enkä enään usko kaiken olevan hyvin
Ihan kamalaa jos joudun kantaan kuollutta alkiota sinne varhaisultraan asti aavistellen koko ajan pahinta.Viimeksi kävi samalla lailla (ennen tuota meidän kuopusta) jolloin ensin aavistelin,sitten olin varma,sitten itkun kans aikaa oottelin ja siellä kun kkm todettiin,niin vielä viikko odotusta että pääsin oysiin ja sain tyhjennyslääkkeet!!!??? Se viikko oli ihan kauhea ku ympärillä näkyi raskaana olevia(yhdessä tapahtumassa)ja minä vaan mietin että "nuilla on elävä vauva mahassa ja minä kannan täällä kuollutta vauvaa mukanani"
Sori kaikille tästä ahistavasta purkauksesta..tulee nyt vaan nuo kipeät muistot mieleen ku niin pelottaa.
Mietin että jos jaksan niin ootan ainakin pari päivää ja testaan uudelleen ja jos viiva yhä haalenee varaan vaikka terveyskeskukseen aikaa.Näkishän ne esim verikokeilla että laskeeko raskaushormoni vai ei...