maisakaarina kiva kun täällä on muitakin isoja perheitä
Mulla ekaa kertaa ihan kunnolla jännittää että mitä muut aattelee meistä ja meidän lapsiluvusta
Siskokin kauhisteli että mihin te mahutte ku kerroin että oon menossa ostaan raskaustestiä
Tuli niin paha mieli että mietin jo onko tää sittekään oikea ratkaisu tehä vielä lapsia
Eikä sisko oo ees kysellyt mun raskaustestin tuloksesta mitään....enkä kyllä aijo kertoakkaan kun kerta tuollanen järkytys sille meidän lapsiluku.Me ollaan hyvissä väleissä ja minä olin hänen vauvan odotus aikana mukana iloitsemassa kaikesta ja olin aidosti onnellinen siitä että he saavat vauvan,mutta nyt tuntuu kyllä pahalle että siskon asenne on tu
is kiva että hänkin ois onnellinen joka ikisestä lapsestamme.
Meillä on pieni talo eikä lapsilla tuu koskaan oleen ikiomia huoneita,mutta nyt isoimmat tytöt saa oman huoneen,pojat oman ja kaksi pienintä joutuu olla meidän makkarissa siihen saakka kun saadaan vielä heillekkin huone tehtyä.En koe ongelmaksi sitä että lapset oppivat jakamaan myös huoneensa toisen kanssa ja oppivat että ihan kaikkea ei isossa perheessä saa mitä ehkä joissakin kavereiden perheissä saavat,mutta rakkautta ja huomiota he saavat mitä lasten kuuluukin saada ja kyllä nuita leluja,vaatteita ja muutakin "krääsää" on jopa liikaakin
Onneksi kaksi muuta siskoani ovat sanoneet että olisi ihanaa jos meille vielä tulisi vauva,samoin yksi ystäväni jolle tästä haaveestani kerroin
Itse tosiaan lapsemme on hoidettuja hyvin jaksettu joten siinäkään mielessä en ymmärrä miksi kellään pitäs kauhistella meidän valintaa
Minä oon aina ollut lapsirakas ja minusta on ihanaa kun on lapsia ympärillä ja minusta on myös suuri rikkaus lapsille kun on sisaruksia
Itselläkin niitä on jopa viisi.
Tänään ajoin apteekin ohi ja oli kyllä mahoton homma pidätellä itseäni kääntymästä sinne
oisin niin halunnut testata vielä huomenna uudestaan,mutta sitten maltoin mieleni kun ajattelin että yhden selvän plussan jo sain,niin käytän testirahan mielummin terveelliseen ruokaan mitä minä ja alkio tarvitaan.Nyt on sitten hedelmiä ynnä muuta terveellistä kaapit täynnä
Mulla on selvästi tullut uusi oire kuvioihin.Herkkyys nimittäin
Jo viikko sitten kyynelehdin lapseni harrastuksessa(eilen vasta tosiaan positiivisen testin tein ja nyt rv.3+4 mutta oireita oli jo tuolloin)ku ihailin kuinka taitava hän on ja itku pääsi myös kun luin ja näin kuvan rannalta löytyneestä 3-vuotiaasta pakolaispojasta
Mulla kans ällötti eilisissä juhlissa kun osa poltti tupakkia ja vaikka kuinka vaivihkaa yritin siirtyä tupakoitsijoiden läheltä pois niin aina joku taas kohta tuprutteli jossain lähellä.Oon myös huomannut että kaikki ruuat ei enään maistu samaan malliin kuin yleensä.
Uskaltaiskohan sitä jo huomenna varailla varhais ultraan aikaa.Vähän pelottaa että jos jotain sattuukin,niin neuvolan taidan ainakin varailla vasta viime tipassa.Vaikka sitten sen varhais ultran jälkeen jos siellä kaikki ok.
On kyllä niin onnellinen olo tästä että saa kokea vielä kerran raskauden ja vauva ajan ja seurata kuuden lapsen kasvua ja kehitystä
Tässä onnellisuuden tunteessa oon kylpenyt eilisestä testin teosta asti vaikka vielä on vähän jarru pohjassa täydellisen hullaantumisen suhteen,kun ei oo vielä omin silmin nähnyt että kaikki on kunnossa.
Toivottavasti vaan kaikki menisi hyvin meillä kaikilla ja toukokuussa saataisiin pikku nyytit syliimme,oih
Aika aikaista mutta joko tiedätte minkä nimen lapselle haluaisitte
Minulla ois jo tytölle nimiehdotus mielessä,mutta pojalle en oo vielä täysin sopivaa nimeä keksinyt