Zenmamalle onnittelut pojasta!
Supistus appseja Katselin, mitään en kuitenkaan lopulta ladannut vaan keittiön kellosta Katselin n. aikoja pöytään nojaillessa. Säännöllisestihän niitä supistuksia tuli aina jonkun aikaa ja useamman päivän, mutta synnärille lähdettiin sitten kun kivut oli sitä luokkaa ettei enää kotona pärjännyt (vaikka synnytys sitten lopulta menikin pelkällä ilokaasulla).
Mä en myöskään tiedä mitä tapahtuu sitten jos kolmas vielä hommataan, kun synnytyksen kestoksi merkattu tosiaan n. 30min
jäi vähän jälkikäteen taas mietityttämään, jos sisätutkimusta ei oltaisiin tehty niin mut oltaisiin laitettu kotiin ja tää olisi kyllä autoon syntynyt (lyhyitä supistuksia käyrillä kun tuli vain 15min välein, enkä kuulemma näyttänyt tarpeeksi kipeältä)
Pirpana toivottavasti flunssa pian helpottaa! Itsekin odotan alkaako menkat taas parin viikon päästä.
Pirpanalta piti kysyä kun teillä hyviä nukkujia, onko pienimmällä tutti käytössä? Täällä vaan tuteista (joka mallista) nimittäin tulee oksennus refleksi, esikoiselle kelpasi ja nukkui hyvin, niin siksi yritän epätoivoisesti sitä tuputtaa
Metsäruusu onneksi meni tauti nopeasti ohi!
Mulla kriisi vaatekaapin kanssa, mitkään farkut ei mahdu jalkaan
ja imetys vaatteita pitäisi myös hommata lisää ja mielellään mustana! Muutama kiva trikoo mekko käytössä, mutta niissä näkyy maitotahrat liian helposti (liivinsuojat saattaa välillä vuotaa)
Ja imetysliiveinä Mulla yöllä käytössä urheiluliivit (toppi mallinen), siis sellaiset mitä ei kyllä urheillessa voisi käyttää kun ei tue millään tapaa, liivinsuojat sentään pysyy niissä nukkuessa
Ja mitähän vielä oli..
Henttis uskoisin että 50cm mahtuu myös vähän isommalle, riippuu kylläkin tosi paljon vaatteen valmistajasta ja mallista, meillä lähes kaikki 50cm vaatteet ihan järkyttävän isoja, name itin istuu Täällä hetkellä parhaiten, meillä oli yhdet tytön vaatteet ja yhdet neutraalit mukana
on se kumma kun ei useammankaan Ultran ja oman olon jälkeen silti uskaltanut täysin sukupuoli veikkaukseen luottaa
Ja tosiaan Mikähän siinä on että miehet pukee useimmiten väri oksennuksen lasten päälle (esikoisella tänään oranssit housut ja limen vihreä paita..) Noh mielipideasioitahan nuo on..
Ainiin vinkkejä nännissä olevan haavan hoitoon? 2x päivässä olen pessyt sen ja joka kerran jälkeen hetken ilmakylpyä ja rasvaus, joka imetyksen jälkeen myös rasvannut..
Hiukan Väärä imuote oli alkuun ja sen kun sain korjattua, niin kipu jatkui ja vasta eilen huomasin että puolen sentin mittainen haavahaan tossa on mikä sen kivun aiheuttaa
Mimmi & typy huomenna 2vko