**Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

Mullakin toi la on neuvolan mukaan päivän aiemmin, eli 23.5, mutta sen voi vaihtaa vasta sitten ultran jälkeen. Kun siellä tod.näkösesti vähän muuttuu, niin ei sit koko aikaa tarvi olla vaihtamassa. =) Pari viikkoa vielä ultraan. :heart:

Tänne sitten palasi kuin palasikin tää kauhee pahoinvointi. Eilisestä asti ollut niin tuttu, hirveä öklötys päällä, että syömiset taas jäänyt minimiin. :$ Ja kun väsyttää niin järkyttävästi. Ei mitään rajaa. Aina kun sopiva väli tulee päivisin, parhaani mukaan koitan sen hyödyntää lepäämällä.

4krs väkeä Mulla oli toisessa raskaudessa koko alkuajan vähän väliä tuhruvuotoa. Just sellasta rusehtavaa. Paitsi ekalla kertaa sitä tuli ihan reippaasti, ja se oli ihan punaista. Siltikin kaikki oli kunnossa masussa.

Mullekin neuvolassa sanottiin, että rautaa aletaan syömään sit rv 12 jälkeen. Ainakin edellisessä (neljännessä ) raskaudessa oli sama juttu, en muista oliko jo kolmannessakin. Kahdessa ekassa ainakin mulle määrättiin rautaa heti alusta asti.

Toivottavasti pahoinvointi alkaa hellittään kohtapuoliin kaikilla meillä!!! :hug:


 
Voimia kaikille lapsensa menettämisestä!

Täällä jännitetään ensiviikon np-ultraa. Toivottavasti kaikki on siellä hyvin.
Pahaaa oloa on ollut iltaisin aikalailla ja pönttöäkin olen päässyt halailemaan.

Joa rv11+1
 
Nara Mä mietin samaa, että onko niitä keskenmenoja oikeesti niin paljon, vaan sattuuko ne kaikki tähän ketjuun?

*muoks* Tosin kaksi muuta ketjua, johon kirjoittelen on sellaisia, joissa on lähes kaikki ollut jo aikaisemmin. Eli siinä ei ole samoihin aikoihin lasketut ajat. Onhan sielläkin voinut olla keskenmenoja, mutta ne on ehtinyt olla ennen mun ketjuun liittymistä ja uusia tulee vähemmän kuin tähän. Kun en lukenut ketjuja ihan alusta asti :(
 
Äitti-83 Vaihdoin sullekin päivän, ei se niin iso homma ole niin ihan hyvin voi päivittää uudelleen sitten ultran jälkeen jos tarvetta.
Esikoisen np-ultrassa laskettu aika oli melkein viikon verran eriävä mitä menkkojen mukaan, mutta lääkäri sanoi että muuttaa vain jos on yli viikon heittoa. Jälkeenpäin ajateltuna ihan kiva ettei muutettu aikaisemmaksi, poika kun syntyi rv 41+0. Se kun on kuitenkin sellainen päivä mitä tuijottaa, vaikka tietää että +/-2viikkoa on se normaali aika. Eli jos olis muutettu np-ultrassa niin sitten olis tuntunut että meni melkein kaksi viikkoa yli :whistle:

Nara, Sompio Mä oon kans sitä mieltä että tässä ketjussa on todella moni joutunut menettämään pikkuisensa, ihan liian moni :'( Esikoista odottaessa oli myös useita keskenmenoja, mutta silti tuntuu että nyt on ollut vielä enemmän. Kai ne vain on niin yleisiä, vaikka sitä toivoisi ettei kenenkään tarvitsisi sitä kokea :attn:
 
Heipat kaikille!

Vielä ilmoittautuisi joukkoon yksi uusi odottaja toukokuulle. Ensimmäistä vauvelia odottelen, tänään viikkoja 9+5. Ensimmäinen nla käynti on jo takana ja odottelen np-aikaa tulevaksi postitse. Ultrassakin olen kerennyt jo kertaalleen viikolla 6 käymään, kun tuli pientä tuhruvuotoa ja pelkäsin että keskenmenohan se varmasti on..tai vähintään kohdun ulkoinen raskaus. Kaikki oli kuitenkin kunnossa, ja silloin lääkäri sai jo loistavasti sikiökaiun näkyviin. Oli se vain niin herttainen näky, kun se pieni papu siinä ruudulla vilkkui. :)

Paha olo on ollut suunnaton viikolta 4 ihan tämän viikon alkuun asti, nyt on hieman helpottamaan päin. Kertaakaan en ole joutunut oksetamaan, mutta pahoinvointi on ollut ympärivuorokautista, myös siis yöllistä. Tällä viikolla ei ole tarvinnut enää herätä yöllä pahoinvointiin kylkeä kääntäessä..tosin en ole paljon nukkunut muutenkaan, kuten saatatte huomata, kun kirjoitus ajankohta on näin mielenkiintoinen.
Olen ollut valtavan onnellinen, ettei ole pientä taaperoa hoidettavana, kun pahoinvointi ja väsymys on imenyt kaikki mehut täysin.

Mielenkiintoista lukea muiden ajatuksia ja ihana kuulla etten ole ainoa pahoine vointeineni ja aavistuksineni, vaikken sitä kenellekään soisikaan :) Keskenmenon pelko on suunnaton, johon lisämausteensa tuo vielä se, että olen ammatiltani sh/th ja työskennellyt viimeiset kaksi vuotta naistentautien vuodeosastolla, jossa tietenkin näkee valtavan paljon niitä epäonnisia mammoja ja raskauksia. :'( Tällä hetkellä olen kyllä työtön (ja täytyy sanoa että onneksi, kun ottaa huomioon heppoisen olon, sen lisäksi että näkisin painajaisia työaikanakin omasta kohtalosta potilaita hoitaessa).

Katselin tuossa, ettei ketään muuta toukokuun odottajaa ole täältä kokkolan seudulta, tai että olisi tulossa ainakaan samaan sairaalaan synnyttämään, onko todella näin??

Mutta jospa sitä nyt koittaisi nukkua vielä muutaman tunnin , niin jaksaisi vaarin syntymäpäiviä lähteä juhlimaan ja kuuntelemaan sukulaisilta miljoonia ohjeita miten ovat raskauspahoinvointiansa ja väsymystänsä hoitaneet :LOL:

miimii83+toukka 9+5 (LA 17.5.09, K-PKS)
 
Moikkis!

Pahoittelut Kirppu82:lle, jaksamista raskaaseen aikaan :hug:

On kyllä ihan liikaa sattunut ikäviä asioita tässä pinossa. Toivottavasti nyt jo ikävät uutiset loppuisivat.

Tervetuloa miimii83 :flower:

(.) Täällä ollaan kuopuksen kanssa flunssassa. Tosi ärsyttävää, en olis yhtään tähän olotilaan kaivannu enää flunssaa :headwall: Nyt on sitten veto aivan totaalisesti poissa. Pahoinvointi onneks tuntuu olevan jo helpottunut, vaikka kyllä mä vielä eilen viimeks oksensin. Mutta ei oo sellasta kokoaikasta ällötystä ja se on hyvä.
Niin joo mullakin se laskettu aika siirty neuvolassa ja neuvolan ultrassa päivällä eteenpäin, eli olis ny sitte 14.5. mutta ei oo pakko päivittää jos ei jaksa, katotaan sitten np-ultran jälkeen muuttuuko vielä.

villahousu ja Sulo 10+2
 
täällä herättiin kuvottavaan oloon heti aamusta, taitaa olla henkistä, kun pelko takaraivossa ollut nyt pari päivää tuhruttelun takia... muutenhan mulla ei pahoinvointia ole ollutkaan.
Yön aikana ei kuitenkaan ollut tullut mitään eikä aamullakaan... huokaisee helpotuksesta.

4krs+masukki 11+5
 
siksakkia juu eiköhän ne sitten ultraa uudestaan josseivät mittoja saa ?
Eipä tuolla lasketulla ole silleen väliä. Synnytystapa-arvio kertoo sitten sen varsinainen synnytyspäivän mikäli käynnistykseen päädytään ja sinne asti päästään. :p :p tai no ei sekään ihan päivää kerro heh..t: 4pvää käynnistetty

Huh, että on taas huonossa hapessa. Viikonloput on kauheimpia liikaa aikaa ajatella huonoa oloa. Rinnat on hirvittävän kipeet ja arat. Ja oksentaessa lirahtelee housuihin. Nythän ne erinäiset paikat alkavat löystymään jotkut sileet kudokset kuten kohtu virtsarakko alkavat antamaan periksi,,venymään tms..ja nyt kohtu painaa vielä rakkoa kuten sitten taas lopussa. On tää hehkeetä :LOL:

miimi83 tervetuloa! :flower:

nara ja himppu 10+1 ?
 
siksakkia: meillä se tosiaan on niin jähmeetä että pitää postissa odotella aikaa ultraan... ihan kuin sitä kaikki ajat kävis! säästyisivät postimaksuiltakin ja yhdeltä ajanvaraamiselta jos sinne vois itse soittaa... :LOL:

toivottavasti tosiaan muut ei enää tipu joukosta pois!

no niin, nyt alkoi aurinko paistamaan... ja just kun olin asennoitunut sisäpäivään ja vaikkapa pullan leipomiseen... :) oiskohan sitä pakko mennä silti haravan varteen...? ;)

vitsit, tätä mahaa ei kyllä enää piilotella. syysulkoilutakkikin kiristää ihan kiitettävästi mahan kohdalta! :) ens viikolla pitäs mennä parin viikon tauon jälkeen koulun penkille, ja kyllä muutos on melkoinen! onneksi parhaat kaverit siellä jo tietää, joten osa on jo juonessa mukana...

iitu & vauveli 10+4
 
Tervehdys...
Helvetin helvetti...enkös heränny tänä aamuna kurkku-,maha ja pääkipuun. Vapaa viikonloppu, niin kunnon työntekijä sairastaa. Ja kun mies ei oo kotona, niin pakko tsemppailla ton esikoisen takia. Karjun sille vaan pää punasena ja seuraavassa hetkessä on niin paha mieli kun toinen ei oikeesti edes tee mitään väärää...
Ja nyt yskittää ja meinaa aina laatta lentää kun yskäsen. Voi jeesus.

Mutta joo...valivali, sen mä ainakin osaan :LOL: .

Maanantaina ois tosiaan toi nt-ultra. Onneks se on vielä vapaapäivä. Töissä pari työkaveria on kysyny suoraan, että oonko raskaana. Ja mitenkään en ole asiaa esille tuonut aiemmin. Kai se mahan seutu on sitten jo näkyvissä. Ja jos se kerran näkyy, niin kai ne pomotkin on sen jo havainnut. Great.

4d-ultrasta on täällä kyselty. Mä kävin eskoisesta ja aion mennä tästäkin, jos niin pitkälle selvitään. Mitä useemmin näkee pikkusen sen parempi.

No nyt toi esikoinen on levittänyt eteisen lehtikorin pitkin lattioita ja repinyt sanomalehtiä pieneksi silpuksi...taas pitää lähteä kysymään, että mitä kohtaa sanasta EI se ei ymmärrä.

-Tulimieli & mytty rv12 (maanantaina saadaan toivottavasti päivitettyä mulle la!)
 
Täällä ollaan ihan päinvastaisella tuulella. Jotenkin ihanan onnellinen olo. Eilen käytiin neuvolalääkärissä ja kuunneltiin eka kertaa sydänääniä ja sitten extrana katseltiin vielä ultralla mahan päältä kun pieni vieteriukko hyppeli mahassa. Viikonloppu ja töistä vapaata, vointi on ihan hyvä ja ulkona paistaa vielä aurinko, joten mikäpäs tässä nauttiessa. =) kyllä se huono olo nostaa taas päätänsä, kun maanantai ja arki astuu kehiin...

Tsemppiä Tulimieli ja muut, jotka kärsivät huonosta voinnista.

 
Heipsan

Käytiin hakemassa eteiseen tapetit, sain ne mitkä halusin eikä niitä toiseksi parhaita jotka mies ois halunnu, jee!

Ihana syysilma, aurinko paistaa täysillä, nyt ulkoilemaan kaikki kynnelle kykenevät! =)

Mies vilkaisi mahaani rautakaupassa ja sanoi että näytät ihan siltä kuin olisit raskaana. :p
Että taitaa se vähä näkyä ja paistaa minustakin :heart:

Mukavaa lauantaita!

Jasmin ja massu 12 tasan :heart:
 
neuvola oli maanantaina,sitä perus kyselyä vaan lähinnä..ruskeeta vuotoa tullu pariin otteeseen ja selkä ollu hieman kipeä,neuvolassa sanottiin että johtunee alhaalla sijaitsevasta istukasta kuten oli esikoisen raskaudessakin..ultrassa 3.11 katellaan josko olis noussut se istukka..ekassa raskaudessa nous ennen rv.20 ultraa,joten eiköhän kaikki nytkin mee ihan hyvin.olo on parantunu vähän,en oo oksentanu 3 päivään..

toinen & tyty rv.9+5 :heart:
 
Mä olen parhaani mukaan vältellyt flunssaa ja nyt meillä on viikonlopun käymässä vieras, joka on flunssassa. Tosin ei tiedä mun raskaudesta, mutta olisi ollut kiva, että olisi ilmoittanut olevansa kipeenä. Olisin kyllä varmaan kieltänyt tulemasta... No, jossain vaiheessa mäkin sen flunssan saan, mutta kuiteskin.

Mulla ei toimi vahvennus, eikä mitkään hymiöt. Outo juttu...
 
Osanotto poistuneille. :'(

Ei ole paljoa näkynyt täällä mutta eka neuvola oli ja meni tällä viikolla. Se perussetti. Oksentelua aamuisin ja päänsärkyä harva sen päivä.
Viikot melkein samat neuvolan ja omien laskujen mukaan mutta katsotaan mitä ultrassa parin kolmen viikon päästä sanotaan.

Hapankorppua menee ja keltaista jaffaa... :snotty:

Toivotaan ettei kukaan enää putoa.. :/

Therean & Vaavi 9+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:
Mä olen parhaani mukaan vältellyt flunssaa ja nyt meillä on viikonlopun käymässä vieras, joka on flunssassa. Tosin ei tiedä mun raskaudesta, mutta olisi ollut kiva, että olisi ilmoittanut olevansa kipeenä. Olisin kyllä varmaan kieltänyt tulemasta... No, jossain vaiheessa mäkin sen flunssan saan, mutta kuiteskin.

Mulla ei toimi vahvennus, eikä mitkään hymiöt. Outo juttu...
Vaikka nyt ei tiedäkään että olet raskaana niin ei ole silti kiva että tartuttaa ehdoin tahdoin. :/
 
Sori mut nyt tulee vaan omaa napaa... Mut pakko purkautua...
Oon ihan poikki! Ei sillä ettei jo pelkästään toi pahoinvointi ja väsymys riittäs vaan nyt lisäksi mulle on tullut se issias ihan tosissaan. Oon niiiiiin kipiä!! Selkää polttaa ja jalkaa polttaa ja aina ku ukkoa nostan ni tuntuu että silmissä mustenee ku sattuu niin kovasti. En oikeesti jaksa kauaa... Sen lisäksi sit vielä ukko sairastu hirveään yskään ja joka yskäsyllä yöllä herää itkemään joten minä en oo käytännössä juurikaan pariin yöhön nukkunut. Ja päivät on sitten oikein rattosia ku ukko on kiukkunen ja itkuinen ja samoin minä. Mies on ollu töissä joten siitä ei oo ollu mitään apua. Onneksi huomenna on koko päivän kotona..
Ja ainiin, mullekin tuli sit tänään hirvee flussa, toivottavasti ei kuume nouse..

että semmosta valitusta. Kiitos ja anteeksi!

Mut eilen kävin neuvolassa ja kuulu jo sydän äänet :heart: :heart: ou joy! Laskettu aika muuttu neuvolan mukaan 20.5 mut se sit tarkentuu np-ultrassa joka on 4.11. Ei malta oottaa. Onneksi sain ukolle hoitajan joten pääsee mieskin mukaan =)

perlos ja maha-asukki 9+3
 
Therean Kiva, sä ymmärsit mua! Jos mä olisin itse kipeä, niin ilmoittaisin kyllä kyläpaikkaan, että kipeä olen. Jos saa silti tulla, niin ok. Tietää ainakin talonväki, että voivat itsekin tulla kipeiksi.
 
Huomenta täältäkin.
Harmittavan paljon keskenmenoja :hug: osanotot teille.
Pahoinvointia aina välillä, mutta ei juuri niin paljoa ole tarvinnut oksentaa.
Peloista joku kyseli jo aikaa sitten... Mulla jotenkin takaraivossa pelko, että kuinka masussa jaksellaan. Np ultra 6.11. Neuvola sitä ennen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Daami:
Tässäpä olisi uusi pino uuden kuun kunniaksi =)






LA.......nimi......synnytyssairaala......monesko lapsi.....ikä



29.4............Karviainen........MKS...........esikoinen.......30v
29.4............Ensitoive...........HYS.............esikoinen......
29.4............Popiina.............VKS..............toinen..........
29.4.............Jonz................PHKS..............toinen...........24v

????............Tulimieli............K-HKS...........toinen..........26v
1.5..............Beija................K-SKS............toinen.........
1.5..............hannaleena......OYS.............esikoinen.....22v

2.5..............KirsuTiina.........???................????............
2.5..............MayaXs............???................????..........
2.5..............Jasmin84..........VAS...............esikoinen.....24v

3.5..............Kerttu84..........PHKS.............esikoinen.....24v
3.5..............RoSMo.............VAS................kolmas........32v
3.5..............ELLEN77.........TAYS...............toinen..........31v(?)

4.5......4-kerroksen väkeä......TAYS..........neljäs.........
4.5..............uneksija...........OYS..............esikoinen.....25v
4.5..............erica87............OYS..............esikoinen.....21v
4.5..............viikuna............K-SKS............toinen..........
4.5...............H3LMI.............TAYS.............esikoinen........27v

5.5............Wendy.............TAYS.............esikoinen.....25v
5.5............Sporttimama.....???...............??????.........

???...............MayaXs................................esikoinen........24 v

7.5...............Nasu21...........PKKS.............toinen...........21v

8.5...............Nara...............kättäri...........viides.... ........33v
8.5...............Tytti83.............???................esikoinen.....25v
8.8..............Siksakkia..........???...................???...........???

9.5..............JeAnka............PHKS.............toinen..........26v
9.5..............joa84..............PHKS.............toinen.........24v
9.5..............Matilda-08.......VKS...............esikoinen....25v

10.5............emiliana..........???................esikoinen?....24v
10.5............Eemelin äiti.......????..............kolmas..........32v
10.5............Camomilla76....TYKS............esikoinen........32v
10.5............äityli..................???..............toinen...........25v

11.5............Swiss.............VAS/TAYS........kolmas........29v
11.5............Tilluri................????..............esikoinen......
11.5............jonskuska.........TAYS.............esikoinen(?)....23v
11.5............äityli07..............???...................toinen.... .....25v

12.5............piina...............KOKS..............viides...........32v
12.5............Joie.................HYKS................toinen.........25v
12.5............ElinaMaria......PHKS................esikoinen.....25v
12.5............Niisku-Rouva...??....................toinen..........20v
12.5............Pauzi...............K-SKS...............kolmas.........25v

13.5............Iitu2...............PHKS...............kolmas........32v
13.5............Toukotytsy......KOKS..............esikoinen.....22v

14.5.........PilkkuPantteri.....KYS.................esikoinen.....
14.5...........artunäiti...........SatKS.............toinen..........27v
15.5............Perskutarallaa..PHKS............Kolmas.........25v
15.5............villahousu.........K-HKS...........viides............29v
15.5.............nanna21.........????...............????..............

16.5............Narttu..............LKS................kolmas..........31v

17.5............Maariana83......SatKs...........toinen...........25v
17.5............nannah86.........OYS..............esikoinen.......21v
17.5............Ellu-80-.............SEKS.............kolmas...........28v
17.5............piiperot.............KOKS...............viides............. 31v
17.5............Kaptah..............KOS/H.............esikoinen.......22v
17.5............joose75............PHKS...............esikoinen........
17-5............Neiti21..............????...................????.............27v
18.5.............moerri..............????.................toinen.........
18.5...........PilkkuPantteri.....KYS.................esikoinen.....

19.5............toinen..............HYS..................toinen..........20 v
19.5............sannulii............???...................toinen..........

20.5............nisunen............SeKs.................kolmas........30v
20.5............myy-09.............????..................kolmas.........
20.5............ Palliina........... Jorvi.................. toinen........... 29v

21.5............Aurora72.........SeKS....................neljäs..........
21.5............Pianissimo........????....................esikoinen......27v
21.5.........pian 3xäippä.......TYKS..................kolmas..........
21.5.............luppa-..............HUS/LAS...........kolmas......
21.5...........RockMummy.......Jorvi..................esikoinen.......25v
21.5.............Samuli03..........Seks..................kolmas..........26 v

22.5............UuMama..........OYS.....................kolmas.........27v
22.5............Knockout.........TAYS(?)...............toinen..........
22.5............Kissinminttu.....KoKS..................esikoinen......24v

23.5............mwoana...........???.....................toinen..........24v
23.5............humu82...........????..................esikoinen......26v
23.5............Therean...........K-HKS.................kolmas..........29v

24.5............Äitti-83.............K-SKS...............viides....... ....25v

25.5............miigu123..........KAKS................toinen............
25.5............perlos...............OYS..................toinen............29v
26.5...........Kirppu82............KYS.................esikoinen........26v

27.5............sarama.............????.................esikoinen.......26v
27.5............Höpöliini............VAS...................toinen ...........23v

28.5............SaNi-81...........P-KSSK.................toinen...........27v

29.5............Suvi85.............k-hks..................toinen........... 23v
29.5............ariella..............

30.5............Sompio.............TAYS..................esikoinen........3 2v

31.5...........Valon kantaja.....VAS.....................kolmas..............
31.5............Niiksu...............KAKS....................esikoinen......25v

???.............pikku möhkis......?????..................esikoinen.......????



Linduu
hennaleena
sannulii
Heidsu
Goldienne
Lainaa




jos et löydä itseäsi listalta tai tiedoissa on virheitä niin ilmoittele :wave:



Aikaisemmat keskustelut:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1147540,1150


 
Haittaako ku kävin korjaamasa tonne pinoon tota omaa laskettua aikaa, ku se ultrassa muuttu... Neuvolassa ekalla kerralla sanottiin et 13.5, omien laskujen mukaan laskin et 21.5, sit ultrassa vihdoin 23.5, heh!
Niin tuo korjaus nyt tuli ihan tänne uutena keskusteluna, vai pitääkse mennäkin niin?
Noh, anyways....
 
Tässä toukokuisten 2009 lista:






LA.......nimi......synnytyssairaala......monesko lapsi.....ikä




29.4............Karviainen........MKS...........esikoinen.......30v
29.4............Ensitoive...........HYS.............esikoinen......????
29.4............Popiina.............VKS..............toinen..........????
29.4.............Jonz................PHKS..............toinen...........24v

????............Tulimieli............K-HKS...........toinen..........26v
1.5..............Beija................K-SKS............toinen.........????
1.5..............hannaleena......OYS.............esikoinen.....22v

2.5..............KirsuTiina.........???................????............????
2.5..............MayaXs............???................????..........????
2.5..............Jasmin84..........VAS...............esikoinen.....24v

3.5..............Kerttu84..........PHKS.............esikoinen.....24v
3.5..............RoSMo.............VAS................kolmas........32v
3.5..............ELLEN77.........TAYS...............toinen..........31v(?)

4.5......4-kerroksen väkeä......TAYS..........neljäs..........35v
4.5..............uneksija...........OYS..............esikoinen.....25v
4.5..............erica87............OYS..............esikoinen.....21v
4.5..............viikuna............K-SKS............toinen..........????
4.5...............H3LMI.............TAYS.............esikoinen........27v

5.5............Wendy.............TAYS.............esikoinen.....25v
5.5............Sporttimama.....???...............??????.........????

???............MayaXs............????...............esikoinen........24 v

7.5..............Nasu21...........PKKS.............toinen...........21v

8.5...............Nara...............kättäri...........viides.... ........33v
8.5...............Tytti83............KOKS..............esikoinen.....25v
8.8..............Siksakkia..........???................toinen........23v

9.5..............JeAnka............PHKS.............toinen..........26v
9.5..............joa84..............PHKS.............toinen.........24v
9.5..............Matilda-08.......VKS...............esikoinen....25v

10.5............emiliana..........???................esikoinen?....24v
10.5............Eemelin äiti.......????.....kolmas ja neljäs....32v
10.5............Camomilla76....TYKS............esikoinen........32v
10.5............äityli..................???..............toinen............25v
10.5............Kaptah..............KOS/H...........esikoinen.......22v

11.5............Swiss.............VAS/TAYS........kolmas........29v
11.5............Tilluri................????..............esikoinen......??? ?
11.5............jonskuska.........TAYS.............esikoinen(?)....23v
11.5............äityli07..............???...................toinen.... .....25v

12.5............piina...............KOKS..............viides...........32v
12.5............Joie.................HYKS................toinen.........25v
12.5............ElinaMaria......PHKS................esikoinen.....25v
12.5............Niisku-Rouva...??....................toinen..........20v

13.5............Iitu2...............PHKS...............kolmas........32v
13.5............Toukotytsy......KOKS..............esikoinen.....22v

14.5.........PilkkuPantteri.....KYS.................esikoinen.....????
14.5...........artunäiti...........SatKS...............toinen..........27v
14.5............Pauzi...............K-SKS...............kolmas.........25v
14.5..........villahousu..........K-HKS..............viides............29v
14.5...........kissinminttu......KoKS...............esikoinen.......24v

15.5.........Perskutarallaa......PHKS............Kolmas..........25v
15.5.............nanna21...........????...............????..............????

16.5............Narttu..............LKS..........kolmas ja neljäs.....31v
16.5............Ellu-80-.............SEKS.............kolmas............28v

17.5............Maariana83......SatKs...........toinen..............25v
17.5............nannah86.........OYS..............esikoinen.........21v

17.5............piiperot.............KOKS.............viides..............31v
17.5............joose75............PHKS.............esikoinen........????
17.5............Neiti21..............????.................????..............27v
17.5.............moerri..............????................toinen...........????
17.5...alice in wonderland ....SatKs............neljäs.............30v
17.5..........miimii83.............K-PKS...........ensimmäinen.....????

18.5...........PilkkuPantteri.....KYS.................esikoinen.....????

19.5............toinen..............HYS..................toinen..........20 v
19.5............sannulii............???...................toinen..........????
19.5.........pikku möhkis......K-SKS...............esikoinen......24v

20.5............nisunen............SeKs.................kolmas..........30v
20.5............myy-09.............????..................kolmas.........??? ?
20.5............ Palliina........... Jorvi.................. toinen........... 29v
20.5............perlos...............OYS..................toinen........... .29v

21.5............Aurora72.........SeKS....................neljäs....... ...????
21.5............Pianissimo........????....................esikoinen......27 v
21.5.........pian 3xäippä.......TYKS..................kolmas..........????
21.5.............luppa-..............HUS/LAS...........kolmas...........??? ?
21.5...........RockMummy.......Jorvi..................esikoinen.......25v
21.5............Samuli03..........Seks..................kolmas...........26 v

22.5............UuMama..........OYS.....................kolmas.........27v
22.5............Knockout.........TAYS(?)...............toinen..........???? ?
22.5.............Imppu-83........NKL...................esikoinen.......25v

23.5............humu82...........????..................esikoinen......26v
23.5............Therean...........K-HKS.................kolmas..........29v
23.5............Äitti-83.............K-SKS...............viides....... ....25v
23.5.............mwoana..........????..................toinen..........????

25.5............miigu123..........KAKS................toinen............??? ??

27.5............sarama.............????.................esikoinen.......26v
27.5............Höpöliini............VAS...................toinen ...........23v

28.5............SaNi-81...........P-KSSK.................toinen...........2 7v
28.5............nikunaku............VAS....................viides.......... .33 v

29.5............Suvi85.............k-hks..................toinen........... 23v
29.5............ariella..............?????....................??????....... ...????

30.5............Sompio.............TAYS..................esikoinen........3 2v

31.5...........Valon kantaja.....VAS.....................kolmas..............
31.5............Niiksu...............KAKS....................esikoinen..... .25v



Linduu
hennaleena
sannulii
Heidsu
Goldienne
Lainaa




jos et löydä itseäsi listalta tai tiedoissa on virheitä niin ilmoittele :wave:



Aikaisemmat keskustelut:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1147540,1150[/quote]
 

Yhteistyössä