Laitanpa taas kuulumisia...
Esikoisen kans menee kyl päivät nopeesti, harmittaa vaan kun on niin väsyrättipuhki koko ajan ettei juur paljoo jaksa touhuilla... Yksiki ilta odotin hartaasti Pakoa, ja nukkua torsotin koko ohjelman ajan, heräsin sohvalta joskus puol 11, et voi ei! Onneks uusinta tulee maanantaina, tosin paljonpaljon myöhempään!!! :O
Eilen olin ihme kyllä hereillä vielä kaheltatoista, mieski oli aivan ihmeissään, kyseli et eiks mun pitäs olla nukkumassa?
Toissapäivänä oli kauheeta, en ollut syönyt juur mitään aamulla, kaapit oli typötyhjät, joten esikoisen herättyä päikyiltä lähdimmä kaupassa käymään. VIRHE! VIRHE! Kävin eka yhdes marketis joka on suunnilleen kilsan päässä meiltä. Sitte paluumatkalla kävin vielä toises kaupas, ja siel alko sit masuun koskee pirusti. Kauheena sydän hakkas, ja pääsin kassalle, kylmää hikee pukkaa vaan. Painelin tunnusluvut väärin siinä, kassaneiti varmaa aatteli et oon iha huumeis tai jotain... Koko ajan vaa pääs toistin itelle et "Oksenna vasta ulkona! Pinnistä!!" Silmis vaa meinas sumeta. :x Päästiin ulos, ja onneks parani olo. Jalat vaa meni spagetiksi, ja hyvä et niitä vaunuja jaksoin puskee kotia päin. Kotona sit äkkii sapuskaa naamaan, parani olo heti, mut mitä tästä opimme? Ei IKINÄ kannata nälissään lähtä kauppaan, hyvä etten pyörtyny siihen kassalle!
Joku kyseli et mis vaihees alkaa veskis juoksemiset yms... Mul alko heti plussaamisen jälkeen, tai oikeestaa jo aikasemmin, nyt pitää yölläki nousta 2-3 kertaa pissalle, ja jatkuu loppuun asti varmasti kerta ekanki kanssa. Saatoin loppuvaiheessa käydä tunnin aikana 10 minsan välein vessassa.
Masua onki vähä hankala kohta peitellä, sellanen kumpu jo, ja iltasin oon ihan pallo! Ei olla juur kellekkää vielä kerrottu.. Pakko kai sitä on kohta alkaa kertoo ennen ku joku hokasee ja juoruilee kaikille....
Jaksamisia, mammulit ! :hug:
~mwoana~RV 9+5, esikoinen 14kk
:heart: :heart: