Pauzi
Mulla on kirjoittelu jäänyt nyt ihan sen takia, että kun koitan täällä muuttoa hoitaa melkein yksin kahden lapsen kanssa (miekkonen on töissä seitsemästä seitsemään) joten tää ajankäyttö on aika rajallista... Ja musta tuntuu että tästä ei tuu mitään |O Huomenna pitäis olla kamppeet kasassa, ja lauantaina kannetaan tavarat uuteen kotiin... Onneksi on nuo mummot ja papat, lapset saavat mennä toiseen mummolaan viikonlopuksi, ja toinen mummo tulee auttamaan muutossa.
Mulla on ihan kummallinen olo. Suuriman osan ajasta ei tunnu siltä että olisin raskaana. Mutta aina hetkittäin tulee kuvottava, tai suorastaan paha olo. Ainoa kunnon merkki raskaudesta on aristavat rinnat. Jotenkin pelottaa, että onkohan kaikki hyvin. Eka neuvola mulla on ensi maanantaina, saa nähdä milloin ultra on.
Mulla varmaan menee ens viikkoon, ennen kuin ehdin aktivoitua kirjoittelemaan kunnolla. Kunhan saan muuton ohi niin sitten. Pahoitteluni kaikille joilla on mennyt kesken :heart:
Ja sit vähän "typerästi" perään tervetuloa uusille!!
Mulla on ihan kummallinen olo. Suuriman osan ajasta ei tunnu siltä että olisin raskaana. Mutta aina hetkittäin tulee kuvottava, tai suorastaan paha olo. Ainoa kunnon merkki raskaudesta on aristavat rinnat. Jotenkin pelottaa, että onkohan kaikki hyvin. Eka neuvola mulla on ensi maanantaina, saa nähdä milloin ultra on.
Mulla varmaan menee ens viikkoon, ennen kuin ehdin aktivoitua kirjoittelemaan kunnolla. Kunhan saan muuton ohi niin sitten. Pahoitteluni kaikille joilla on mennyt kesken :heart:
Ja sit vähän "typerästi" perään tervetuloa uusille!!