Toukokuiset 2025

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
En ole minäkään ihan kirjaimellisesti suosituksia noudattanut, oon syöny satunnaisesti mm. salmiakkia, wakamea (merileväsalaattia) ja siemeniä puuron ja myslin seassa. Sen lisäksi erikoisoluiden ystävänä olen mieheltä maistanut olutta vajaan teelusikallisen jos hänellä on ollut jotain kiinnostavaa, että hui hai alkoholiakin olen nauttinut 😄 Raakoja lihoja ja kaloja ja homejuustoja oon välttänyt että ihan vaan järjen pitänyt päässä. Tänään tuli muuten 11 viikkoa täyteen, voi ehkä pikkuhiljaa uskoa että eteenpäin mennään!
 
Ruuan suhteen ei oo oikeastaan ongelmia ollut. Raaka kala taikka sushit eivät kuulu muutenkaan ruokavaliooni, myöskään raakaa lihaa tai maksaa en syö niin ei ongelmaa. Ainoastaan satunnaisia salmiakkeja syönyt. Ravintolassa oon sit joutunut kyselee käyttävätkö pastöroituja juustoja. 🙈 Pakkasmarjat ovat kotimaisia ja mansikoita oonkin paljon popsinut.

Ittelläni on vielä reilut kaksi viikkoa ultraan. Mutta ihan vilpittömästi toivon et pahoinvointi ois jo voitettu. Kenties voisi kohta luopua bonjestasta?

Aattelin et kun on 12 viikkoa takana niin se on sit uusi ”juhlan” aihe. Onhan se sit niin kuin yks kolmas osa.
 
Kävin omassa kannassa tutkimassa verikokeiden tulokset. Enpä päässyt puusta pitkälle kun ei oo viitearvoja ja googlettamalla ei asiat auenneet. Maanantaina täytyy muutenkin neuvolaa soitella niin kysyttävä samalla tuloksia.
Niin homejuusto on asia mitä tykkäisin syödä, mut vielä en ole siihen koskenut.
Ongelmani on etten ole innokas tekemään jumppaliikkeitä mitä sain ohjeeksi, elI nää lantionpohjan jumpat.
 

Yhteistyössä