Touko-kesäkuun 2010 hoidoista plussanneet

Heippa,

perustin nyt tämän pinon kun siitä jo lapsettomuuspuolella juteltiinkin. Uskaltauduin tänne vihdoin, nyt kun nt-ultra on ohi. :heart:

Toivottavasti saadaan sama tuttu porukka kasaan ja kuljetaan tie yhdessä loppuun. :heart:

).( Alkiostani on todella tullut sikiö ja pieni ihmisenalku. Ultrassa näkyi jo vauva, joka vastasi täysin viikkoja. Kovasti Ässä temppuili ja heilutteli käsiään. Jalat oli somasti ristissä, joten tytön alkuhan siellä on ;)

Nyt voin todella nauttia raskaudesta ja kesästä. Ja ihan tosissaan tajusin, että jään töistäkin pois jo reilun neljän kuukauden jälkeen!! Mulla on lomaa vielä kaksi viikkoa ja sittenhän on jo elokuu puolessa välissä. Sovin esimieheni kanssa, että jään joulusta jo kotiin lomia ensiksi pidellen.

Mutta toivottavasti tutut löydätte tien tänne odotuspuolen ketjuun. :heart:

Amelie ja Ässä 11+4
 
Moikka,
kiva kun perustit oman pinon :) Jospa mäkin jo uskaltaisin tänne vihdoin, kun nt-ultra ohi.

Pieni ihmisenalku näkyi meilläkin, ja viikot oli ultran aikaan 11+3, mutta vastasi viikkoja 11+6. En tiedä kumman mukaan tässä nyt lasketaan eteenpäin? Kovasti jo sormea imi, se me nähtiin itsekin, ja lääkäri sanoi että raapi myös korvaa :heart: Uskomatonta, mä en vieläkään uskalla ihan täysiä uskoa että me voitais onnistua, vaikka lääkäri sanoi että nyt keskenmenon riski on erittäin pieni =) Tätä on vaan niiiin monta vuotta toivottu ja odotettu, ja uskomatonta jos tää tosiaan kävis näin "helposti"...

Sulla ei Amelie enää olis sit pitkään töitä enää :) Mä en ole vielä hirveesti uskaltanu ajatella tota asiaa, välillä tosin huomaa että ajatukset on lipsahtaneet siihen että milloin jäis pois töistä... Nyt mulla onneks alkoi kesäloma, eli kolmeen viikkoon ei tarvi töitä ajatellakaan =) Onko sulla ollut mitään maha"nippailuja"? Mulla on edelleen välillä, ei pahoja mutta kuitenkin jotain siellä tuntuu. Toivottavasti on normaalia.

Timotei 11+5 (vai 12+1?)
 
Tervehdys! Kivaa, et ollaan saamassa porukka kasaan myös tälle puolelle. =)

Amelie Saatko sie pitää ens vuoden kesälomapvät ennen mammalomaa? Mua kiinnostais tietää, ko itsellä toiveissa pitää ennen mammalomaa ens vuoden kesis pois. On nimittäin hyvinkin varmaa, et en palaa nykyiseen työpaikkaan, ko miulla on määräaikainen soppari.

timotei Onnittelut hyvin menneestä nt-ultrasta! :flower: Sama tunne on täälläkin tuon onnistumisen suhteen. Jotenkin tää viimeinkin onnistuminen edes tähän asti saa monet onnettomat vuodet kutistumaan pieneksi ajaksi ja nyt tuntuu, et helpostihan tää lopulta kävi... =) Nyt vain toivoo kaiken sujuvan hyvin loppuun saakka.

(.) Täällä toistaiseksi kaikki ok. Jonkin verran on ollut viime päivinä kivistyksiä masussa, mut uskoisin sen olevan ihan normaalia. Mitään vuotoa ei oo edelleenkään ollut *kop, kop, kop.. Seuraavan kerran ois ultra 10.8. äitiyspolilla. Katsotaanko silloin tuo nt-ultra? Kaksosistahan ei sitä jotain veritestiä voi tutkia, mut eiks tuon turvotuksen kuitenkin pysty katsomaan? Miulla, kun nuo pikkuiset on omissa pussukoissaan. Hiukan huolettaa tää flunssa, jota on kestänyt nyt muutaman päivän. Tän pitäis olla ihan normaalia sellasta, et ei tän luulis kauheen vaarallista pikkuisille olevan? Mitään lääkettä en oo ottanut, enkä aiokaan, jos tää näin kotikonstein pysyy kurissa (lepoa, kuumaa juomaa, C-vitamiinia). Ihme, et oon ylipäätänsä saanut flunssan, ko nyt on tullut syötyä niin hyvin noita erilaisia vitamiineja. Luulis, et mitkään pöpöt ei tarttuis... Ultraa odotellessa. Voikaa hyvin ja kertokaahan kuulumisia pian! =)

Ai niin, yks juttu viel.. Pitäisköhän tehdä tännekin joku lista? Amelie taitaa olla guru sellaisessa? =) On jotenkin tottunut tuolla toisella puolella erilaisiin listoihin, et ei osaa olla ilman... :LOL:

Nonna ja arvoitukset 10+1

(jihuu, kaksinumeroinen viikkolukema... ;) )
 
Väsynyt moro..

Ihan tulin vaan ilmoittautumaan pinoon, oon ihan sika väsy koko ajan..! Hemppa vaan 106, joten ainakin osittain johtunee siitä. Ensi viikolla, torstaina, olisi nt-ultra. Krooh.... Kraah.... Ensi kerralla lisää B)

Amelielle ja timoteille onskut hyvin menneistä ultrista, on se vaan niin ihanaa, kun saa jonkinlaista varmuutta asiaan. Mulla oli viimeksi se alkuraskauden uä rv 6+9, nyt 10+6 ja välillä meinaa epäusko iskeä, että onkohan siellä mitään elämää...

Nonnalle tsemppiä ultran odotteluun!

-rallis
 
Kiitos onnitteluista :) Mä kävin viimeks eilen neuvolassa kuuntelemassa sydänäänet, kun halusin taas varmistusta asiaan :ashamed: Kun täälläkin toi epäusko välillä nostaa päätään ;) Me ollaan vielälähdössä ruotsiin torstaina, ja aattelin et kivempi lähteä kun sai taas kuulla sydänäänet.
Väsymystä täälläkin, ei onneksi ihan sellaista kun alussa. Yöt nukun melko huonosti, vessassa saa ravata ja 2-3 kertaa myös syömässä. Mulla olis lääkärineuvola ensi viikon torstaina.
Tsemppiä Nonnalle ja Rallikselle ultran odotteluun :)
 
Heippa! Mäkin ilmoittaudun mukaan. Np-ultraan vielä reilu viikko... jännitys tiivistyy ihan liikaa. Mulla on olo vähän parantunut eikä enää väsytäkään ihan niin tajuttomasti.

Hyviä vointeja kaikille!
 
Kiitos rallis ja timotei ! Suht nopsaa tuo viikko taitaa vieriä.

Huu, onpa siulla hemis matalalla! :eek: Äkkiä rautakuurille, hop! Miulle on sopinut tosi hyvin tuo Salus Floravital- valmiste ja neuvolatätikin antoi suosituksen ottaa se käyttöön, jos ja kun hemis sitä vaatii. Oon tuota siis joutunut ottaa leikkausten jälkeen ja tosi nopsaa arvot nousi hyviksi. Pahimmillaan hemis oli joku 96 heti leikkauksen jälkeen. Niin ja tuo ei koveta vatsaa yhtään - ainakaan miulla ja hyvääkin tuo on.

Tervetuloa messiin Liisa34 ! Miullakin vissiin tuo 10.8. oleva käynti on np-ultra - luulisin.
 
Hei, rohkeasti työnnän itseni tänne mukaan! :wave:

Ihanaa, Amelie, kun tämän ketjun tänne perustit, kiitos! Ja hienoa "nähdä" teidän kaikki täällä.

Tänään käyty ultrassa, ja yksi kaveri siellä köllötteli, sydän sykki vimmatusti. :heart: Olipa helpottavaa. Nyt voisi jo uskoa näitä kaikkia oireitansa, eikä vaan tuntea itseänsä vainoharhaiseksi.. Neuvolaan soittelen huomenna, samalla kun varaan lapsille 5v ja 2½v -ajat :)

Mukavia masunkasvattelupäiviä kaikille, toivotaan pahimpien kuvotuksien ja oksujen pysyvän poissa, ja tsemppiä jokaiselle seuraavien ultrien odotteluun.. :hug:
 
Tervehdys!

Huomenna poksuu taas viikot ja alkaa 12 viikko (11 täyttä). Tiistaina olisi ensimmäinen äitiyspoli ja toivottavasti ultraavat ja koettavat kuunnella sydänäänet.... Jännää on taas! :whistle: Viikonlopun aikana olen joutunut ottaa päikkäreitä, kun väsymys iskee tosissaan päälle. Parin tunnin tirsojen jälkeen jaksaa valvoa about 22-23 asti ja sit sänky kutsuu jälleen. Saas nähdä miten käy huomenna töissä, kun ei pääse päikyille, jos ja kun alkaa ramasta...

Mitä kuulu muille odottajille? Toivottavasti kaikki on hyvin! :hug:

Nonna ja arvoitukset 10+6
 
Tulenpa tännekin mukaan, vaikka olen jo ehtinyt tuonne loppukevään pinoonkin ilmoittautua... Taitaa olla kaikki tuttuja, joten sen kummempia esittelyjä ei tarvita :)

Tällä kertaa pikaisesti vain omia kuulumisia...

Eilen illalla palasin reissusta. Reissu meni hyvin, vaikka jatkuva vessahätä aiheuttikin välillä päänvaivaa. Ainakin tuli kaupunkilomakohteen yleiset vessat kartoitettua hyvin ;) Tuntuu, että alkuraskauden vähäisetkin oireet alkavat olla väistymässä. Huomenna olisi edessä NT-ultra. Olo on aika rauhallinen sen suhteen, tosin pieni pelko on silti takaraivossa. Lähinnä turvotusten tai muiden ongelmien suhteen. Uskon kuitenkin sikiön olevan edelleen elossa. Itse asiassa "sorruin" ostamaan kotidobblerin. Tänään päätettiin testata sitä, vaikka olinkin varma, ettei sillä vielä mitään kuuluisi. Mutta niin vain löytyi melkein heti ihan selvä sikiön syke. Mieskin löysi sen ja kuuli tänään siis ekan kerran. Välillä ääni tuli vaimeammin, mutta muutamaan otteeseen selkeämmin ja "laukkaavana" :heart: Jos uutiset on huomenna hyviä, aiotaan kertoa vauvan tulosta miehen tyttärelle. Mä oon niin odottanut sitä päivää, että päästäisiin joskus kertomaan pikkusisaruksesta...

Palaan huomenna paremmalla ajalla kommentoimaan ja kertomaan ultrakuulumisia.

Hanuu & Stitch 12+1
 
Hanuu Mistä sie hankit tuon Dopplerin? Itsellä kans käynyt mielessä, et sellaseen vois investoida... Niin ja paljonko kustansi? Mukavaa, et siulla menee hyvin siellä! =) Tsemppiä huomiseen NT-ultraan!

Nonna ja arvoitukset 11+0 *poks
 
Nonna78: Tilasin sen Raskauskeijusta, kun on siellä tarjouksessa. Ihan se perusmalli. Hinta oli 46? + postikulut. Ja tosiaan, olin siis jo tänään siellä ultrassa...

Ultrakuulumisia:
Kaikki hyvin, niskaturvotusta vain 1.17 eli päätettiin olla menemättä veriseulaan. Kaikki nyt näkyvät rakenteet oli kunnossa. Alakautta ultratessa sikiö nukkui ja mitat saatiin otettua hyvin. Päästä peppuun oli 63mm ja pään mitta 21mm. Vatsan päältä ultratessa sikiö heräsi ja alkoi jumppaamaan oikein kunnolla =) Rapsutteli päätään, imeskeli sormiaan, kiepsahteli ympäriinsä ja venytteli jalkojaan oikein pitkiksi. Saatiin kuvia mukaan yhteensä 6kpl. Kotona kerrottiin miehen tytölle ja otti uutisen iloisena vastaan :) Ihana tunne, kun voi alkaa nauttia tästä raskaudesta! Rakenneultra on 4.10. Kuumeisesti odotan, että vatsa alkaisi kasvaa ja liikkeet aikanaan tuntua. Ultran mukaan istukka on tosin etuseinämässä eli liikkeet voi alkaa tuntua vähän myöhemmin. Onneksi on tuo kotidoppleri, millä voi tarvittaessa kuunnella sydänääniä...

Hanuu & Stitch 12+2
 
Miltä teistä tuntuu olla raskaana oleva lapseton? Vedin tänään itsekseni herneen nenään, kun kaverin FB-status ylisti hänen muutaman viikon ikäisen vauvansa hymyilyä. Teki mieli kommentoida, että v...t ton ikänen mitään hymyile... (vaikka kai se saattaa hymyilläkin). Edelleen siis ärsyttää vauvahössötys. Tai siis nyt se nimenomaan ärsyttää, ei tunnu sydäntäraastavan pahalta, kuten ennen plussaa. Alkaakohan sitä itsekin jossain vaiheessa hössöttää?

Kiva, että kaikille pinolaisille kuuluu hyvää :) Mä pelkään raskausdiabetesta (ylipainon takia), mutta muuten menee ihan jees. Odottelen perjantaista ekaa ultraa ja sit sokerirasitusta.
 
Moiks! Nopsaan ultrakuulumiset.... Eli tänään tehtiin NP-ultra ja A vauvalla 0,4 ja B vauvalla 0,8 nuo arvot. Hyvältä siis näytti! Masussa oli sellainen sukelluskerho menossa, et ei meinattu saada pikkuisia kuvattua yhteen kuvaan, mut toisesta saatiin ultraajan mielestä mahtava kasvokuva, jossa näkyi silmät, nenä ja suu... Laitteen mukaan miun viikot ois 11+5 ja pikkuisten koko 49mm toinen yhden kymmenyksen isompi, mut merkattiin samalle koolle.

Helpottavaa oli kuulla ja nähdä pikkuisten voivan hyvin. Sydänääniä ei edes koetettu kuunnella, mut kyllä noista elohopeista näki kauas, et ei niillä hätää ole.... :LOL:

Nonna ja arvoitukset 11+1

 
Heips! Taidan minäkin uskaltautua tänne puolelle vaikka vielä vähän jännittää että miten kaikki menee... Veriset vuodot ovat siis tällä hetkellä loppuneet ja toivotaan ettei niitä tulekaan enää. Kävin tänään ultrassa tarkistuttamassa tilanteen, ja kivi putosi sydämeltä kun lääkäri heti ensimmäiseksi totesi: "Täällä on elävä sikiö". Siellä pikkuinen liikkui ja sydän löi niin vimmatusti :) Lääkäri vielä innostui selittämään sikiön eri ruumiinosia, että mikä on mikäkin, sen mitä nyt pikku möykystä sai selvää :) Mittaa polskijalla oli 32,7mm, viikkoja 10+1. Nt-ultra on 23.8. joten vielä melkein pari viikkoa pitää odotella siihen. Nyt uskallan jo melkein iloita, no ehkei kuitenkaan ihan vielä (huoh, mikä pessimisti...), mutta kyllä silti tuli onnellinen olo :heart:

Minäkin muuten hankin jo dopplerin ja myös Raskauskeijusta (tosin noudin sen välttääkseni postimaksuja kun lafka sijaitsee täällä Tampereella). En tiedä kauanko tarjous on voimassa, mutta minusta se oli ihan hyvä tarjous kun geelikin tuli kaupan päälle. Olen pari kertaa yrittänyt kuunnella laitteella, mutta en saa kuuluviin muuta kuin mahan möyrintää ja oman sydämen sykkeen :ashamed: No, tiedän itsekin että olen (liian) aikaisin liikkeellä...

Ai niin, alhaisesta hemoglobiinista. Yleensä mulla on alhainen hemppa, ja olenkin syönyt lisärautaa nyt raskauden alussa. Kuitenkin kun kävin neuvolassa, täti sanoi mulle että ekalla kolmanneksella ei saisi syödä rautaa, ei kyllä muistanut minkä takia... Tiedättekö te moisesta? No, lopetin raudan syönnin varmuuden vuoksi. Toisaalta kuvittelisi, että jotain luontaisvalmisteita kuten Kräuterblutsaftia (se taisikin olla nykyään Floravitalin nimellä niin kuin Nonna tuossa aikaisemmin kirjoittikin) voisi ottaa. Ja jos siitä on neuvolantätikin sanonut että se on ok, niin voisinkin taas pitkästä aikaa ostaa pullon sitä. Tykkään maustakin :)

Täällä ketjussa onkin kaikilla mennyt hyvin, toivotaan että onni jatkuu! :heart:


*muoks* korjasin sikiön mitat oikein...
 
Hanuu ja Nonna; onnittelut mahtavista ultrakuulumisista, nyt pääsette todellakin nauttimaan raskaudesta - se viimeinen kolmannes onkin sitten enemmän tai vähemmän hankalaa, kun alkaa paikat rempata :)

Liisa; kyllä sitä alkaa itsekin hössöttää, kun vauva on masun tällä puolen. Sitä kun ei voi lakata ihmettelemästä, että miten juuri me olemme saaneet maailman ihanimman vauvan :heart: Ja vaikeaa on siitä olla kertomatta muille... :x Toki tällä taustalla on vaikutusta, sitä ei voi kieltää!

Ragdoll; mukava kuulla, että vuoto on loppunut, toivottavasti pysyykin poissa! Ja ihania ultrakuulumisia sinullakin :heart: Mulla on muuten hirmu alhainen hemppa, oli myös ekassa raskaudessa (sukuvika, kaiketi) ja aloitin jo nyt neuvolalääkäörin ohjeen mukaan napsimaan rautanauloja. Ehkäpä siksi, kun hb oli viikko sitten vain 100...

(.) 12+0 POKS! Huomenna tärkeä päivä, np-ultra. Jännittää aika lailla, kun ei sitten rv 6+6 ole mitään konkreettista ollut. Ihan oireeton olen, mitä nyt väsyttää ja pissittää koko ajan. Tissit tuntuu iltaisin, kun liivit ottaa pois, sellaisilta kuumottavilta ja hieman aroilta. Kunpa pienellä olisi kaikki hyvin :heart: Viikko sitten, kun kävin pikaisesti neuvolassa hakemassa ohjeita verensokerin kotimittaukseen (mulla oli ed. raskaudessa rd ja nyt halutaan aloittaa tarkkailu jo alusta saakka), pyysin, että voitaisiinko yrittää kuunnella sydänääniä. Ei kuulunut mutta neuvolaterkan mukaan näytössä vilahteli korkeita sykkeitä, n. 150 lyöntiä / minuutti. Ja muutenkin sieltä kuului ihan sellaisia ääniä kuin pitikin (vissiin istukan kohina tai jtn) =)

Jaaha, täytynee suoriutua laittamaan nappulalle iltapuuro...

-rallis
 
Kiitos rallis ja tsemppiä huomiseen ultraan! Kyllä siel masussa kaikki hyvin on...itsekin kyl hiukan epäili ttistaina ennen ultraa, mut hyvin siel kaikki oli. Siulla myös! =)

Raggis Juu, tuolla nimellä se nykyään on. Neuvolatäti suositteli/ antoi hyväksynnän alkaa ottaa sitä, jahka tarve vaatii. Miulla tuo hemis on viel hyvä, mut jos/kun se laskee 122 tai alle, nih sit vaan kuuri päälle. On kuulemma turha päästää tipahtamaan 120 alle. Miksköhän sitä rautaa ei ekalla kolmanneksella saa ottaa, jos hemis kerran on heikko???

Haleja kaikille!
 
No niin, eilisestä tarkemmin.

(.) Oli ilmeisesti kätilö, joka ultrasi, vatsan päältä. Ekana pikkuinen nukkui sievästi käsi poskella ja pää-perämitta sekä korvien väli saatiin mitattua hienosti (62,7 mm / 21,6 mm), vastaten viikkoja 12+4 ja 12+2 eli hienosti oli kasvanut. Sitten kaveri heräsi ja alkoi sellainen hyörinä, että mittaamisesta tuli haastavaa. Kätilö ei millään meinannut saada sellaista profiilikuvaa, jossa olisi näkynyt sekä nenä että takaraivo. Jotakin kuitenkin sai ja mittaili siinä niskaturvotuksen 2,2 mm. Kertoi, että viikon kuluessa soitetaan, jos olen "narahtanut" seulassa mutta sanoi, että siinä mielessä näyttää hyvältä, että kaveri on hyvän kokoinen ja liikkuu vilkkaasti. Illalla päätettiin miehen kanssa, että jos riskiluku ei ole kauhean suuri, tyyliin 1:5, ei lisätutkimuksiin lähdetä. Ja eihän sitä edes tiedä, soitetaanko sieltä :)

-rallis
 
Kiva lukea, et teilläkin meni np-ultra hyvin, onnea! :flower: Eiköhän mene läpi tuo seulahommakin. Eiks normaalin yläraja ole 2,5 ja teillä oli 2, 2? Mie uskon, et kaikki on pikkuisella hyvin masussa. =)

 
Omia kuulumisia hiukan.... Tulevana torstaina olisi vuorossa lääkärineuvola. toivottavasti silloin koetettaisiin viimein kuunnella sydänääniä. Silloin saan ilmeisesti kuulla ekalla kerralla otettujen kokeiden tulokset. Luultavasti ne on ok, koska neuvolasta ei olla otettu yhteyttä?

Täällä toistaiseksi kaikki hyvin. Välillä tuntuu, et ei ois raskaana ollenkaan ja koettaa katseen voimalla saada masua kasvamaan varmistukseksi asiasta.... ;)


Mitenkä muiden odotus sujuu? Aika hiljaista täällä tällä hetkellä vielä.



Nonna ja sukeltajat 12+1

 
Nonna; tsemppiä lääkärikäyntiin ja kyllä ne sydänäänet kuuluvat! =)

(.) Lääkärineuvola ja 13+0 POKS. Kaikki oli kunnossa, pikkuisen sydän löi kuuluvasti ja tasaisesti. Kohtu oli oikean kokoinen eli fundus oli juuri navan alapuolella. Sisätutkimuksessa ei häikkää. Hb oli noussut, 111 =) . Paino oli pudonnut kilon, verenpaine 143/91. Sokerin kotimittauksessa oli pari korkeampaa arvoa, joten teen kotona viikonloppuna vuorokauden omaseurannan, josta lähtee tieto KYS:iin ja sieltä otetaan ensi viikolla alkuviikosta yhteyttä. Voi olla, että käyn siellä äitiyspolilla jo ennen rakenneultraa. Seuraava neuvola jo 31.8. Ja ai niin, ei ole soiteltu veriseulasta, huomenna viikko np-ultrasta ja neuvolantäti sanoi, että olisivat varmaan jo soittaneet, jos jotain olisi pielessä.

-rallis

PS. Mihin kaikki ovat kadonneet?!
 
Onnittelut poksahduksesta! :heart: Kyllä nuo viikot vaan kuluu, vaik välillä tuntuu ajan pysähtyneen. ;) Niin ja hienoa, et lääkärineuvolakin sujui hyvin. Huomenna meikäläisen vuoro.

Niinpä! Kaikki varmaan nauttivat olostaan ja asiat on hyvin, nih eivät ole muistaneet palstakamuja.... ;) Mie uskon, et muutaman viikon kuluttua on vilkkaampaa keskustelua meidänkin pinossa.

Hyviä vointeja kaikille!

Nonna ja sukeltajat 12+2

 
Yritän parantaa tapani ja jaksaa myös kirjoittaa tänne, lukemassa käyn kyllä päivittäin...

Ihanaa, että on ollut niin paljon hyviä uutisia =)

Olin myös tänään neuvolalääkärissä ja kaikki on hyvin. Ensin oli terveydenhoitajan tapaaminen. Hieman jäi huono maku suuhun, ekaa kertaa oli oma työntekijä paikalla. Painosta ja verenpaineista valitti, vaikka varsinaista syytä valitukseen ei olisi ollutkaan. Lääkäri sen sijaan oli empaattisempi ja kyseli jopa, miltä rankat hoidot olivat tuntuneet. Ja mikä tärkeintä, sydänäänet kuuluivat hyvin :heart: Nyt on kieltämättä vähän suvantovaihe tässä odotuksessa, vaikka mieli onkin malttamaton. Ei millään jaksaisi odottaa liikkeitä ja vatsan kasvamista. Rakenneultraankin on vielä niin pitkä aika... No toisaalta, äkkiä nämä viikot kuluvat. Pitää vaan yrittää nauttia, kun vihdoin ja viimein hoitojen jälkeen tämä jatkuva odottaminen on saanut positiivisen luonteen =)

Hanuu & Stitch 13+4
 
Heippa kaikille! Lueskellut olen tätäkin ketjua joka päivä mutta ei oikein ole ollut mitään mainitsemisen arvoista. Vuodot ovat pysyneet poissa ja olo on suht koht normaali, paitsi etten uskalla vielä oikein rasittaa itseäni. Maanantaina oli neuvolan verikokeet, 6 putkiloa verta otettiin. Ensi maanantaina nt-ultra. Dopplerilla yritin taas pitkästä aikaa kuunnella josko kuuluisi jo jotakin, mutta en vaan saanut mitään muuta kuulumaan kuin omat sykkeet ja korvia riipivää mahan kurinaa. No, kaipa ne mahdollisen sikiönkin sykkeet sieltä sitten alkavat kuulua kun sen aika on... Ai niin, meikäläinen taisi tänään poksahtaa: 11 + 0 :)

Mukavaa että ihmisillä menee hyvin täällä :)

Nonna: Tsemppiä huomiselle, toivottavasti on mukava käynti ja kaikki menee hyvin :heart:

Hanuu: Hienoa kuulla että sullakin neuvolalääkärikäynti meni hyvin vaikka vähän tökerö hoitaja olikin.

rallukka: Onnea poksahduksesta :) Mukavaa että kaikki on kunnossa. Toivottavasti sokeritkaan eivät piinaa.

Voikaahan paksusti kaikki! :)
 

Yhteistyössä