TOUKKA TAITURI-peli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blue Rush
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
tyttö sai tuon nimisen pelin eikä mukana ollut ohjeita :/
onko kenellekään tuttu peli jos osaisi sanoa miten tuota nyt pitäisi pelata?

Ennen pelin alkua:
kaikki toukkakortit sekoitetaan ja jaetaan pelaajien kesken tasan. Ylimääräiset kortit sivuun.
Pelaajat asettavat kortit kuvapuoli alaspäin eteensä, jonka jälkeen jokainen kääntää omasta pinosta 2 ylimmäistä korttia ja asettaa ne pöydälle kuvapuoli ylöspäin.

Pelin kulku:
Nuorin aloittaa.
Kukin pelaajista ottaa vuorollaan toisen kääntämistään korteista ja asettaa sen minne tahansa pelilaudalle siten, että toukan molemmista reijistä näkyy sama väri kuin toukassa. Tämän jälkeen pelaaja kääntää uuden kortin esiin pinostaan. Jokaisella pelaajalla on siis aina 2 korttia näkyvissä.

Huom!
Korttia ei saa asettaa laudalle toisen kortin päälle tai niin, että se menee ruudukon yli.

Jos pelaaja ei voi asettaa kumpaakaa korttia laudalle, hänen on poistettava laudalta oman valintansa mukaan yksi jo aikaisemmin asetetuista korteista. Tämän jälkeen vuoro siirtyy seuraavalle.

Voittaja:
Pelaaja joka ensimmäisenä onnistuu sijoittamaan kaikki tooukkansa laudalle, on pelin voittaja.

Iloisia pelihetkiä!!

Tämä hyvä ohjeesi kantoi minulle asti, hienoa! Ostin nimittäin minäkin kirpparilta tämän kivan pelin, mutta ohjeet puuttuivat. Vinkiksi kaikille pelintekijöille voisi sanoa, että pikkulasten pelien ohjeet kannattaa painattaa itse paketin (taka)kanteen...

Itse ostin tänään kyseisen pelin kirpparilta (0,50€) eikä tietenkään ohjeita.
Pitääpä tulostaa ja laittaa kontaktimuovilla etukannen sisäpuolelle talteen.

Kiitos siis ohjeista!

Yhteistyössä