touhutipoista raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaikeeta on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaikeeta on

Vieras
meillä on ongelma ehkäisy. Mitään hormonaalista minä en halua käyttää ja kierukkaan en luota (kuullut monista kierukkaraskauksista). meillä on kaksi lasta ja lisää ei luultavasti tule, mutta ikä ei riitä sterilisaatioon. kortsuja ollaan käytetty mutta nyt taas menkat myöhässä ja inhottaa kun aina saa pelätä raskaaksitulemista. Voiko siis touhutipoista tulla raskaaksi? kun ei sitä kortsua aina ihan yhdynnän alusta saakkaa käytetä niin tälläinenkin mahdollisuus siis on ilmeisesti olemassa??

Kiva kuulla et on muitakin ns.laiskoja kortsun käyttäjiä...Minulle ei nuo pillerit oikein sovi ja aina ei jaksa kortsuakaan heti alkuun laittaa...Itekkin odottelin tässä menkkoja, mut just alkoivat.
Kyllä touhutipoistakin voi raskaaksi tulla, mut meillä ainakin isäntä on hyvin luotettava siinä milloin tulee.. :D
Tosin tässä elämäntilanteessa ei niin kauhiaa olis vaikka pikkukakkonenkin tulis.. :D Talo vain vielä hakusessa!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2006 klo 14:13 mirena04 kirjoitti:
No todennäköisempää touhutipoista on tulla raskaaksi kuin kierukan kanssa... :headwall:
:headwall: itelles ja muille kiitos asiallisita vastauksista! :) :hug: pitää olla tästä lähin tarekmpi kortusn suhteen! :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2006 klo 15:59 vaikeeta on kirjoitti:
\
No todennäköisempää touhutipoista on tulla raskaaksi kuin kierukan kanssa... :headwall:
:headwall: itelles ja muille kiitos asiallisita vastauksista! :) :hug: pitää olla tästä lähin tarekmpi kortusn suhteen! :whistle:

Ihan vaan se pisti hakkaamaan päätä seinään, että vieläkö voi tässä maailmassa olla joku aikuinen ihminen, jolle on yllätys se, että aina on olemassa raskauden mahdollisuus kun sen pippelin kanssa leikkii, etenkin ihan ilman ehkäisyä. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2006 klo 16:20 mirena04 kirjoitti:
\
\

Ihan vaan se pisti hakkaamaan päätä seinään, että vieläkö voi tässä maailmassa olla joku aikuinen ihminen, jolle on yllätys se, että aina on olemassa raskauden mahdollisuus kun sen pippelin kanssa leikkii, etenkin ihan ilman ehkäisyä. =)
kyllä, itse olen jotenkin ajatellut että niistä touhutipoista on äärimmäisen vaikea tulla raskaaksi...!! ja ilman ehkäisyähän me ei olla vaan käytetään kortsua.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2006 klo 08:48 vaikeeta on kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2006 klo 16:20 mirena04 kirjoitti:
\
\

kyllä, itse olen jotenkin ajatellut että niistä touhutipoista on äärimmäisen vaikea tulla raskaaksi...!! ja ilman ehkäisyähän me ei olla vaan käytetään kortsua.

Onhan se juu varmaan vaikeeta, mutta ei mitenkään mahdotonta! Ei tarvita kuin yksi siittiö joka löytää tiensä perille ja se on siinä. Ja touhutioissahan tunnetusti on enemmän kuin yksi siittiö. Jos pelkää raskautta, niin eikö sitä kortsua kannattaisi käyttää ihan alusta saakka?

Täällä kans samanlaisia kondominkäyttäjiä! Erotuksena vaan se, että raskaaksi tuleminen ei pelota... Itse ainakin toivon sitä (mies ei kuulemma ihan vielä kun on näin pieni asuntokin ja ralliauto ja työajat miten sattuu... järjestelykysymyksiä sanon minä!) ja melkein joka kuukausi haen raskaustestin ja kädet ristissä odotan, vaikka tiedän että menkat vaan on niin epäsäännölliset ja kierto hurjan pitkä. Mutta aina siinä on vaan yks viiva. Joten mä ainakin komppaan sitä joka sanoo että ei tuu raskaaks. Ja jos tulee niin maailma on epäreilu.

toivottavasti tuut raskaaks ku puhut noin typeriä!!(':laugh:') se lapsi joka ois teille viä tarkotettu saattaa joku yö ilmestyä kultasen hohtavana pallona ja sanoa että kylläpä sinä äiti olet musta minun rinnalla..(':heart:')

meillä on yksi lapsista saanut alkunsa niin, jotta mies ei siinä missään vaiheessa lauennut. muutaman päivän kuluttua siitä sitten miestä ei enää jännittänyt, kun tietämäni ovulaatio oli ohi ja toinen kaksosista (bonusovulaatio siihen kiertoon) sai alkunsa. eli sillä kertaa ei ois riittänyt ehkäisykeinoksi keskeytynyt yhdyntä eikä varmat päivät.

Yhteistyössä