Touhula päiväkodit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noissa on jäätävää lapsen turvallisuuden vaarantamista...

On hoitajankin suoja, että hoitajia on tarpeeksi, niin ei synny vaaratilanteita.
 
Hyvä että näitä epäkohtia tuodaan vihdoin julki. Olen työskennellyt Touhulassa ja siellä on paljon ongelmia. Sijaisia ei palkata, ryhmät ovat ylitäynnä, henkilökunta työskentelee voimiensa äärirajoilla, siivoustöitä kuuluu henkilökunnalle, palkataan aina nuoria tai vastavalmistuneita työntekijöitä, joille voi maksaa minimipalkkaa, erityislapset eivät saa tarvitsemaansa tukea ja ovat usein normaalisti yhden lapsen paikalla. Toivottavasti mitään vakavaa ei satu lapsille. Itse kierrän Touhulan kaukaa nykyään. Kaikki ei ole sitä miltä ulospäin näyttää, sillä työntekijät eivät saa kertoa epäkohdista vanhemmille.. Minulta saa kysyä jos on kysyttävää ja yritän vastata
Terv. ex työntekijä
 
Mä en ymmärrä miksi näitä ei pakoteta sulkemaan oviansa? Jos ravintolasta löytyy vikaa ni ovet laitetaan hyvin äkkiä kiinni siksi aikaa kun homma on hoidettu. Näin pitäisi olla myös hoitolaitoksilla sillä he vastaavat tavallaan ihmisten hengistä ja turvallisuudesta. Kunnon korvaukset vanhemmille niin johan rupee kiinnostaan laittaa hommat kuntoon. Ja jollei rahat riitä niin lafka nurin, niin se muillakin yrityksillä menee.
 

Yhteistyössä