Touhuaako teidän miehet paljon lastenne kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä on menny niin että mitä isommaks laps kasvaa sitä enemmän isä uskaltaa ja haluaa hänen kanssaan touhuta. Sillon kun laps oli pienempi niin mies ei oikein uskaltanu mitään tehä tai piti sylissä ja jutteli ja vaihto vaippaa mut oli jotenkin "avuton" siinä seurustelussa. Nyt lapsi taapero iässä ja niillä on päivä päivältä enemmän yhteisiä juttuja. :)

Juu. Äskenkin olivat pyöräilemässä kun laitoin ruokaa.
Mitä isommaks tyttö kasvaa sen enempi niillä yhteisiä juttuja. Mikään ei oo niin ihanaa kun kahtoo kun isä ja tyttö touhuu yhessä. usein ne köllöttelee sohvalla vierekkäin :heart:

Meillä mies touhuaa noiden kanssa enemmän kuin minä. Minä teen lasten kanssa enemmänkin niitä arkisia kodin askareita ja isänsä sitten käyttää leikkipuistoissa ja vie muutenkin paikkoihin.

Touhuaa tietysti :D Se rakastaa touhuilla lapsien kanssa vaikka lapset uhmaiässä! Itselläni ei riitä aina pinna, joten jään taustalle ihailemaan pidempää pinnaa.

Touhuaa ja miä oon todella onnellinen siitä :heart:
Poikien juttuja aina kahestaan tekeevät, peseevät auton yms
Viikonloppuaamut miä nukun pitkään ja pojat viettää kahenkeskistä aikaa

Mun mies on melko vähän lasten kanssa, niin ikävä kun onkaan se todeta, niin totta se on. Sen mitä kotona on, huomaa selvästi että vieraampi lapsille kuin minä (no, mähän oon niiden kanssa kaiken aikaa). Mies vaan osaa ottaa sen "oman ajan" vaikka lasten läsnäollessa, kun taas mä en. Joskus se ärsyttää, mutta yleensä osaan ajatellakin sen niin, että mies kun kotona aikasta vähän lasten hereilläoloaikana niin eihän ne voi niin "kiintyneitä" ollakaan isäänsä kuin minuun.

Touhuu:)
Mä saan tehä yleensä iltapäivällä hommat rauhassa ja iskä ja tytär lähtevät kävelylle tai kalaan:)
Leikkivät paljon kimpassa ja heilä on omia ns inside juttuja:)

Yhtä lailla ku minäkin. Vauvasta asti ollut tasavertainen hoitaja, ja aina ollu luonteva (omien) lasten kanssa. Nyt kun kumpiki taaperoiässä niin semmoset pelmuamisleikit on enemmän isin heiniä, äiti on vähän tylsä sellasissa :D