Alkuperäinen kirjoittaja parsakaalenpalanen:En. Oletko antanut säälistä?
ehkä n. 15, en ole tarkkaan laskenut.Alkuperäinen kirjoittaja Rosahdus:Montako eri seksikumppania sinulla on ollut?
Olen.Alkuperäinen kirjoittaja parsakaalenpalanen:En. Oletko antanut säälistä?
En ole harrastanut kimppakivaa.Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:ehkä n. 15, en ole tarkkaan laskenut.Alkuperäinen kirjoittaja Rosahdus:Montako eri seksikumppania sinulla on ollut?
oletko koskaan harrastanut kimppakivaa?
muoks* höh, arvasin että joku kerkee väliin kun tää mun kone on niin hidas... :ashamed: vastatkaa joku tuohon mikä menee oikeessa järjestyksessä, ignoratkaa tämä
Alkuperäinen kirjoittaja sanna:En ole harrastanut kimppakivaa.Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:ehkä n. 15, en ole tarkkaan laskenut.Alkuperäinen kirjoittaja Rosahdus:Montako eri seksikumppania sinulla on ollut?
oletko koskaan harrastanut kimppakivaa?
muoks* höh, arvasin että joku kerkee väliin kun tää mun kone on niin hidas... :ashamed: vastatkaa joku tuohon mikä menee oikeessa järjestyksessä, ignoratkaa tämä
oletko koskaan ottanut suihin??
Karkeakarvaisesta kettuterrieristä.Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:Rakentelen mielelläni legoista ja ostan lapselle legojuttuja, että pääsen itse kokoamaan ne.Alkuperäinen kirjoittaja Aleksara:Olen, mutta en nykyistä.
Käytättekö leluja?
Mistä koirarodusta pidät eniten?
Riittävän useinAlkuperäinen kirjoittaja sannulii:emme , mutta ei se mahdoton ajatus ole.
kuinka usein?
En aina.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Riittävän useinAlkuperäinen kirjoittaja sannulii:emme , mutta ei se mahdoton ajatus ole.
kuinka usein?
Saatko aina seksin aikana?
Riippuu kenen jalassa ne onAlkuperäinen kirjoittaja pelsis:olen..
Tappaako villasukat seksin?
Siis jos menet villasukat jalassa petiin...
Siltä väliltä, trimmattu viidakkoAlkuperäinen kirjoittaja mä:Riippuu kenen jalassa ne onAlkuperäinen kirjoittaja pelsis:olen..
Tappaako villasukat seksin?
Siis jos menet villasukat jalassa petiin...
posliini vai luonnon viidakko?
Kyllä haluaisin!Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:En ole ollut kimppakivaa.
Haluaisitko harrastaa kimppakivaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä haluaisin!Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:En ole ollut kimppakivaa.
Haluaisitko harrastaa kimppakivaa?
paksu vai pitkä?
No en manaa mutta joskus on tullut mieleen että "väsyttäääää..."Alkuperäinen kirjoittaja emma:se kun osasin nauttia siitä olemalla päällä
huudatteko mielessänne seksin aikana koskaan vittua ja perkelettä jos ei pahemmin innosta?