Totuus tulee ystävän suusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heh, heh :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Heh, heh :)

Vieras
- En missään nimessä aio tyytyä vähempään kuin täydelliseen mieheen.

- Tuhlaat aikaasi ! Jos jostain syystä kohtaisitkin sellaisen, hän ei luultavasti tyytyisi vähempään kuin täydelliseen naiseen.

niin. asiaan liittymätön asia: semmoset vanhat sikaniskamiehet on ärsyttäviä,jotka LUULEE saavansa kauniita naisia(no ok,thaimaastahan ne saakin) eikä osaa ite kattoo peiliin. naiset tajuaa ehkä paremmin ettiä semmosta seuraa joka on "oman tasoista"

ja sekin ärsyttää välillä,kun miehillä on usein tosi hyvä itsevarmuus(joo meillä ois opittavaa siinä) vaikka ne ois huonommankin näkösiä,ja ne luulee itestään sit aika paljon. naiset taas "joutuu" kieriskeleen täydellisyydentavottelun ahdistuksissa vähän väliä.useat.

Joo joillakin on turhan kovat luulot itsestään. Jos itse olet ylipainoinen, etkä muutoinkaan mikään kaunotar, niin turha kuvitella saavansa mitään timmiä komistusta. Tai ehkä jonkun Afrikkalaisen oleskeluluvanhakijan, jos sellaista sattuu pitämään komeana.

Mä oon taas jotenkin tyhmänä täällä kun ymmärtäisin asian niin,että jokainen hakee itselleen täydellistä miestä/naista.Ei siis pelkästään yleisten ulkonäköihanteiden mukaista "täydellisyyttä".Kumppanin täydellisyys pitää sisällään muutakin kuin ulkonäön.

Menikö liian tosikkona?? :D

Mä oon taas jotenkin tyhmänä täällä kun ymmärtäisin asian niin,että jokainen hakee itselleen täydellistä miestä/naista.Ei siis pelkästään yleisten ulkonäköihanteiden mukaista "täydellisyyttä".Kumppanin täydellisyys pitää sisällään muutakin kuin ulkonäön.

Menikö liian tosikkona?? :D

No joo, pikkuisen nyt otsakurtussa mietit :) Pikkuisen realismia toivoisi näihin vaatimuksiin joiltakin ihmisiltä. Onhan se hienoa, että ei tyydy mihin tahansa, mutta jos on 50 vuotiaana neitsyt, niin ehkäpä kannattaisi vähän miettiä missä mennään.

Yhteistyössä