Totuus tulee lasten suusta

• Viestiketjun aloittaja Muita?????
  • Ensimmäinen viesti
Muita?????
"äiti kyl sä tiiät ku sulla on täällä ja täällä ja täällä ja täällä, ihan joka paikassa ( näyttää vartalostaan eri kohtia) minä kerkiib kysymään jo että mitä?! No niitä finnejä

Joskus on finnejä (paiseita) vähän erikoisissa paikoissa, mutta että IHAN JOKA PAIKASSA :D

"kurttu"
Minulla oli vaakaraidallinen paita päällä, kun 5-vuotias totesi, että äidillä on nyt viiruja paidassa ja viiruja naamassa. Ryppyjä taisi tarkoittaa. En ollut uskonut, että ryppyni oikeasti näkyvät kenellekään, mutta uskottava se on.

"A.p"
Sitten kun sä tuut vanhaksi niin sulle tulee viiva tähän (osoittaa rintakehääni) no minä kyselen että millainen viiva. Kuulemma sellainen viiva mikä mummillakin on tissien välissä :D

"A.p"
Meidän jätkä on myös joskus yleisessä vessassa ihmetellyt kovaan ääneen että mikä naru mulla roikkuu jalkojen välissä. Kun on tullut mukaank pienempänä vessaan

En hetkeen tullut ulos kopista :D

äiti itsekin
Mä ite oon äidilleni kaupassa suureen ääneen esitelly äidille mielestäni sopivia "vanhempien naisten housuja". Mulla oli silloin ikää n.6v ja äitini 28v. Varmaan erittäin mieltäylentävää.. :D

"mää"
Yks n. 5-vuotias vekara kerran katteli mua pitkään ja sano sitten: " Sä oot vanhan näkönen." XD Ja ikää mulla oli sillon joku vähän päälle 20... :D Oisko rillit sit vaikuttanu asiaan tjtn.

"mie"
Esikoinen aikoinaan katseli minua ja erittäin hoikkaa ystävääni ja totesi, että
"äiti sulla on vahvemmat jalat" :D
Joku toinen olisi voinut sanoa, että lihavammat, mutta tyttöni onkin ollut sellainen pieni diplomaatti ihan pienestä pitäen...

"vieras"
Ekaluokkalainen taputtelee aina välillä mun mahaa ja sanoo et sulla on kyllä iso maha onkohan siellä vauva? Joo ei oo vauvaa ollu kohta viiteen vuoteen.

Saunassa tämä samainen kaveri oli sanonu pikkuveljelleen että kun kasvat isoksi niin sullekin kasvaa samanlainen pallomaha kuin iskälle. Mies tykkäs, muutenkin tuskaillu kilojen kans.

Tyttöni (noin 5v) katteli mua ja kaveriani saunassa ja sanoi: "Äiti, sulla on tollaset minitissit, ainakin tohon "Minnaan" verrattuna"

Istuin sohvalla ja siskonpoika makas pää mun sylissä ja katseli mua ja sanoi: "Sulla kasvaa hämähäkinseittiä nenässä"

Laitoin hoitolapselle kenkiä jalkaan, kun hän seisoi ja otti musta tukea. Katseli mua ja kysyi: "Miksei sulla oo tissejä ollenkaan?"

Hoitolapsen kanssa juttelin, hän katsoi mua pää kallellaan ja totes: "Sulla on aika keltaset hampaat"

Lapset :heart:

Yhteistyössä