Toteutunut fantasia

  • Viestiketjun aloittaja Cassandra
  • Ensimmäinen viesti
Cassandra
Herään hämärässä, kynttilöin valaistussa huoneessa.
Huomaan lepääväni turkiksin verhoillussa pylvässängyssä. Verhot, jotka peittävät korkeaa ikkunaa, ovat raskasta samettia. Suuressa takassa palaa tuli.
Kun kohottaudun, huomaan olevani alasti. Ehdin juuri hämmästellä sitä sekä sumeaa oloani, kun ovi avautuu ja sisään astuu ääneti nuori nainen, pukeutuneena vanhanaikaiseen sisäkön asuun.
Hän kantaa sylissään pyyhkeitä, nyökkää minulle, avaa takan vieressä olevan oven, joka johtaa kylpyhuoneeseen.
Hän sytyttää sinne kynttilöitä ja viittoo minua seuraamaan. Nousen ja menen kylpyhuoneeseen, jossa näen kauniin kylpyammeen täynnä lämmintä vettä. Sisäkkö lorauttaa veteen jotain tuoksuvaa ainetta ja kehottaa eleillään minua astumaan kylpyyn.
Kylven nauttien, koko vartaloni rentoutuu, lihakseni pehmenevät, olo on raukea. Hivelen itseäni, rintojani, vatsaani, reisiäni, tunnen oloni naiselliseksi ja kauniiksi. Kylvettyäni tyttö kuivaa minut suureen pyyhkeeseen, harjaa hiukseni ja voitelee vartaloni tuoksuvalla voiteella. En voi kuin totella ja nauttia palvelusta.Sitten hän kehottaa minua makaamaan hierontapöydälle, hieroo minut taitavin ottein ja lopuksi yllätyksekseni ajelee häpykarvoitukseni tottuneesti sheivaten. Jäljelle jää vain kapea kiitorata karvoitusta. Hän pirskottaa vielä iholleni parfyymia, myös rintojen alle, vatsalle ja häpykummulle.
Saan ylleni kylpyviitan ja jalkaani tossut, minkä jälkeen tyttö viittoo minua seuraamaan. Koko aikana avustajani ei ole puhunut sanaakaan.
Kuljemme jonnekin rakennuksen uumeniin, tyttö avaa oven, ja olemme pienessä huoneessa, jossa soi hiljaa musiikki. Pöydällä on karahvi viiniä ja lasi. Hän kaataa viiniä lasiin ja kehottaa minua istuutumaan ja juomaan.
Kohotan lasin huulilleni - mmm, miten hyvää. Pian tunnen viinin aikaansaaman lämmön vatsassa, jaloissa, käsivarsissa. Odottelen, mutta mitään ei tapahdu. Kaadan toisen lasillisen ja huomaan päihtyväni ihanasti ja kuumenevani kaipauksesta.
Yhtäkkiä ovi avautuu ja sisään astuu mies - jäntevä, tumma ja komea. Hänellä on jalassa vain istuvat nahkahousut ja hän hymyilee minulle.
#&%?$!* kuumottaa, kun vieras tarttuu minua kädestä ja kutsuu mukaansa. Seuraan häntä ja huomaan himoni yltyvän. Haluaisin painautua tuota orhia vasten, suudella miehekästä niskaa ja tunnustella hänen kaluaan. Mutta mies astelee edelläni ripeästi, avaa oven ja vie minut suureen huoneeseen.
Hämärässä salissa on monta vuodetta, kuin tutkimuspöytiä. Mies ottaa viitan hartioiltani ja viittaa minua kiipeämään makuulle yhdelle niistä. Noudatan kehotusta empimättä. Kuvittelen jo, miten hän kohta käy päälleni ja saan vihdoin tarttua noihin kapeisiin lanteisiin ja vetää hänet kiinni itseni.
Mutta nyt alkaa tapahtua outoja. Mies tarttuu käteeni ja kiinnittää sen pääpuolessa olevaan pylvääseen. Samoin hän tekee toiselle kädelleni. Sitten hän tarttuu jalkoihini, levittää ne ja sujauttaa pohkeen, toisenkin, sängyn sivulla olevaan tukeen. Hän kiinnittää vielä vyötäröni ympäri leveän, pehmustetun vyön, jonka sitoo kiinni alustaan. Olen kuin gynegologin potilas, jalat vain ovat leveämmässä haara-asennossa ja kädet sidottuna. Olen silti ihmeen rento enkä tunne oloani hämilliseksi, vaikka #&%?$!* on hänen edessään avoimena ja suojattomana. Olen jo tajunnut, että tämä mies pitää sidontaleikeistä ja huomaan äkkiä kostuvani litimäräksi, niin kiihottavia hänen rauhallisen määrätietoisesti tekemänsä valmistelut ovat. Mies laittaa minulle vielä suukapulan.
Saatuaan minut sidotuksi mies varmistaa, etten voi liikkua. Ja sitten hän - voi luoja- ojentaa sormensa ja työntää sen #&%?$!*. Aahh, se tuntuu jumalaisen tungettelevalta, voihkin ja nytkähtelen ja näen hänen hymyilevän, kun hän vetää sormensa ulos, kohottaa sen kasvojensa eteen- ja nuolaisee sitä.
-Olet valmis, hän sanoo.
Samalla, kun minua on valmisteltu, on muillekin vuoteille tuotu naisia, jotka muutama mies on sitonut ja levittänyt samaan tapaan. Miehet tarkistelevat kättensä töitä ja ryhtyvät nyt yksissä tuumin vetämään esirippua makuualustojen yli niin, että raskas kangas kulkee hartioidemme kohdalta vuoderivistön poikki. Pääni jää siis toiselle puolelle verhoa enkä näe enää alapäätäni tai mitä verhon toisella puolella tapahtuu. Myös näköyhteys muihin naisiin katoaa, koska makuualustojen väleihin vedetään verhot. Kuulen sitojien poistuvan, tulee hiljaista.
Kiihkoni laantuu hieman ja mieleen hiipii epäilys: mihin olen joutunut? Bordelliinko?Tajuan, etten pysty liikahtamaan enkä huutamaan apua. Olen tuntemattomien armoilla.
Ovi käy ja huoneesen astelee useita ihmisiä. Matalasta puheensorinasta ja naurahduksista kuulen, että verhon toisella puolella on miehiä.
Yhtäkiä tunnen kädet pohkeillani, reisilläni. Joku hipaisee minua, kuulen matalaa muminaa ja naurahduksen. Sitten tunnen toiset kädet, viileämmät. Tämä toinen ei siekaile, vaan työntää varoittamatta sormensa #&%?$!* ja sanoo "aahh". Kuulen vyönsoljen kilinää ja tajuan järkytyksekseni, että minua aiotaan #&%?$!*. Rimpuilen vain tunteakseni kohta röyhkeiden sormien sivelevän kosteaa #&%?$!* ja vieraan kullin työntyvän sisääni. Mies voihkii, ähisee ja hyrisee ja työntelee kaluaan #&%?$!* voimakkain liikkein, työskennellen määrätietoisesti. En voi sille mitään, että tunnen hekuman nousevan. Vieras kumartuu ylleni ja tarraa käsillään rintoihini, hieroo nöpöttäviä nännejäni. Himoni yltyy, #&%?$!* laajenee ja kostuu lisää. Tunnen oloni yhtäaikaa sekä nöyryytetyksi että himokkaaksi. Samassa mies lopettaa ja jään huohottamaan typertyneenä. Ohimoilleni on kohonut hiki ja vapisen kiihkosta - ja pettymyksestä.
Äänistä kuulen, että muut naiset ovat joutuneet samaan käsittelyyn. Huokauksia, voihketta, vaatteiden kahinaa.
Ja sitten jalkojeni välissä on seuraava mies. Hän hivelee jalkojani lämpimin käsin. Sitten tunnen uuden kalun tökkäisyn häpyhuulillani ja hetkessä se jo soutaa sisälläni, nautinnollisesti, hitaasti ja huolellisesti. Tuntematon jatkaa aikansa ja lopettaa jättäen jälleen minut huohottamaan suukapulaani.
Pian tunnen, että kolmas mies seisoo haarojeni välissä. Yhtäkkiä hänen kuuma suunsa on hävylläni, hänen kielensä lipoo minua hitaasti, eläimellisesti, ylhäältä alas, alhaalta ylös, lirputtaen hellästi klitorista ja ujuttautuen sisäänikin. Hän lopettaa suutyöskentelyn ja pian tunnen hänen sykkivän, valtavan munansa tunkevan sisääni. Hän tarttuu minua tiukasti vyötäisiltä ja nussii pitkään ja hartaasti. Hänen kankensa on iso, mikä tuntuu jumalaiselta. Hän nai minua rivakasti ja kiihkeästi, niin että makuualusta tärähtelee- ja lopettaa ykskaks.
Ensimmäinen mies palaa. Hänen huomionsa kiinnittyy yllättäen peppureikääni, jota hän sivelee,mikä nostaa kiimani huippuunsa. Hän voitelee peräaukkoni liukasteella, tunnen hänen pursottavan sitä peppuunikin. Ja saman tien hän ryhtyy tunkeutumaan peppuuni, hyvin hitaasti mutta vastaansanomattomasti. Oi, se tuntuu, se tuntuu NIIN.. .voihkin äänettömästi ja kiemurtelen silkasta nautinnosta. Samalla, kun nussii minua peppuun, mies työntää jättidildon #&%?$!* ja liikuttelee sitä rytmikkäästi. Kunnes - oi EI -äkkiä lopettaa.
Tätä jatkuu loputtomalta tuntuvan ajan - miehet vuorottelevat, ajantajuni katoaa. Käsiä rinnoillani, vatsallani, pakaroillani, vaihtelevankokoisia, kivikovia kaluja solahtamassa, tunkeutumassa sisääni, rynkyttämässä, lähettämässä minut nautinnon kiertoradalle kerta toisensa jälkeen. Koskaan en ehdi päästä huipulle, sillä aina he lopettavat juuri, kun olen laukeamassa, kuin tietäisivät, ne rontit.
Lopulta tulee mies, jonka kädet ovat lämpimät. Hän hyväilee minua kauan, hivelee pehmoista ihoani nautiskellen, kaikialta. Hän hellii jalkoväliäni, työntää sisääni sormen, kaksi, nai minua sormillaan. Hän lopettaa hetkeksi ja kun ksi palaa, se on liukasteesta märkä. Hitaasti ja päättäväisesti hän alkaa työntää kättään tiukkaan pimppaani. Paine #&%?$!* kasvaa, kun mies vastustamattoman nautinnollisesti ja hivuttaen tunkee kättään sisääni. Pimppini kietoutuu kuin tiukka kuminauha hänen kätensä ympärille ja nautintoni on sanoinkuvaamaton. Sitten solahdus - urahdan nautinnosta kapulani takana, ja hänen kätensä on rannettaan myöten sisäälläni. Silmissäni sumenee, vapisen ja #&%?$!* sykähtelee voimakkaasti, kunnes laukean ja vajoan tajuttomuuden kaltaiseen, suloiseen nirvanaan. Mies vetää kätensä ulos ja työntää jykevän kullinsa tilalle. Muutaman rajun työnnön jälkeen tunnen hänen laukeavan ja sperman sykähtelevän sisääni.
Minä leijun, leijun, leijun, hitaasti alas toisesta ulottuvuudesta. Kun todellisuudentajuni palaa, mies vetää sivuun meitä erottavan verhon - ja siinä hän on, tuo salskea orhini, joka minut sitoi. Hän poistaa hellästi suukapulan ja suutelee minua pitkään ja lempeästi.
-No toteutinko fantasiasi niin kuin halusit, kultsi? Ripa, Keke ja Hessu ainakin kävivät kuumana ja naiset myös. Olet kuulemma uskomaton pano.

 
  • Tykkää
Reactions: AZZAWANG

Yhteistyössä