Toteutuneita rakentamiskustannuksia

Mummy Sunshine

Aktiivinen jäsen
19.07.2005
1 497
0
36
Te, kenellä hiljattain valmistunut talo, kertokaahan, paljonko rahaa upposi taloon ja piharakennukseen. Ei tonttia eikä pihatöitä mukana.
Paljonko neliöitä? Montako kerrosta? Minkä verran maatöitä?
Mä yritän jotenkin selvittää, kannattaisko meidän omistamalle tontille rakentaa pientä taloa ja kenties myydä se sitten pois.
Meillä nimittäin on tontti, jota ei saa myydä eteenpäin (kauppakirjassa ehto) ja me todennäköissti ei tullakaan asumaan ko. seudulla tulevina vuosina. Mietin vaihtoehtoja ja nyt mielessä pyörii, että jospa sittenkin rakentais tontille pienen talon piharakennuksineen... Mutta kannattaako se?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mindre:
Te, kenellä hiljattain valmistunut talo, kertokaahan, paljonko rahaa upposi taloon ja piharakennukseen. Ei tonttia eikä pihatöitä mukana.
Paljonko neliöitä? Montako kerrosta? Minkä verran maatöitä?
Mä yritän jotenkin selvittää, kannattaisko meidän omistamalle tontille rakentaa pientä taloa ja kenties myydä se sitten pois.
Meillä nimittäin on tontti, jota ei saa myydä eteenpäin (kauppakirjassa ehto) ja me todennäköissti ei tullakaan asumaan ko. seudulla tulevina vuosina. Mietin vaihtoehtoja ja nyt mielessä pyörii, että jospa sittenkin rakentais tontille pienen talon piharakennuksineen... Mutta kannattaako se?

Neliöitä 187/230-2krsta-maatöitä runsaasti mm.kallion räjäytystä...Tontti maksoi 67 000e,talpåaketti 72 000e ja siihen kaikki ...eli hintaa tuli karkeasti n. 310 000e..kesken vielä...
 

Yhteistyössä