Totaalisen kyllästynyt taas ukkoon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Isomuija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Isomuija

Vieras
Eli ahdistaa niin paljon hänen läsnä olo ja kaikki mitä hän tekeekin että voin jo pelkästä ajatuksesta huonosti! Kiroilee koko ajan ja naama norsun veellä ja mikään ei muka vaivaa. Lisäksi puhuu lapsille niin rumaa kieltä että kamala kuunnella. Sitten kun jotain yrittää kysyä niin huutaa ja räyhää vastauksen, hitto kun ottaa lujaa päähän!!!!!!!

Tervetuloa kerhoon! mä oon kans niin kurkkua myöten täynnä tota mulqvistiä että kohta katkeaa verisuoni päästä. En tajua mitä oon tossa ja nähnyt siis voi helevete! Lähtisin menee heti jos ei tarvis miettiä miten hankalaksi se saattaa tehdä mun ja lapsen elämän. Mä en tajua miks miehelle suodaan tollanen valta? Tuttavapiirissä on yks tapaus, exmies terrorisoi, sossut ym. kohauttelee olkapäitä.

Jos tietäis että sais lapsen itselleen kokonaan eikä isällä olis tapaamisoikeutta, vois lähteä mutta en halua siihen tilanteeseen, että lapsi on yksin tuon kanssa. Arvatenkin se myrkyttäis sen mua vastaan, ihan selvä juttu. Eikä se muutenkaan ole terveellistä seuraa pienelle lapselle...

Tossa viime yönä ajatteli kun en ahdistuksissani unta saanut että jos tukehduttaisin sen tyynyllä..Katteli sitä ja inhotti niin että ja samalla muistelin kuinka olin korviani myöten siihen rakastunut silloin joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja Isomuija:
Tossa viime yönä ajatteli kun en ahdistuksissani unta saanut että jos tukehduttaisin sen tyynyllä..Katteli sitä ja inhotti niin että ja samalla muistelin kuinka olin korviani myöten siihen rakastunut silloin joskus.

:o No on sullaki ajatukset! Tarttis varmaan tehä jotain. Siis jotain asian eteen, ettei noin paljoa ärsyttäis oma puoliso :| Mulla ainaki niin huitsin ikävä jo kun pitäny olla jo kolme yötä erossa ja vielä toiset kolme jälellä :ashamed:

hohhoo! Et ole ainoa hullu, joka ajatellut tuollaista! Mäkin olen ajatellut vaikka mitä, ei se tarkoita sitä kuitenkaan että tekisin niin. Helppoa ei ole täälläkään, aika tutulta kuulostaa sun tarina. Toivottavasti jotenkin tästä selvitään. Muutan viimeistään sinä päivänä kun natiainen täyttää 18 Tsemppiä sulle :hug:

Niin tuttua. 1.8. muutetaan täältä neliöön ja sitten lähtee vihoviimeinen koeaika käyntiin ja jos ei asiat muutu, ukko lentää pellolle. Aika vähän on enää rakkautta jäljellä.

Yhteistyössä