Tota noin.... Ex-juttu jatkuu

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Miksi eksällä on vielä avain? Ota ainakin se pois, heti.
Ja pidä kiusallasikin verhot edessä ettei stalkkerisi (ex vai kukalie) näe mitään :kieh: .

Käytännön syistä. Mutta nyt vaadin sen takaisin, kun en mä voi ton tekemisiin tai mielenlaatuun näköjään luottaa.

Ja mulla OLI verhot edessä :kieh: Bambukaihtimet ja niiden edessä verhot, mutta keskelle jäi pieni rako. Ja kun niistä tarkkaan katsoo, niin näkee kyllä läpi, sekä sisältä ulos, että ulkoa sisälle. En mä ketään syyttämään lähde, hitostako minä tiedän kuka siellä oli... :whistle: :whistle: :whistle: Mutta joku siellä oli. Ei ollut omaa vainoharhaisuutta, kun toinen näki sen hahmon siellä ensin.

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mistäs se sun ex osas just eilen tulla käymään sun luona,onko se käynyt täällä vakoilemassa mitä kirjoittelet :whistle:

No mä kerroin, että pojat menee pappalaan....
Mutta mä olen 110% varma, että se käy täälläkin. Uhkasi joskus hajottaa tietokoneen (siis kun olimme yhdessä), jos vielä kirjoitan tänne hänestä. No, nyt se voi vaan tyytyä lukemaan :D Sananvapaus ja sillä tapaa...

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Ja pidä kiusallasikin verhot edessä ettei stalkkerisi (ex vai kukalie) näe mitään :kieh: .

Käytännön syistä. Mutta nyt vaadin sen takaisin, kun en mä voi ton tekemisiin tai mielenlaatuun näköjään luottaa.

Ja mulla OLI verhot edessä :kieh: Bambukaihtimet ja niiden edessä verhot, mutta keskelle jäi pieni rako. Ja kun niistä tarkkaan katsoo, niin näkee kyllä läpi, sekä sisältä ulos, että ulkoa sisälle. En mä ketään syyttämään lähde, hitostako minä tiedän kuka siellä oli... :whistle: :whistle: :whistle: Mutta joku siellä oli. Ei ollut omaa vainoharhaisuutta, kun toinen näki sen hahmon siellä ensin.

laita ulos sellanen lamppu et siihen syttyy valo jos joku liikkuu siinä ikkunan takana

Alkuperäinen kirjoittaja omppen:

laita ulos sellanen lamppu et siihen syttyy valo jos joku liikkuu siinä ikkunan takana

Meillä on mökillä tuollaiset ja ne on kyllä hyvät. Ja kun olen ollut yksin lapsen (silloin oli vasta esikoinen) kanssa mökillä yön niin laitoin vielä sellaisen summerisysteemin rappusten kohdalle, se piippaa kun joku kävelee siitä ohitse.

Tuli sellanen olo, että kävi kyttäämässä, ja kun kysyit miksi kävi, niin heitti tuon että tuli puhumaan teistä, jotta sulle tulis paha mieli tai jotain... Yhen kaverin exä meni ja huiteli omia teitään, ja sitten kun kaveri kävi jossain kerran vuodessa, niin alkoi kauhee syyllistäminen, että oltais voitu olla koko perhe yhdessä, mutta ei, kun SULLA oli parempaakin tekemistä jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Yrittikö se tulla pyytämään sua takas, muttei saanut sanottua?

No ei mitään hajua, koska se ei puhunut mitään.

Soita sille ja kysy, että mitä se halus. Kerro, et sen käytös on vähän spookyä.

No siis se laittoi illalla myöhemmin viestin, että ois halunnut jutella meistä.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Tuli sellanen olo, että kävi kyttäämässä, ja kun kysyit miksi kävi, niin heitti tuon että tuli puhumaan teistä, jotta sulle tulis paha mieli tai jotain... Yhen kaverin exä meni ja huiteli omia teitään, ja sitten kun kaveri kävi jossain kerran vuodessa, niin alkoi kauhee syyllistäminen, että oltais voitu olla koko perhe yhdessä, mutta ei, kun SULLA oli parempaakin tekemistä jne.

Mun ainakin kolmella kaverilla on tuollaiset eksät. Huitelivat ties missä koko liiton ajan (tai ainakin viimeiset vuodet), sitten tuli ero, ja kun ex-naiset alkoi käymään ulkona ja ehkä deittailemaankin niin alkoi kamala poru siitä, miten kauheeta se on että nainen tuolla lailla rikkoo perheen, ei yhtään ajattele lapsiaan jne, ja miehet oli just edellisenä päivänä ajatelleet että voisi palata yhteen mutta nyt se on liian myöhäistä. Ja yksikään naisista siis ei ottaisi eksää takaisin vaikka maksettaisiin.

Mahdollista tuokin. Mistä noista sit tietää? -ei mistään..

Mun ainakin kolmella kaverilla on tuollaiset eksät. Huitelivat ties missä koko liiton ajan (tai ainakin viimeiset vuodet), sitten tuli ero, ja kun ex-naiset alkoi käymään ulkona ja ehkä deittailemaankin niin alkoi kamala poru siitä, miten kauheeta se on että nainen tuolla lailla rikkoo perheen, ei yhtään ajattele lapsiaan jne, ja miehet oli just edellisenä päivänä ajatelleet että voisi palata yhteen mutta nyt se on liian myöhäistä. Ja yksikään naisista siis ei ottaisi eksää takaisin vaikka maksettaisiin.

Nyt tais osua ja upota hei :D

Ei taida tajuta olevansa ex. ..tai siis tajuaa, mutta sitä hatuttaa, koska sillä selkeesti ois vielä tahtoa palata sun kanssa yhteen.

Sano sille, että asiasta täytyy ilmeisesti jutella, mutta sä et ala minkään hiekkalaatikkouhkailun varjostamana sen kanssa keskustella. Että tulee takas, kun on valmis käyttäytymään kuin aikuinen ennen sua ei kiinnosta häntä nähdä. Muistuta vielä, että te olette erossa tällä hetkellä, joten sen kiukkukohtaukset ei vaikuta sinuun millään lailla.

eikös tää sun ex ollu tosi mustasukkanen? joten meno jatkuu vaan nyt eron jälkeen ja jos/kun alat tapailla jotain niin siitähän se yltyy :/
kaverilla on just tollanen ex,petti sitä ensin ja ku erosivat niin ex syyttää koko ajan tätä mun kaveria kaikesta :headwall: ja nyt ku kaveri on alkanu tapailla muita (erosta yli vuosi) niin tää ex tekee kaikkensa että saa ainaki pahalle tuulelle kaverin :|
soittelee,syyllistää,keksii valheita tästä "tapailu kaverista",tenttaa sänkyjutuista jna,ihan sairas :x

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
eikös tää sun ex ollu tosi mustasukkanen? joten meno jatkuu vaan nyt eron jälkeen ja jos/kun alat tapailla jotain niin siitähän se yltyy :/
kaverilla on just tollanen ex,petti sitä ensin ja ku erosivat niin ex syyttää koko ajan tätä mun kaveria kaikesta :headwall: ja nyt ku kaveri on alkanu tapailla muita (erosta yli vuosi) niin tää ex tekee kaikkensa että saa ainaki pahalle tuulelle kaverin :|
soittelee,syyllistää,keksii valheita tästä "tapailu kaverista",tenttaa sänkyjutuista jna,ihan sairas :x

Joo, no siitä varmaan riemu repeäiskin, jos mä alkaisin tapailla jotain miestä :o
Ja kyllä, se oli tosi mustasukkainen. Vaikka sanoi toki aina, ettei hän ole :kieh:

Hui. Sun pitää alkaa tapailla jotain tosi isoa, lihaksikasta, karvaista ja karskia miestä, niin se exä ei sit uskalla enää tulla. Ellei se oo itsetuhonen.

Vaihda lukot :attn: :attn: :attn: Koska se on voinut teettää avaimen...

Muuten kun kuvailit tuolla jollain sivulla näistä exääsi,että miten sen kanssa voi muka jutella kun ei suoraan puhu mitään,tuli vaan mieleen että miehet noin yleisesti on aikalailla sellaisia:)

Ainakin meillä...usein tulee ensin kauhea riita jostain minkä olis voinut välttää sillä että mies olis kertonut mikä sen mieltä painaa sen sijaan että alkaa kiukutteleen yhtäkkiä jostain turhasta :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Ei taida tajuta olevansa ex. ..tai siis tajuaa, mutta sitä hatuttaa, koska sillä selkeesti ois vielä tahtoa palata sun kanssa yhteen.

Sano sille, että asiasta täytyy ilmeisesti jutella, mutta sä et ala minkään hiekkalaatikkouhkailun varjostamana sen kanssa keskustella. Että tulee takas, kun on valmis käyttäytymään kuin aikuinen ennen sua ei kiinnosta häntä nähdä. Muistuta vielä, että te olette erossa tällä hetkellä, joten sen kiukkukohtaukset ei vaikuta sinuun millään lailla.

Ei välttämättä ole halua edes palata yhteen, mutta vaikkei itsekään enää haluaisi, niin ei sitä naista kukaan muukaan saa... Tuollainen exä varmaan kannattaa pitää mahdollisimman kaukana elämästään, avaimet ainakin ap:n exältä heti pois! Ei varmaan kellään muullakaan hänen kotiinsa ole avaimia, miksi exällä pitäisi olla.