Kun joku oli siellä maininnut jostain että päiväkotiin voi viedä lapsen yhdeksi päväksi, jotain korvausta vastaaan. Itse en ole tämmöisestä ikinä tiennyt ja ihan mielenkiinnosta kyselen. Paljonko se yksi päivä suurinpiirtein maksaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Eims Baum:Mun mielestä ei ole mahdollista koska ryhmät on jo muutenkin täynnä.Muutenhan siellä olisi joka päivä liuta lapsia tulossa hoitoon. Missä he nukkuisivat, missä söisivät?
Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:Kun joku oli siellä maininnut jostain että päiväkotiin voi viedä lapsen yhdeksi päväksi, jotain korvausta vastaaan. Itse en ole tämmöisestä ikinä tiennyt ja ihan mielenkiinnosta kyselen. Paljonko se yksi päivä suurinpiirtein maksaa?
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:en oo kans kuullu tuommoisesta. meillon täälä ylöjärvellä sellanen avoinpäivähoito yli 1v lapsille. se on tosin vain keskiviikkoisin,mutta on hyvä että vois sitten sopia menoja (lääkäri tms.) keskiviikko aamuille. se maksaa 1? tunti/per lapsi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On mahdollista. Paikkoja kysytään päiväkodista suoraan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä irtopäivä alle 5h on 5? ja kokopäivä 10? ja kainuussa