Tosta laihuudesta..äitienpäivänä pahotin kyllä mieleni.. =(

toinenääripää
tosi inhottavaa käydä arvostelemaan toisten ulkonäköä. Minä kun taasen olen lihava, niin saan kuulla, että kuinka paljon sinä oikein syöt kun olet noin iso jne. jne. #&%?$!* tuntuu varsinkin kun on sairastanut syömishäiriöitä puolet elämästään...(anoreksia, bulimia ja viimeiseksi bed) voisinhan minä taas käydä oksentamaan, mutta kun olen yirttänyt päästä siitä hommasta eroon, kun se on ihan hirveää kun joku oksentaminen hallitsee elämää, mutta kun syöminen on aivan päin prinkalaa niin tietäähän sen että kiloja tulee....apua olen yrittänyt pyytää, mutta nämä alan ammattilaiset vaan kohauttelevat olkiaan eivätkä usko kuinka vaikeaa minulla on kun kukaan ei voi auttaa!!!! \|O \|O kai se pitäisi vaan tas tunkea pää pönttöön niin täyttäisi toisten ihmisten laatuvaatimukset ja saisi olla rauhassa!!! \|O \|O \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 12:11 vieras kirjoitti:
Cathryn: Kuinka nuoreksi sua luullaan kun siitä olet loukkaantunut? Jos vertaa liikalaihaa ja liian nuorekasta ulkonäköä, täytyy olla sitten alle 10vuotiaan näkönen jotta pääsee samaan tasoon. Jos naista pidetään 16-18vuotiaan näkösenä, se on yhtä upea kohteliaisuus kuin normaalipainossa olevan hoikan kommentoiminen kehuvasti. Äsh, olipas vaikea kirjoittaa mitä tarkoitan mutta jospa joku edes ymmärsi...
No olen tänä vuonna 30vee ja eräskin rouva (entinen työkaveri) sano, ettei sua kyllä vois äidiks luulla, kun oot niin kakaran näkönen.

Kyllä osaan jo suhtautua noihin kommentteihin kuin ei mitään, mutta ei ne kivalle tunnu. :/
 
alipainoinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 12:17 qwerty kirjoitti:
hmm, mitä jos sä rupeet sellaselle hampurilais-jätski-munkki-dieetille? pelkkää rasvasta ruokaa ja paljon. luulis kilojen kertyvän. jos ei niin oot kyllä lääketieteellinen ihme
Itse olin tuolla dieetillä jonku aikaa. Tuloksena julmetun kipeä maha ja kiihtynyt suolen toiminta (ruikulia tuli 5 kertaa päiväs). Eikä tuollaiseen tarvita lääketieteellistä ihmettä, ei se ole niin harvinaista kuin luullaan.
 
minäkin
175cm ja 52 kg "normaalisti". Koko ikäni on kasvukäyrät näyttäneet pituutta yläkäyrillä, painoa reilusti alaviivalla. Kaikenlaista nimitystä oon kuullut ulkomuodostani, mut kun ei se tästä muutu niin ei.

Ennen inttiin menoa kävin ravitsemusterapeutin juttusilla...muutamilla ohjeilla, energiajauheilla ja punttisalilla paino nous 56 kiloon...mut intin myötä laski takas. Vaihto-opiskelu aikana maistui alkomahooli niin hyvin (kai olin onnellisempikin) et takaisin Suomeen tullessa äitini sanoi et on posket pyöristyneet. Painoa taas 56kg. Sen aikaisista valokuvistani pidän paljon :D ...sanoi muori et elä nyt enää liho :LOL:

Esikoisen raskaudessa painoa tuli n. 6kg eli just ja just mittari näytti yli 60kg. Olin onnellinen. Imetyksen myötä paino laski paljon alle lähtöpainon..noin 48kg:aan. Nyt odotan toista vauvaa ja vitsi kuuluu:
-ruokakaupassa myyjät sulle varmaan huomauttaa et "Hei, jätä se vesimeloni takaisin tai maksa se!!" Maha siis on, muttei muuta. Mut mitäs sitä muuta tarviiskaan.

Ikinä ei oo ollut häiriöitä hormonikierossa, oon toista kertaa raskaana, elämässä melko hyvin pärjännyt 23v. tyyppi jonka BMI on vaan aina ollut 15-17. Syön monipuolisesti ja suuriakin annoksia.

:whistle: V***ttanutkin on kaikki kommentit laihuudesta ja monesti tullut mieleen vastata em. kirjoittajien tyyliin kommentoijan #&%?$!* koosta "Kyllä sitä vähemmälläkin persuksella kakkii".

Ootteko muut laihat muuten huomanneet et vaikka catwalkeilla tepastelee anorektikot niin vaatteita pitkille ja hoikille ei kumminkaan vaatekaupassa ole!!?? :flower:
 

Yhteistyössä