J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Tuosta vieraanvaraisuudesta niin Englantilaiset ovat yleensa aika vieraanvaraisia eika penneja lasketa niin tarkkaan kuin suomessa tai sita etta mika kuuluu kellekin, esim jos ravintolassa syo on yleista etta lasku vain jaetaan esim kahteen osaan, riippumatta siita mita kukakin soi. Jos haluaisit osallistua kuluihin niin ehka voisit tarjota ulkona syomiset? Kokkailu voi olla hieman haastavampaa koska aineet on eri ja esim ne mustikat on ihan torky kalliita ja kaikenlisaksi mauttomia. En suosittele tuota rahan tarjoamista majoitusta vastaan koska voitaisiin kokea loukkaavana.
Asun Englannissa joten jos on kysyttavaan voin vastata vahan aikaa
niin, mä huomasin ettei ystäväni vastannut mitenkään kun puhuin mahdollisesta korvauksesta.
Kun kerran asut Englannissa tietänet tämänkin asian joka on mietityttänyt mua, ihan muu kuin ruoka asia...pitääkö paikkansa ettei vesi tule suoraan vesijohdosta kuten Suomessa, vaan että myös kaupungissa olevissa taloissa on jotkut vesisäiliöt jotka täytetään määräajoin. Kun olin maaliskuussa hotellissa Englannissa, niin suihku oli ihan onneton vaikka siis oli 4 tähden hotelli, painetta ei ollu nimeksikään. Kuulin sitten myöhemmin että tämä johtuu veden säännöstelystä kun on ne säiliöt?
Heititpa hankalan, mutta kylla kai taallakin on ihan vesijohto vetta, ainakin meilla. Mutta paineen kanssa taitaa olla usein ongelmia ihan muista syista. Tuosta vesijohto vedesta viela sen verran etta ei valitettavasti ole kovin maukasta yleensa, mutta kuitenkin juotavaa vaikka sita monet epailevat.
Alkuperäinen kirjoittaja jatkaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Tuosta vieraanvaraisuudesta niin Englantilaiset ovat yleensa aika vieraanvaraisia eika penneja lasketa niin tarkkaan kuin suomessa tai sita etta mika kuuluu kellekin, esim jos ravintolassa syo on yleista etta lasku vain jaetaan esim kahteen osaan, riippumatta siita mita kukakin soi. Jos haluaisit osallistua kuluihin niin ehka voisit tarjota ulkona syomiset? Kokkailu voi olla hieman haastavampaa koska aineet on eri ja esim ne mustikat on ihan torky kalliita ja kaikenlisaksi mauttomia. En suosittele tuota rahan tarjoamista majoitusta vastaan koska voitaisiin kokea loukkaavana.
Asun Englannissa joten jos on kysyttavaan voin vastata vahan aikaa
niin, mä huomasin ettei ystäväni vastannut mitenkään kun puhuin mahdollisesta korvauksesta.
Kun kerran asut Englannissa tietänet tämänkin asian joka on mietityttänyt mua, ihan muu kuin ruoka asia...pitääkö paikkansa ettei vesi tule suoraan vesijohdosta kuten Suomessa, vaan että myös kaupungissa olevissa taloissa on jotkut vesisäiliöt jotka täytetään määräajoin. Kun olin maaliskuussa hotellissa Englannissa, niin suihku oli ihan onneton vaikka siis oli 4 tähden hotelli, painetta ei ollu nimeksikään. Kuulin sitten myöhemmin että tämä johtuu veden säännöstelystä kun on ne säiliöt?
Heititpa hankalan, mutta kylla kai taallakin on ihan vesijohto vetta, ainakin meilla. Mutta paineen kanssa taitaa olla usein ongelmia ihan muista syista. Tuosta vesijohto vedesta viela sen verran etta ei valitettavasti ole kovin maukasta yleensa, mutta kuitenkin juotavaa vaikka sita monet epailevat.
pikainen selailu vesi yhtion sivuilta paljasti etta paine riippuu siita kuinka korkealla vesivarastot on suhteessa taloon ja siihen vaikuttaa myos vuorokauden aika, eli milloin vahan kayttoa korkeampi paine, mutta esim aamulla kun kaikki kayttaa paine laskee. Siksi taalla ihmisilla on power shower:eita etta saa paremman suihkun. Ihmettelen kylla jos ei 4 tahden hotellista sellaista loytynyt.