tosta influenssa ketjusta tulikin mieleeni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mii

Vieras
että kun joku sielä kauhisteli mitä myrkkyjä se rokote sisältää, niin moniko tietää että esim päivittäin käyttämämme fluori on erittäin vaarallista myrkkyä?
Sitä vaan on opittu käyttämään niin että se reagoi "hyvällä tavalla" suussamme. ja erittäin pieninä määrinä. kaikki laborantit tämän varmast tietävät...mutta entäs me muut?

en tod ole rokotteen kannalla, mutta tietäisitte vaan että mitä kaikkia myrkkyjä käytätte päivittäin..

no en tiä hammastahnan nielemisen vaaroista :)
Vernalis, onko ei suihkutettavissakin dödöissä alumiinia? olen luullut kun en jaksa aina selvää ottaa, että alumiini joutuu dödöön ja kainaloon siitä spray pullosta?
Ja, rokotteen saisin sillä olen raskaana, eikös se niin ole?

Alkuperäinen kirjoittaja lapsensa pilannut?:
4v lapseni nielee kaiken lastenhammastahnan,kun ei osaa purskuttaa,onko se vaarallista?

Miksi et opeta purskuttamaan? Osta sellaista hammastahnaa, missä ei ole vaahtoavaa ainesta, esim Lasten Salutem on hyvä, paras kai kaikista
http://koti.netplaza.fi/~paula/xyz/rakkuloita.htm

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Vernalis, onko ei suihkutettavissakin dödöissä alumiinia? olen luullut kun en jaksa aina selvää ottaa, että alumiini joutuu dödöön ja kainaloon siitä spray pullosta?

En ole Vernalis, mutta kyllä, roll-on-dödöissäkin voi olla alumiinia. Ei tule pakkausmateriaalista, vaan ihan on siinä itse tavatassa sitä. On tehokasta hikoiluun, joten mä ainakin käytän! Kun en imetä enkä ole raskaana käytän oikein apteekin supermyrkkyjä eli esim. triple drytä. Purkissa lukee aineosana jotakin aluminium tai aluminium chloride tai vastaavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

En ole Vernalis, mutta kyllä, roll-on-dödöissäkin voi olla alumiinia. Ei tule pakkausmateriaalista, vaan ihan on siinä itse tavatassa sitä. On tehokasta hikoiluun, joten mä ainakin käytän! Kun en imetä enkä ole raskaana käytän oikein apteekin supermyrkkyjä eli esim. triple drytä. Purkissa lukee aineosana jotakin aluminium tai aluminium chloride tai vastaavaa.

voi itku! mun rakkaassa dödössä on alumiinia! byääh... mä en halua rintasyöpää. vaik toisaalt mul on kyl hyvä syöpävakuutus.. hmm..

Yhteistyössä