Tossun alla vai taivasalla - kumpi lopulta parempi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ainahan sitä vitsaillaan, etenkin miehistä, jos nämä on selvästi tossunalla. Tai vaikkei niin selvästikään niin sehän on sellainen kestovitsinaihe.

Mutta täytyy sanoa, että surullista on katsoa vierestä, kun oma veli on tossunalla. Ja veljeänikin asia ärsyttää ja vituttaa, mutta eipä vaan osaa ryömiä sieltä poiskaan. On liian kiltti. Ei mikään tossukka todellakaan muuten, mutta jostain syystä tämän avovaimonsa suhteen ihan... noh... tossunalla.

Monenmoista ja vähän joka elämän osa-alueella niin kotitöissä kuin rahankäytössä ja myös ihan sosiaalisessa elämässäkin. Nainen hallitsee kaikkea. Erityisen surullista on se, että veljeni on todella lapsirakas ja tästä naisesta taas ei voi varmaksi sanoa, että mahtaako ikinä haluta lapsia lopulta.

Miten tälläiset suhteet yleensä lopulta etenee, onko kokemusta?

Minkä ikäinen veljesi on? Ovatko olleet kauan yhdessä? Mun mielestäni suhteella on erittäin huonot mahdollisuudet onnistua, jos tasa-arvo ja keskinäinen kunnioitus puuttuvat. Tilannetta sen kummemmin tuntematta voisi olla viisainta, että veljesi lähtisi kävelemään ja antaisi itselleen mahdollisuuden löytää sopivamman naisen jostain muualta. Parempi, ettei lapsia olekaan, jos tilanne on tuo.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:
Minkä ikäinen veljesi on? Ovatko olleet kauan yhdessä? Mun mielestäni suhteella on erittäin huonot mahdollisuudet onnistua, jos tasa-arvo ja keskinäinen kunnioitus puuttuvat. Tilannetta sen kummemmin tuntematta voisi olla viisainta, että veljesi lähtisi kävelemään ja antaisi itselleen mahdollisuuden löytää sopivamman naisen jostain muualta. Parempi, ettei lapsia olekaan, jos tilanne on tuo.

Ovat 25 vuotiaita ja olleet yhdessä jotain 6 vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mä luulen ,että eipä se veljes sieltä ( tossun alta ) haluakkaan pois.
sisimmässään.

On kyllä todella kypsä siihen toimintaan nykyisin aika usein, mutta on liian kiltti. Ja tämä vaimoke kun voi pitää helposti viikon mykkäkoulujakin ihan pienestä jutusta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mä luulen ,että eipä se veljes sieltä ( tossun alta ) haluakkaan pois.
sisimmässään.

On kyllä todella kypsä siihen toimintaan nykyisin aika usein, mutta on liian kiltti. Ja tämä vaimoke kun voi pitää helposti viikon mykkäkoulujakin ihan pienestä jutusta.

Lähtis vaan äkkiä menemään. Just noilla lähtökohdilla ero on kuitenkin edessä ennemmin tai myöhemmin, ja huonolla tuurilla sitten on kuvassa mukana myös lapsia kärsimässä...

Yhteistyössä