N
normaalia??
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24895556:Ei oo mitää väliä, että minkäikäinen äiti on, teiniäitikin voi olla paljon parempi äiti lapsilleen, kuin joku +40v.
jee,kiva että olet samaa mieltä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24895556:Ei oo mitää väliä, että minkäikäinen äiti on, teiniäitikin voi olla paljon parempi äiti lapsilleen, kuin joku +40v.
meilläkään ei ole rahasta kiinni,mutta eipä niillä monella 40v äidilläkään ole varaa niihin 100euron converseihin.
niin itestäni tässä kirjoitan kun joku snao mulle että ei oo normaalia jos on 24v ja neljän lapsen äiti. mulla on lapset 7v6v,5v ja 2v ja nyt tulee neljäs kolmenkuukaudenpäästä. onko normaalia?:O mikä sitten on normaalia eli missä ajassa ne lapset pitäs tehä?
tossa yhdessä ketjussa joku väitti että ei oo normaalia jos 24v on 4 lapsen äiti? onko?
Milläs maksat?
Kyllä se siellä Afrikassa on täysin normaalia, mutta tehän ette huolehdi lapsistanne.
Onko teista tosiaan 100 euron kengat kalliit? Minka hintaisia sitten ostatte? Kasitykseni mukaan harvoja nahkakenkia saa alle satasella, tiedan etta tassa puhuttiin converseista joissa se merkki maksaa, mutta ei nekaan ihan kohtuuttoman kalliit ole.
no voi herranjumala. no kuule rahalla. tälläkin hetkellä varmaan enemmän rahaa kuin sulla. ja enhän minä kotona ikuisuuksia ole? olen nytkin töissä ja noin vuoden-parin päästä takaisin töihinmies myös töissä. milläs ite?
olen ihan suomalainen nainen ja ekan lapsen sain 18v ja nyt 24v saan neljännen lapseni. tosin täytän ens vuonna jo 25v ,kun lapsi syntyy tammikuussa. kivaa on kun te muut sitten 30v-40v pukkaatte niitä ensimmäisiänne kun minä olen kasvattanut lapseni jo miltein aikuisiksi. ja saan nauttia rauhassa sitten.
Onko teista tosiaan 100 euron kengat kalliit? Minka hintaisia sitten ostatte? Kasitykseni mukaan harvoja nahkakenkia saa alle satasella, tiedan etta tassa puhuttiin converseista joissa se merkki maksaa, mutta ei nekaan ihan kohtuuttoman kalliit ole.
olen ihan suomalainen nainen ja ekan lapsen sain 18v ja nyt 24v saan neljännen lapseni. tosin täytän ens vuonna jo 25v ,kun lapsi syntyy tammikuussa. kivaa on kun te muut sitten 30v-40v pukkaatte niitä ensimmäisiänne kun minä olen kasvattanut lapseni jo miltein aikuisiksi. ja saan nauttia rauhassa sitten.
Mina en vaihtaisi toisinpain mistaan hinnasta. Sain kokea niin ihanan ja elamysrikkaan nuoruuden (joka lapsien kanssa ei olisi onnistunut) etta nyt kolmekymppisena ei yhtaan haittaa pukata lapsia. Mutta jokainen tekee kuten haluaa.
mun melestä on lapsellista ku jotkut 20v esim hilluu jossain baarissa yötä päivää ja ei osaa muuta ajatella ku rellestämistä.