tossa yhdessä ketjussa joku väitti että ei oo normaalia jos 24v on 4 lapsen äiti? onko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja normaalia???:O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

normaalia???:O

Vieras
niin itestäni tässä kirjoitan kun joku snao mulle että ei oo normaalia jos on 24v ja neljän lapsen äiti. mulla on lapset 7v6v,5v ja 2v ja nyt tulee neljäs kolmenkuukaudenpäästä. onko normaalia?:O mikä sitten on normaalia eli missä ajassa ne lapset pitäs tehä?

Siis tulee neljäs vai viides?? En tiedä onko normaalia, mutta ikäiseksesi lapsia on kyllä monta. Suurimmalla osalla ei ole tuossa iässä yhtään lasta. Itse en olisi ollut kypsä äidiksi vielä noin nuorena, mutta ehkä joku on..

No siten epänormaalia,että olet alaikäisenä saanut lapsen ja epätavallisen monta lasta lyhyessä ajassa. Jokainen kuitenkin tekee tyylillään. Toivottavasti kuitenkin sinulla on opiskelu ja työsuunnitelmia jossain vaiheessa.

Mitähän mahdat hakea tuolla "normaalilla". Tiedät varmasti itsekin, että tilanteesi on epätavallinen ts. ei kovinkaan yleinen/tavanomainen, mutta eihän se siitä nyt mitenkään "epänormaalia" negatiivisessa mielessä tee. Eikä taatusti anna kenellekään oikeutta arvostella valintojasi.

Mitä lie sellainen "normaali" elämä, kaikilla meillä on omat valintamme ja tapamme. Pidä pääsi pystyssä äläkä mieti tuollaisia.

Elämää ja raha-asioita olisi hyvä opetella ennen lapsia. Koska jos sotkee omat asiansa, niin ne on vain omia.

Ennen kaikkea haluaisin muistuttaa, että pienet lapset on HALPOJA. Miten teillä tulee olemaan varaa neljään-viiteen teini-ikäiseen?
kaverin 14-vuotiaan pojan jalka kasvoi vuodessa 37:sta 42:een. Ja ne converserit (ainoat mitä suostuu pitämään) on liki 100e pari. Tulevaisuudessa ei riitä yhteiset käpylehmät, kyllä ne tietokoneet pitää olla. Ja 5-vuotias kone on muinaisjäänne.

[QUOTE="vieras";24895525]
kaverin 14-vuotiaan pojan jalka kasvoi vuodessa 37:sta 42:een. Ja ne converserit (ainoat mitä suostuu pitämään) on liki 100e pari. [/QUOTE]

Meillä ei ole rahasta kiinni mutta teini ei todellakaan voi määrätä, että jotkut sadan euron converset on ainoat jotka suostuu jalkaansa laittamaan.

anteeksi vain te täydelliset äidit. alotuksessa tuli virhe ja mulla on 6v 5v ja 2v nyt 6v täyttää enskuussa 7v sain ekan lapsen samana vuonna kun täytin 18v. nyt tulossa neljäs tammikuussa. olen kouluni käynyt ja valmistunut lasten ja nuorten erityisohjaajaksi,töissäkin olen jopa kerennyt oleen.

[QUOTE="Vieras";24895581]On normaalia. Se on outoa kun joidenkin mielestä parikymppisenä PITÄIS bilettää ja juhlia, miksi, jos ei kiinnosta?[/QUOTE]

tätä minäki hain... minusta jopa monet 19v on parempia kuin esim ne 30-40v. itselläni on nuoret vanhemmat ikääni verrattuna,olen nyt 22v ja vanhempani nyt 41v.kivaa kun porukat on nuoria:)

Yhteistyössä