Tosipaikka-rakastuin nukkevauvaani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sdfgsgf:
Katsottu on.
surullinen, ainakin se isöäidin tarina..
Mun mielestä kyllä väärinkin..ensin kasvatat lasta kuin omaas, ja sit riistetään kauas pois...

Mutta eihän sitä mummoa käsketty kasvattaa lasta kuin omaansa vaan käskettiin kasvattaa tyttären lasta silloin, kun tytär ei siihen pystynyt.

Mun mielestä olisi ollut huomattavasti enemmän väärin, jos lapsen oma äiti ei olisi lastansa saanut takaisin itselleen, koska sairasti syövän, eikä tuolloin kyennyt lastansa hoitamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja sdfgsgf:
Katsottu on.
surullinen, ainakin se isöäidin tarina..
Mun mielestä kyllä väärinkin..ensin kasvatat lasta kuin omaas, ja sit riistetään kauas pois...

Mutta eihän sitä mummoa käsketty kasvattaa lasta kuin omaansa vaan käskettiin kasvattaa tyttären lasta silloin, kun tytär ei siihen pystynyt.

Mun mielestä olisi ollut huomattavasti enemmän väärin, jos lapsen oma äiti ei olisi lastansa saanut takaisin itselleen, koska sairasti syövän, eikä tuolloin kyennyt lastansa hoitamaan.

niiinpä

Se nainen joka lähti sitä nukkea jenkeistä hakemaan, oli ihan pimeä.. Ei voi olla terve mieleltään jos kärrää nukkea lastenvaunuissa.. Sillähän oli niitä vaunujakin kotona useat.. enemmän tarvikkeita varmaan kuin meillä (ja meille on tulossa oikea vauva alkuvuodesta)..

Ainoa ketä ymmärsin tuossa oli se nuken tekijä. On varmasti hienoa tehdä nukkeja kuten mitä tahansa yksilöllistä käsityötä. Mutta että aikuiset naiset sitten hoivaa niitä ja kärrää ympäriinsä kuin oikeita vauvoja. huh huh. :whistle:

Oon muuten nähnyt ihan livenäkin suomessa noita vauvoja. Ne on ihan sairaan pelottavan näkösiä! Ihan kuin kuolleita vauvoja. :x

Yhteistyössä