R
Rukoilijasirkka
Vieras
Suuttuisin ylipäätään, jos lapseni suuhun laitettaisiin rangaistukseksi jotain, vaikka vaan vettä. Ei kai tarkoitus ole osoittaa, että pesu on joku rangaistus?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kotoa se esimerkki varmaan aika usein tarttuu. Siihen on varmaan aika hankala puuttua, jos kotona ajatellaan, että se on ihan se ja sama.
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kotoa se esimerkki varmaan aika usein tarttuu. Siihen on varmaan aika hankala puuttua, jos kotona ajatellaan, että se on ihan se ja sama.
Niin ja vaikka lapsi ymmärtäisikin rangaistuksensa syyn, ei hän varmaan voi käsittää miksi vanhemmat kotona kuitenkin tekevät sitä, jos se on väärin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä en ymmärrä, miksi se kiroilu on niin paha juttu, että siitä annetaan ruumiillista rangaistusta.. Eikö kaikilla pidä olla sananvapaus? Aikuiset saavat käyttää millaista kieltä tahansa, eikä kukaan hyökkää paikalle saippuan kanssa. Sanat on vaan sanoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:Olin työharjoittelussa päiväkodissa ja siellä oli TODELLA pahankurinen Down-poika. Hän aina ulkona istui pulkan kyydissä kun hänen henk.koht.hoitaja veti pulkkaa. Poika siinä aina matkalla otti maasta jäisiä kivikovia lumipaakkuja ja heitti niillä muita. Tää hoitaja repi yhtäkkiä pojan pois pulkasta ja alkoi hinkata kovalla jääpaakulla pojan naamaa ja sanoi "tuntuuko tämä mukavalta, tuntuuko".Mua säälitti ihan kamalasti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eskaripojalla pestiin, puhui ja tosi rumia eikä uskonut millään, muut vanhemmat myös valittivat tästä, erityislapsi kyseessä ja kotona kovat rangaistusmenetelmät käytössä ei niiden jälkeen kaunis puhe paljon tehoa, mutta saippua putsasi puheet.