TOSI VAIKEETA JOTENKIN PITÄÄ DIEETTIÄ RASKAUSAIKANA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No tuo paino ei minun mielestäni ole mitenkään "jo". 12kg on se keskimääräinen painonnousu ja sinulla ei montaa viikkoa ole enää jäljellä. Sokerit sen sijaan on hyvä syy vahtia sitä ruokailua. Itse olen melkoinen herkkusuu ja toivon vaan, etten narahda sokerirasituksessa. Koitan tässä raskaudessa kyllä olla lihomatta ihan niin paljon, mutta pikkuherkuttelua en aio itseltäni kieltää.

Täällä viikkoja 15 ja dieettiä olen yrittänyt pitää jo nyt, vaikka sokerirasituksen tulokset saankin vasta loppuviikosta. Kotimittauksilla näyttää kohoavan liikaa pienestäkin ylimääräisestä. Puoli vuotta siis vielä kestettävää. Painoa ei vielä ole kyllä tullut yhtään lisää, dieetin ansiosta.

Mun elämäni helpoin ja parhaiten motivoitu dieetti oli nimenomaan rd-raskaudessa. Mikä muu kuin vauvan terveys ja hyvä olo voisi olla parempi vaikutin? Mistään en muuten luopunut kokonaan. Jos söin suklaata, ostin vaikka pätkiksen. Sit mietin, että ei voikaan vaikka vaaleaa leipää syödä salaatin kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun elämäni helpoin ja parhaiten motivoitu dieetti oli nimenomaan rd-raskaudessa. Mikä muu kuin vauvan terveys ja hyvä olo voisi olla parempi vaikutin? Mistään en muuten luopunut kokonaan. Jos söin suklaata, ostin vaikka pätkiksen. Sit mietin, että ei voikaan vaikka vaaleaa leipää syödä salaatin kanssa...

Mä oon vähän samaa mieltä. Se rd-dieetin hiilihydraattien vaihtotaulukko on tosi näppärä. Panee miettimään kahdesti, syökö nälkäisenä välipalaksi 25 grammaa sipsejä vai kunnon voileivän. Ja tosiaan, herkkujakin saa syödä. Mulla pasta+vaalea leipä on ihan mahdoton yhdistelmä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Helppoa kuin heinänteko, mies on terveyskuurilla ja minä siinä samalla ja mulla on tippunut paino kaksi kiloa =) Mielenlujuudesta se on kiinni.

lol.
Sanoo hän, joka ei onnistunut lopettamaan tupakointia kokonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Helppoa kuin heinänteko, mies on terveyskuurilla ja minä siinä samalla ja mulla on tippunut paino kaksi kiloa =) Mielenlujuudesta se on kiinni.

Mulla ois ehkä onnistut, jos oisin ollut kokonaan syömättä... Ei kaikki ole tahdosta vain kiinni.

Uusimmat

Yhteistyössä