Tosi tyhmiä supistuksia! *muoks syntyy se!*

Mitä järkeä on muutaman minuutinkin välein tulevissa suppareissa, kun eivät kunnolla satu?? Iltapäivästä asti tullut supistuksia, oksettaa ja *köh, p*skattaa* mutta kun ei kunnolla koske. Ota tästäkin nyt sitten selvää :xmas:
 
Pellervo
Minulla ei toisessa synnytyksessä ollut supistukset kivuliaita kun viimeset 2min... onneksi lääkäri oli varotellut että pitää tulla sairaalaan Heti kun vähänkin supistaa tai muuta (kun ykkönen syntyi aika nopeaan).
(Kolmosen kanssa oli kivuliaita supistuksia ehkä 10min ennenko syntyi)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pellervo:
Minulla ei toisessa synnytyksessä ollut supistukset kivuliaita kun viimeset 2min... onneksi lääkäri oli varotellut että pitää tulla sairaalaan Heti kun vähänkin supistaa tai muuta (kun ykkönen syntyi aika nopeaan).
(Kolmosen kanssa oli kivuliaita supistuksia ehkä 10min ennenko syntyi)
Tätäkin vaihtoehtoa välillä miettinyt kun on ollut niin pitkään supistuksia, toista kuukautta, mutta jos huomaan kohta että vauvan pää on jalkovälissä niin soitan sitten vikkelästi 112 :whistle:
 
vieras
Samoin, poika oli maailmassa alle puolessa tunnissa kivuliaista supistuksista. Onneksi lähdettiin ajelemaan, mummikin kun tuli katsomaan vanhempia lapsia.

Toivotaan, että ei tartte kauaa odotella!
 
kaisa
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Mitä järkeä on muutaman minuutinkin välein tulevissa suppareissa, kun eivät kunnolla satu?? Iltapäivästä asti tullut supistuksia, oksettaa ja *köh, p*skattaa* mutta kun ei kunnolla koske. Ota tästäkin nyt sitten selvää :xmas:
Mulla oli reilu viikko sitten sama tilanne - maanantai-iltana. Vauva syntyi tiistaina aamupäivällä.

:)
 

Yhteistyössä