Asutaan rivarissa. Mistä mä tähän hätään rappuset löydänAlkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Mä olen kävellyt rappusia saadakseni suppareihin vauhtia.
Tätäkin vaihtoehtoa välillä miettinyt kun on ollut niin pitkään supistuksia, toista kuukautta, mutta jos huomaan kohta että vauvan pää on jalkovälissä niin soitan sitten vikkelästi 112Alkuperäinen kirjoittaja Pellervo:Minulla ei toisessa synnytyksessä ollut supistukset kivuliaita kun viimeset 2min... onneksi lääkäri oli varotellut että pitää tulla sairaalaan Heti kun vähänkin supistaa tai muuta (kun ykkönen syntyi aika nopeaan).
(Kolmosen kanssa oli kivuliaita supistuksia ehkä 10min ennenko syntyi)
6.10 ja esikoinen syntyi tasan rv39 jossa nyt mennään..Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Milloin sulla on laskettu aika?
No sit on ihan hyvät viikotkin jo. Toivottavasti pian syntyyAlkuperäinen kirjoittaja Emilyn:6.10 ja esikoinen syntyi tasan rv39 jossa nyt mennään..Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Milloin sulla on laskettu aika?
Mulla oli reilu viikko sitten sama tilanne - maanantai-iltana. Vauva syntyi tiistaina aamupäivällä.Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mitä järkeä on muutaman minuutinkin välein tulevissa suppareissa, kun eivät kunnolla satu?? Iltapäivästä asti tullut supistuksia, oksettaa ja *köh, p*skattaa* mutta kun ei kunnolla koske. Ota tästäkin nyt sitten selvää :xmas:
Rupee kyl jännittää, jos peruisinkin koko homman :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Jännä ilta sulla Emilyn menossa =) :hug: =)