Tosi törkeää kiusaamistako huutonetissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eräs henkilö huusi mm. minulta vaatteita ja nyt vilkaisin hänen palautteensa. Negaa ja palautteessa selitystä, että henkilö on huijari ja tunnus on jo ainakin viides lähiajalle. Ei ole lunastanut koskaan mitään. Googlasin sitten nimellä ja paikkakunnalla ja löysin erään naisen facebook-sivut ja heti kaikille näkyvässä kuvassa oli ilmeisesti melko nuori, mutta suhteellisen isokokoinen nainen. Mietin vaan josko joku tekee hänelle kiusaa luomalla hänen nimissään tunnuksia ja huutamalla tavaraa hänen osoitteeseensa ja jos joku lähettää tavaraa niin syyt saa tämä nainen. Muuten en ymmärrä miksi joku jaksaa tehdä tätä ja vielä samoille joilta on jo huutanut eli ei haiskahda huijaamisyritykseltä kun huutaa samoilta joille on negoja antanut.
Mietin mitä tämä minulle kuuluu, mutta olisi tehnyt mieli ottaa yhteyttä ja kysyä onko sama henkilö ja jos ei ole itse, mutta on hänen tiedot niin saisi laittaa asian eteenpäin, koska jos näin niin rikoshan se on esiintyä tänä henkilönä. En ole itse facebookissa, joten en kai saa mitenkään muuten yhteyttä kuin liittymällä faceen?
Siis jos on kiusaamista niin en suvaitse sitä ollenkaan ja tosiaan haluaisin rohkaista häntä tekemään tuosta ilmoituksen poliisille, koska hänenä esiintyvä tulee varmasti saamaan aika kivan rangaistuksen jos ja kun jää kiinni.

Yhteistyössä