Tosi teinimäisiä noin nimien G, C jne väännökset... Nico, Milga, Jessica...

• Viestiketjun aloittaja Nakkilan kirkko
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Mua ärsyttää lähinnä näissä nämä äitien "vaatimat" ääntämykset esim. tuo Marso.. Tiedän erään pojan nimeltä Cimi ja siis tuota ei lausuta Kimi vaan Simi....
Ja mä tiedän supisuomalaisen Janeten, jonka nimi kuulemma kuuluu lausua "shanet" :xmas:

Greippi
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Mua ärsyttää lähinnä näissä nämä äitien "vaatimat" ääntämykset esim. tuo Marso.. Tiedän erään pojan nimeltä Cimi ja siis tuota ei lausuta Kimi vaan Simi....
Heh, vai vielä Simi. Kaikkea sitä kuuleekin...

eräs82
Alkuperäinen kirjoittaja Nakkilan kirkko:
Mutta mitä tekemistä suomalaisen korpipitäjän umpijunteilla on sen ruotsin kanssa? Ja joo, monet seiskaysit ja vielä vanhemmatkin yrittää usein pysyä nuorempien menossa mukana. Vaikee myöntää, ettei enää niin nuoria ollakaan=)
Onneks 79 on sentään aikuistunut. Sinä taidat olla teini vielä. Jotain 91 vissiin?

Ihan tolku teinimäisiä noi nimien G, C jne väännökset. Kuten Nico, Milga, Jessica... Ymmärrän, jos olis vähääkään kansainvälistä verta mutta umpijuntit korpipitäjissäkin pykää näitä nimiväännöksiä jotta perus nimikuulostaisi jotenkin coolimmalta. Aika teinimäistä, sanon mä.
Ap voisi hieman selata nettiä ja katsella, milloin on ruvettu käyttämään tuota c-kirjainta mm nimessä, esim marcus....voit yllättyä...siitä on kauemmin kun uskotkaan :)

sibelius79
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja sibelius79:
Mutta mitä tekemistä suomalaisen korpipitäjän umpijunteilla on sen ruotsin kanssa? Ja joo, monet seiskaysit ja vielä vanhemmatkin yrittää usein pysyä nuorempien menossa mukana. Vaikee myöntää, ettei enää niin nuoria ollakaan=)
79 ja ja vielä vanhemmatkin :LOL: :LOL: :LOL: päivän paras
Mitäs me eläkeläiset :LOL: .
pitänee lähtee ostaa rollaattori

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mammamaa:
Meidän tytön rinnakkaisluokalla on Nischo.... ja sanotaan Niko, ja on ihan suomalainen täällä keskellä maaseutua..
Mua ei nuo c:eet sun muut nimissä häiritse vaikka en itse laittaiskaan, mutta nuo Nischot ja Marsot menee kyllä jo meikäläisenkin ymmärryksen yli...no eihän mun kaikkea tarvitse ymmärtääkään, jokainen laittakoon sen nimen minkä haluaa

Yhteistyössä