Jessica-nimi esimerkiksi on WANHA. Ja nimenomaan ceellä kirjoitettuna. Teiniä se ei oo nähnytkään.
Milga-nimi...onko sellainenkin?
Tulee mieleen Viro.
Yhdellä tutulla on Mico-poika. Tai itse asiassa ainakin kolmella tutulla, mutta tää tarina kertoo vain yhdestä heistä. Kun äidiltä kysytään lapsen nimeä, hän vastaa AINA "Mikoseellä". Ei koskaan sano että Mico, vaan aina "mikoseellä". Vastaus tulee kuin tykin suusta, ja "mikon" ja "seellä" välissä ei ole sekunninkaan taukoa :xmas: . Moni kutsuukin lasta nimellä Mikoseellä....
. Mä en tajua, miksei voi sanoa että Mico. Ja jos kysytään, onko se koolla vai ceellä, tai jos kirjoitusasulla on jotain merkitystä (esim. jos nimeä ollaan kirjoittamassa johonkin), niin sitten sanoo että se on c:llä. Ei mun poika ainakaan ole Nikolaskoolla vaan Nikolas, ja tarvittaessa sanon että k:lla, ei c:llä eikä ch:lla =). Eikä muuten ole tuntemani Iidakaan "Iidakahdellaaalla" eikä tuntemani Elis "Eelisyhdelläeellä"
. Mutta kai se on sitten elintärkeää tietää, että se on nimenomaan ceellä se Mico.
Muut tuntemani Micon äidit eivät c:tä korosta.
Eikä tuo nyt niin iso asia ole, että sen takia kannattaisi yöunensa menettää, mutta joka kerta se hieman hymyilyttää, kun ollaan vaikka perhekerhossa, puistossa tai jossain, ja kun lapsen nimeä kysytään niin äiti sanoo että mikoseellä.