V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Alkuperäinen kirjoittaja tiina:Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Alkuperäinen kirjoittaja tiina:Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Alkuperäinen kirjoittaja tiina:Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:USA ei varsinaisesti ole niittänyt mainetta siviiliuhrien välttämisessä.
Sinulta haluaisin vielä kysyä; kumman vangiksi haluaisit mielummin joutua; USAn vai Talebanin?
Haluaisitko sinä puolestasi kokea mieluummin obduktion vai abduktion?
Olenko jossain vaiheessa liputtanut jomman kumman puolesta toista vastaan?
Olenko minä? Lue aiempi viestini. Suhtautumiseni on kylmänviileän neutraalia.
Olet, vastauksessasi Talebanien "rohkeuteen" toisin sanoen pelkuruuteen/raukkamaisuuteen vetoat siihen että sodan toinen osapuoli on yhtä raukkamainen/pelkuri. Katsoin sinun liputtavan jos ei Talebanien puolesta ainakin USAa vastaan.
Vastaisitko jo kysymykseeni?
Voit katsoa minun liputtavan vaikka Nigerian puolesta, jos se sinua miellyttää, harmaa.
Mitä kysymykseesi tulee, niin siihen ei ole niin helppo vastata kuin luulisi. Talebanit viiltäisivät minulta kurkun auki tai kiristäisivät lunnaita (ja sittenkin ehkä viiltäisivät kurkkuni auki ), mutta USA laittaisi minut oranssi haalari ylläni vankileirille määräämättömäksi ajaksi ja mahdollisesti kiduttaisi minua kuulusteluissa. Saattaisin yrittää epätoivoissani itsemurhaa. Ainakin talebanit säästäisivät minulta sen vaivan.
Sen syvempiä liputuksen aiheita mitä sinuun ja elämääsi tulee en jaksa edes miettiä, ja onkin minulle yksi ja sama, musta.
Onko sinun noin yleensäkin vaikea pysyä käsillä olevassa aiheessa? Vai mistä revit obduktiot ja Nigeriat keskusteluun? Ja koetatko vain keksiä hyviä esimerkkejä?
By the way, kiitos vastauksestasi![]()