Tosi reilua, not (pamperseista)

Alaston lohikäärme

Aktiivinen jäsen
09.12.2007
16 436
3
36
Ostin laatikollisen vaippoja ja siellä muovipaketin sisällä oli pieni lappu, missä luki, että:" Pampers-tiimi tekee kovasti töitä parantaakseen Pampers-tuotteita entisestään. Saatamme joskus korvata nykyiset pampers active fit-vaipat uudella tuotteella kuten tässä ostamassasi pakkauksessa. Haluaisimme mielellämme kuulla mielipiteesi ja arvostamme, jos voisit vierailla kotisivuillammme ja osallistua internet-kyselyyn."

Tosi kiva, että se lukee siellä paketin sisällä. Onko mun nyt pakko mennä haukkumaan nää uudet vaipat ihan paskaksi. Heti eilen petti pissavaippa. :|
Ne on vähentänyt sitä imun määrää, se ei ole enää niin ylös taakse, mitä se on ollu ennen.

:/ No kyllä olis saanut munki mielestä olla siinä päällä tieto, että "pääsit" koekaniiniksi. Käy laittamassa palautetta ja vaadi korvaus.

Meillä on tähän mennessä (8kk) toiminu pampersit hyvin. toivottavasti jatkossakin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja b:
Vaadi heti korvauksia koekaniinina olemisesta ja huonosta tuotteesta. Pamperssit muutenkin ihan paskoja vaippoja yli 4kk ikäisellä.

Mut kun mä oon niin tykänny näistä. Ja toi meen tytön ihokin on ollu niin hyvä näiden vaippojen kanssa.
Höh.
Pakko vissiin alkaa tässä vaiheessa kestoilemaan ja pottailla entistä enemmän, että oltas päiväkuivia jo 1½-vuotiaana. :D

No johan on kurjaa että paketin sisällä tuo sanotaan! Meillä kun nuo active fitit on tällä hetkellä ainoot jotka yöllä pitää pojan kuivana, niin aika ikävää olis jos paketissa oliskin jotain muita vaippoja!

Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
No johan on kurjaa että paketin sisällä tuo sanotaan! Meillä kun nuo active fitit on tällä hetkellä ainoot jotka yöllä pitää pojan kuivana, niin aika ikävää olis jos paketissa oliskin jotain muita vaippoja!

No meillä vähän sama juttu ollut. Noi oli kokoa 5.

Just samoja meilläkin, kohta pitäis lähtee vaippakaupoille, saa nähdä sit mitä saadaan :/ Koskeekohan toi vaan noita isoja laatikoita vai onkohan pienemmissä pakkauksissa riski saada vääriä?

Mä olen siinä mielessä pettynyt pamperssiin kun libero lähettää postissa liberolaukun kotiin (vieläpä kotiinkuljetuksena) ellei sitä saa synnäriltä, niin pampperssilta sitä ei saa jos ei synnäri tai neuvola anna :(

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä