Tosi raksua toimintaa taas mun raksulta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Oltiin suunniteltu parisuhteen hoito-wiikendiä raksuni kanssa ens vklksi mut mut raksulle ilmaantuki työkeikka ja se sanoi, et ei voi perua sitä, koska jollakinhan ne häätkin on pakko maksaa. Mitäpä mä tohon ny sitten voisin sanoo enää, ku raksuni mun kuitenkin leivän kantaa kotiin.... ni si vaan jäin möksäilee, ku olin jo suunnitellut mitä parisuhteen osa-alueita oltais kartoitettu tänä vklna ja tulostanut jo isot pinkat materiaalia :( mut kylhän noi säilyy, mut sit vaan se, et onks enää intoo joku toinen kerta..Tuskin jaksan kerrata kaikkia alustuksia, mitä olin suunnitellut ja lueskellut hirveet määrät tietoo esim kiintymyssuhteista vaiin mun raksuani varten :heart: :( mut tärkeintä täs on kuitenkin se, et rakkaus ei mihinkään katoa, vaiks näitä eriävyyksii tulee :( pitää sit vaan voimaantuu yksin vaikkapa sidukan ja leffan äärellä tai jtn

Oltiin suunniteltu parisuhteen hoito-wiikendiä raksuni kanssa ens vklksi mut mut raksulle ilmaantuki työkeikka ja se sanoi, et ei voi perua sitä, koska jollakinhan ne häätkin on pakko maksaa. Mitäpä mä tohon ny sitten voisin sanoo enää, ku raksuni mun kuitenkin leivän kantaa kotiin.... ni si vaan jäin möksäilee, ku olin jo suunnitellut mitä parisuhteen osa-alueita oltais kartoitettu tänä vklna ja tulostanut jo isot pinkat materiaalia :( mut kylhän noi säilyy, mut sit vaan se, et onks enää intoo joku toinen kerta..Tuskin jaksan kerrata kaikkia alustuksia, mitä olin suunnitellut ja lueskellut hirveet määrät tietoo esim kiintymyssuhteista vaiin mun raksuani varten :heart: :( mut tärkeintä täs on kuitenkin se, et rakkaus ei mihinkään katoa, vaiks näitä eriävyyksii tulee :( pitää sit vaan voimaantuu yksin vaikkapa sidukan ja leffan äärellä tai jtn

:O

Siis meinasit luennoida oppikirjamateriaalia koko viikonlopun ja pitää ukkos koulutuksessa? Aivan karmea ajatus, hyi saatana kun puistattaa.

Tämä kielenkäyttösi on aivan luokatonta. Tämä on ensimmäinen kerta, kun jonkun kirjoittajan teksti ylittää ärsytyskynnykseni niin pahasti, etten pysty lainkaan keskittymään sisältöön. Jos tahdot asiallisia vastauksia, kannattaa hiukan panostaa tuohon kirjoitusasuun, ja tämän sanon ihan ystävällisesti, ilman pilkkaa. Jos teksti on tuohon tyyliin kirjoitettu, moni kääntää sille selkänsä ja tekee niin kuin minä; jättää lukemisen kesken.

• Tykkää
Reactions: Irski ja Doves
Ei luoja teitä! Eikö teillä ole taitoa lukea rivien välistä tai oletteko kuulleet koskaan ironiasta, sarkasmista.. Mikä se sana nyt olis, mikä tähän sopis? Vauva Valvotti yön, niin ei ajatus kulje.

Ja tuo kirjoitustyylikin on vitsiä. Miksi olette noin vakavia ihmiset???

Mua nauratti, kiitos ap!:)

Nyt seon virallista, "raksu" sana on pilattu totaallisesti. Toivottavasti ,eette naimisiin ja muistakaa hakea Satuhäihin.

Raksu on outo sana, ei sitä voi pilata, se on jo pilalla.

MUTTA: Hakekaa ihmeessä johonkin hääohjelmaan. Koko palsta pääsisi seuraamaan Sinisulan häitä. Se olisi kiva!

Kukkapuska minulta Sinisulalle ja sen raksulle! (missä se kuvake on, ei ole tuossa alhaalla. siinä on vaan muita.)

[QUOTE="röyhkeä koira";28478127]Raksu on outo sana, ei sitä voi pilata, se on jo pilalla.

MUTTA: Hakekaa ihmeessä johonkin hääohjelmaan. Koko palsta pääsisi seuraamaan Sinisulan häitä. Se olisi kiva!

Kukkapuska minulta Sinisulalle ja sen raksulle! (missä se kuvake on, ei ole tuossa alhaalla. siinä on vaan muita.)[/QUOTE]

Tottahan toki häät näkee suoraan netin kautta ja linkki löytyy plussan sivuilta!

Vuosisadan moka jos näin ei ole!

[QUOTE="tiina";28477543]Käytkö sä töissä?minkä alan töitä teet?[/QUOTE]

Käyn töissä. Ihan peruspäiväduunii :)

Nii piti vielä lisätä että onko siinä muka jotain ihmeellistä?? Että mitä se sua niiku liikuttaa

Viimeksi muokattu:
Okei, tiedonjano on hyvästä mutta liika on liikaa.. Meillä ainaki menis suhde jo siitä pilalle jos alkasin pitää tommosia koulutusviikonloppuja :D

Saattaa kyl kuulostaa koulutusvklta ja onhan siin jotain samoja piirteitä, malleja, mut kyse nyt ei kuitenkaan oo siitä. Vaan oon vaan nyt tässä parisuhteessa nostanut systeemmattisesti esille sellasia asioita jotka jokaisen pitäisi puida.

Yhteistyössä