tosi paha yskä

• Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
minä
mitä mieltä olette kun mulla on pelkkä yskä jatkunut yli viikon ja tuntuu että keuhkot tulee pihalle.On kuin tulessa..lääkärin mielestä ei antibioottia saa kun ei ole kuumetta.Mutta miten kuume voi tulla jos on määrätty 600mg kuumetta alentavaa lääkettä kurkkukipuun? yskänlääke on vain pahentanut oloa.Epäilen keuhkokuumetta.Pitäiskö jättää lääkkeet ja odottaa kuumetta niin pääsis päivystykseen?

varottava esimerkki
Mulla tulee paha yskänpuuska paakkuuntumisenestoaineesta E536 - se onkaliumferrosyanidia, eikä tosiaan mitään pakollista missään jauheissa muuta kuin teollisuuden mielestä (ettei mene putket tukkoon laitteissa!). Jos ottaisin yskänlääkettä, jossa on glutamiinihappoa, saisin lisäksi migreenin siitä. Kokeile viettää kokonainen päivä ilman sokeria ja hiilareita, niin saattaa helpottaa. Kaikki ihmiset ei muuten kestä yhtään mitään lääkkeitä eikä mitään lisäaineitakaan - crohn on ehkä joillekin tuttu, mutta ei kaikille: katsopa 30 vuoden kokemus ja lähetä niille, joilla mahavaivoja on usein. Mitään lääkkeitä ei pidä ottaa ja aina täytyy etsiä syytä, mistä mikäkin vaiva voi johtua. Lääkkeiden haittavaikutuksia ei tunneta tarpeeksi hyvin ja liian harva niistä valittaa. Varsinkin yksi tavallinen apuaine, kuten natriumlauryylisulfaatti, aiheuttaa limakalvoille aftoja, mutta harva tulee ajatelleeksi, että niitä voi olla muuallakin, kuin suussa.
http://www.crohnjacolitis.fi/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1182197976/3#3

Ei ne siitä tuollakaan kerro, mutta kun kerran yritin kertoa, otettiin se linkki pois sieltä. Jospa ihmiset vain ajoissa tietäisivät varoa, ei suolitauteja olisi niin paljon - lääkkeet ja lisäaineet niitä suolistotulehduksia aiheuttaa eikä edes sairaalassa tule kuntoon, kun siellä on niin huono ruoka:-(

Yhteistyössä