Tosi paha jännitys =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Minulla on melko rasittava ongelma, nimittäin tärinä.
Jonkinlainen sosiaalisten tilanteiden pelko, nimittäin minulle on hankalaa jos esim. kaadan kahvin mottiin ja se kahvi pitäis kantaa pöytään. Siis käsien tärinä on jotain aivan kamalaa. Siis kaksin käsin ei saa sitä kahvikuppia pysymään käsissä.

No ongelmana kuitenkin on se, että aloitan ensi keväänä sairaanhoitajan opinnot ja en voi siis tehdä mitään toimenpiteitä opiskelijana, koska joku katsoo ja kädet tärisevät aivan holtittomasti.

Onko kukaan saanut lääkäriltä reseptillä beetasalpaajia juuri tuon tärinän hoitoon? Mitenkäs helposti, sillä tiedän, että ne auttavat, koska olen niitä jännitykseen joskus ottanut, mutta reseptini ei ollut oma.
Ei muuten tule yhtään mitään sairaanhoitajan (eikä sen puoleen mistään työstä) duunistani, jos tuota tärinää en saa kuriin. Se vie itsetunnon ja kerta kerralta vain pahenee tuo tärinä, mitä useammin sitä tapahtuu.

Omalääkärille mars! Helppoudesta en osaa sanoa, mutta asiansa osaava lääkäri kyllä tietää, mitä tehdä.

Nykyään on turha kärsiä moisesta helposti hoidettavasta vaivasta. Sanot, että tulevaisuus on kyseessä...

kahvikuppineuroosi?

Kuule älä jänskätä..t
iiän parturin,jonka kädet siis TODELLA tärisevät ihan huomattavasti ja on työssään hyvin pätevä,ei haittaa yhtään..ei muuta kuin apua tärinään,niin hyvä tulee ja opinnot etenemään vaan. :hug:

Yhteistyössä