M
maija poppanen
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huhheijaaa :D:
paras
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huhheijaaa :D:
Alkuperäinen kirjoittaja Kata:Ovisilmästä katsomisen kyllä tulija huomaa jos on jo oven takana;-) Joku vast´ikään tv-luvasta luopunut kyseessä. "Ammattilainen" toimii näin: ystävälläni ei ollut vuosikausiin tv-lupaa, mutta ei piileskellyt vaan vetäisi oven kiinni tarkastajan nenän edestä;-)
Alkuperäinen kirjoittaja duer:Meillä ollaan aina noin heh ja juu velkaa, tv-luvasta ei tietoakaan, lisäksi pari ei-toivottua sukulaista vierailee joita ei sisään päästetä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kukas siihen summeriin vastasi ja vieraan alaovesta rappuun päästi?
No en tiedä. Ehkä he itse päästivät tai joku muu ? Joka tapauksessa oli oven taakse päästy.
Itse päästivät ja sitten menivät piiloon.? Niivvarmaan.
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kukas siihen summeriin vastasi ja vieraan alaovesta rappuun päästi?
No en tiedä. Ehkä he itse päästivät tai joku muu ? Joka tapauksessa oli oven taakse päästy.
Itse päästivät ja sitten menivät piiloon.? Niivvarmaan.
jos tulija toimii samalla tavalla kuin mainostenjakajat, painavat useampaa summeria joku avaa takuuvarmasti aina.
Alkuperäinen kirjoittaja maija poppanen:Alkuperäinen kirjoittaja huhheijaaa :D:
paras![]()
![]()