tosi outoa mitä lapseni kertoi kaverinsa luona tapahtuneen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuhan turhaa mutisen kahvilla tässä kanssanne..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kata:
Ovisilmästä katsomisen kyllä tulija huomaa jos on jo oven takana;-) Joku vast´ikään tv-luvasta luopunut kyseessä. "Ammattilainen" toimii näin: ystävälläni ei ollut vuosikausiin tv-lupaa, mutta ei piileskellyt vaan vetäisi oven kiinni tarkastajan nenän edestä;-)

Juu jos telkkari on kiinni eikä näkyvällä paikalla (siis ovelta) niin ei niitä ole mikään pakko päästää sisään.

Alkuperäinen kirjoittaja duer:
Meillä ollaan aina noin heh ja juu velkaa, tv-luvasta ei tietoakaan, lisäksi pari ei-toivottua sukulaista vierailee joita ei sisään päästetä

Apua. Oisko sitten jotain tuollaista tässäkin . Ittelle tuli vaan mieleen se tv-lupa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No kukas siihen summeriin vastasi ja vieraan alaovesta rappuun päästi?

No en tiedä. Ehkä he itse päästivät tai joku muu ? Joka tapauksessa oli oven taakse päästy.

Itse päästivät ja sitten menivät piiloon.? Niivvarmaan.

jos tulija toimii samalla tavalla kuin mainostenjakajat, painavat useampaa summeria joku avaa takuuvarmasti aina.

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No kukas siihen summeriin vastasi ja vieraan alaovesta rappuun päästi?

No en tiedä. Ehkä he itse päästivät tai joku muu ? Joka tapauksessa oli oven taakse päästy.

Itse päästivät ja sitten menivät piiloon.? Niivvarmaan.

jos tulija toimii samalla tavalla kuin mainostenjakajat, painavat useampaa summeria joku avaa takuuvarmasti aina.

Ne mainoksen jakajat on muuten tosi ärsyttäviä just ton takia! Yhteen aikaan meidän summeri oli silleen rikki etten saanut sitä äänettömälle ja joka perhanan päivä herättivät muksun päikkäreiltä... Prkl...

:laugh:

Ja mä just sanoin likalle kun juoksi eteiseen ja mä olin partsilla, et ikinä et mee avaan ovea sanomatta siitä mulle. Meillä tosin voi vaikka se ex-anoppi tulla ympärikännissä oven taakse eikä sitä taatusti olla sisälle päästämässä..

Yhteistyössä