tosi outoa mitä lapseni kertoi kaverinsa luona tapahtuneen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuhan turhaa mutisen kahvilla tässä kanssanne..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kuhan turhaa mutisen kahvilla tässä kanssanne..

Vieras
oli siellä soinut summeri ja vanhemmat olivat hätäpäissään juosseet heti laittaa radion pois päältä ja sammuttaneet kaikki valot. Pojalleni ja sille omalle lapselleen olivat sanoneet että shh ja menkää vanhempien makkariin ja sitten se perheen isä oli jäänyt katsomaan ovisilmästä kuka tulisi .
ja eivät sitten olleet avanneet, kun oli pimpotettu.

Olikohan tv-lupa maksamatta vai mitä ihmettä tollanen ihme härdelli ..

Höpöhöpö, lehmät lentää ja sitten sä heräsit unestas...
Todellakaan mitään hyötyä valojen sammuttelusta ja radion sulkemisesta jos joku on ovella.

Alkuperäinen kirjoittaja keksi jotain parempaa:
Todellakaan mitään hyötyä valojen sammuttelusta ja radion sulkemisesta jos joku on ovella.

no sillätavalla siellä olivat tehneet. tuskimpa lapsi oli tuollasta keksinyt kun ei oo meillä moista harrasteltu kun summeri soi ja lapseni ihan muuten vain kertoi ja pohti että mitähän siellä oven takana oikein oli. Veikkasi että poliisi tai JOKU PAHIS ( :D ) , mutta en kyllä ihan uskois. Kun on kuitenkin ihan ns. normiperhe tuo kyläpaikka ..

Olivat sammutelleet siinä vaiheessa kun summeri oli soinut, ei ovikello. Kyllähän siinä ajassa kerkiää sammuttelemaan valot sun muut vempaimet kun vieras on vasta alaovella. Eikä siinä asunnon ovella.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Hah hah, oiskohan. ehkäpä :D mistä sitä tietää ..

Mulle tuli mieleen se Kaikki rakastavat Raymondia- ohjelman alku, kun he näkevät ikkunasta että anoppi ja appiukko ovat tulossa kadun yli heille, ja ryntäävät sammuttamaan telkkarin jne :D

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:

Olivat sammutelleet siinä vaiheessa kun summeri oli soinut, ei ovikello. Kyllähän siinä ajassa kerkiää sammuttelemaan valot sun muut vempaimet kun vieras on vasta alaovella. Eikä siinä asunnon ovella.

Näkyyhän ne valot ulos asti. Ja miksi ihmeessä sammuttaa valot jos ei edes avaa ovea? Eihän se rapussa olija näe onko asunnossa valot vai ei...

Hah hah, oiskohan. ehkäpä :D mistä sitä tietää ..

Mulle tuli mieleen se Kaikki rakastavat Raymondia- ohjelman alku, kun he näkevät ikkunasta että anoppi ja appiukko ovat tulossa kadun yli heille, ja ryntäävät sammuttamaan telkkarin jne :D

Ai onko siinä sellainen alku nykyään ? Itse muistan jonkun liukuhihnaalaun, jossa ne kulkee talon ohitse ja vuorollaan. vai onko tuo se sama sarja..

Ai onko siinä sellainen alku nykyään ? Itse muistan jonkun liukuhihnaalaun, jossa ne kulkee talon ohitse ja vuorollaan. vai onko tuo se sama sarja..

Joo, siinä on ollut myös se liukuhihnajuttu, ja tämä toinenkin alku. Eri tuotantokausilla.

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Tai sitten lapsellasi on vain vilkas mielikuvitus.

Voihan se olla. En nyt vaan ihan heti ymmärtäis miksi toi tuollasta keksisi ja osaisikaan ,kun ei mitään kokemusta tuollasesta "käyttäytymisestä" .. En minä nyt itse kuvittelis et ois niin ennenkuulumatonta tuollainen, että ei voisi olla tottakaan.

Ovisilmästä katsomisen kyllä tulija huomaa jos on jo oven takana;-) Joku vast´ikään tv-luvasta luopunut kyseessä. "Ammattilainen" toimii näin: ystävälläni ei ollut vuosikausiin tv-lupaa, mutta ei piileskellyt vaan vetäisi oven kiinni tarkastajan nenän edestä;-)

Yhteistyössä