Nii mäkin. Kuka menee takuuseen siitä ?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mä aina toivon, et Annabell on feikki
ketä sä veikkaat? sano ne tosi monta ketä luulet?Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:ketä veikkaat että on mielikuvituksen tuotetta ?
Miks toivot?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mä aina toivon, et Annabell on feikki
Noh, tuo Annabell on yksi ,sitten Vispilä on viimeaikoina kunnostautunut... mitäs niitä muita olikaan ?Alkuperäinen kirjoittaja feikkikö:ketä sä veikkaat? sano ne tosi monta ketä luulet?Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:ketä veikkaat että on mielikuvituksen tuotetta ?
Mä en halua uskoa, et kenenkään elämä on oikeasti niin hankalaaAlkuperäinen kirjoittaja lumisade:Miks toivot?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mä aina toivon, et Annabell on feikki
Mutta toisaalta annabellissä on sellasta voimaa millä se tyttö porskuttaa eteenpäin =)Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mä en halua uskoa, et kenenkään elämä on oikeasti niin hankalaaAlkuperäinen kirjoittaja lumisade:Miks toivot?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mä aina toivon, et Annabell on feikki
Ei kun silleen että keksivät päivästä toiseen mitä ihmeellisempiä tarinoita. Ei tod tartte olla omalla nimellä vaikka mä olenkinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No nyt en hogannu... Miten niin feikkiä? Omalla nimelläkö täällä pitäisi olla? Kuten Hensku-80?
juu niin hankala että tänään sain tietä että mun isä on oikeasti murhattu!Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mä en halua uskoa, et kenenkään elämä on oikeasti niin hankalaaAlkuperäinen kirjoittaja lumisade:Miks toivot?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mä aina toivon, et Annabell on feikki
Juokseva monen lapsen äiti, tarua vai totta indeed. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mä ainakin. Mielikuvitusta, juu. :xmas:
No sinä ootkin ihan satumetsästäAlkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mä ainakin. Mielikuvitusta, juu. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:juu niin hankala että tänään sain tietä että mun isä on oikeasti murhattu!
Just niin.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:juu niin hankala että tänään sain tietä että mun isä on oikeasti murhattu!Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mä en halua uskoa, et kenenkään elämä on oikeasti niin hankalaaAlkuperäinen kirjoittaja lumisade:Miks toivot?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mä aina toivon, et Annabell on feikki
Tule katsomaan.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Juokseva monen lapsen äiti, tarua vai totta indeed. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mä ainakin. Mielikuvitusta, juu. :xmas:
No juu siskoni on samanikäinen kuin sä! Ni todellakaan en sun mielipiteitä ota itteeni! kun olen suo kuitenki 15 vuotta vanhempi ja itse elämässä nähnyt ja sen mukaan elänyt!!Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mä aloitin palstailun n.3 vuotta sitten, nimimerkillä tytsi 16v ja monet luulivat, että olen oikeasti joku aikuinen joka esittää teinityttöä Mutta siis en ole feikki, vaikka jotkut ovat luulleet, kaikki täällä kertomani on totta =).