Tosi kurja, reissu peruuntuu sodan takii.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "TupuHupuna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Turkin historiassa ei sellaista aikakautta löydy, jolloin raja-alueilla ei olisi kahakoitu. Ihan turvallinen paikka se on turisteille, lomakohteissa pidetään turisteja kuin kukkaa kämmenellä.

Juu mut jos sinne tulee noita syyrialaisia sekoja ja räjäyttää pommeja? Mä en vittu tajuu noista saatanan ählämeitä kun pitää ihan koko ajan kahinoida. Eikö ne voi olla rauhassa hetkeäkään. Oikein vituttaa se sakki.

[QUOTE="Alina_";27276658]Juu mut jos sinne tulee noita syyrialaisia sekoja ja räjäyttää pommeja? Mä en vittu tajuu noista saatanan ählämeitä kun pitää ihan koko ajan kahinoida. Eikö ne voi olla rauhassa hetkeäkään. Oikein vituttaa se sakki.[/QUOTE]

Sinä vaikutat aidosti rauhantahtoiselta :)

[QUOTE="vieras";27276688]Eiköhän tuoltakin kulmalta jokunen pakoloinen hae turvapaikkaa Suomeata, kun on se kauhea sota just nyt.[/QUOTE]

Ei enää yhtään ählämiä tänne! Mä oon sitä mieltä, että koska on otettu niin paljon miespakolaisia niin nyt pitäs ottaa naispakolaisia vaikkapa jostain Kauko-Idästä. Siel on köyhiä naisia jokka varmaan arvostais suomalaista miestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27276056:
Turkki on ainakin kaksi kertaa Suomen kokoinen, joten vertauksesi on hupsu - ei sinne riehunta-alueelle tarvitse mennä. Turistikohteet ovat mielestäni turvallisia kunnes Suomen UM sanoo, että hus kotiin sieltä.

Sinun logiikalla somalitkin voitaisiin palauttaa takaisin sinne minne he kuuluvat.

Yhteistyössä