Tosi "kivan" tempun mies teki 5v pojalle tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli mies oli laittamassa lapsia nukkumaan ja hermostui useampaan otteeseen pojan temppuiluun. Oli sitten sanonut huoneessa jotain hermostuksissaan, että muuttaa pois.

Hetken päästä poika nyyhkii ja huutaa minua huoneeseen. Menin ja kysyin, että mikä on hätänä. Kesti hyvä tovi saada itkevän pojan puheesta selvää, mutta lopulta sain tietää että poika itkee ikäväänsä kun isä muuttaa pois. :(

Voi luoja miten raivostuin. Käskin miehen välittömästi mennä selvittämään idioottimaiset puheensa. Menikin. VÄhän perästä menin vielä minä juttelemaan lapsen kanssa.

Mutta voi saatana miten idiootti pitää olla, että menee sanomaan lapselle noin ja vielä juuri nukkumaan mennessä. :(

Alkuperäinen kirjoittaja elokuun vilja:
Pääseehän niitä sammakoita joksus fiksummankin suusta.

Onneksi isä kävi sitten selittämässä asian lapselle.

Sammakoita pääsee toki joo, mutta tuo oli kyllä mielestäni harvinaisen typerä temppu. :(

Meidänkin tyttö on ottanut joskus tosissaan kun ollaan vaimon kanssa leikillään heitetty "pois muuttamisesta" herjaa.Ei tietenkään tytölle mutta oli pannut mieleensä ja mummolla oli alkanut itkeä että iskä muuttaa pois.Oli siinä selvittämistä niin mummolle kuin tytöllekin!

Mun mies on hyvä uhkailemaan sellaisilla teoilla mitä ei voi toteuttaa, esim. jos et nyt käyttäydy, saat mennä ulos vesisateeseen seisomaan tai jotain muuta yhtä järkevää. :headwall: Olen sit sanonut, että uhkaile vain sellaisilla asioilla, mitkä on mahdollista toteuttaa. Mä esim. uhkaan poistaa tallennettuja lasteohjelmia ja olen monta kertaa poistanutkin. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ergf:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
no jos se on muuttamassa oikeesti pois?ootko kysyny?

No ei ole muuttamassa pois.

ootko ihan varma eli siis kysyny siltä?

Toisilla on sellainen suhde, että tuollaisia ei tarvitse kysellä.

no et siis oikeen oo perillä koska miehes lapselle tollassii puhuu..kannattaisi varmaan jutella asiasta eli mitenkä tollanen tuli edes mieleen,miettiikö se tuollaista..

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Mun mies on hyvä uhkailemaan sellaisilla teoilla mitä ei voi toteuttaa, esim. jos et nyt käyttäydy, saat mennä ulos vesisateeseen seisomaan tai jotain muuta yhtä järkevää. :headwall: Olen sit sanonut, että uhkaile vain sellaisilla asioilla, mitkä on mahdollista toteuttaa. Mä esim. uhkaan poistaa tallennettuja lasteohjelmia ja olen monta kertaa poistanutkin. :xmas:

Joo mun mies sortuu toisinaan myös sarkasmiin ja sehän ei lapsen kohdalla toimi. Esim. lapsi on pelannut tietokoneella ja käsketään lopettaa ja lapsi valittaa ettei ole mitään tekemistä johon mies, että "no kato sit telkkaria". No lapsi kävelee tietysti telkkarille, kun ei tajua että isä ei oikeasti todellakaan tarkoita että pitäisi katsoa telkkaria.

Alkuperäinen kirjoittaja rge:

no et siis oikeen oo perillä koska miehes lapselle tollassii puhuu..kannattaisi varmaan jutella asiasta eli mitenkä tollanen tuli edes mieleen,miettiikö se tuollaista..

Eiköhän se ole parasta, että sinä huolehdit omasta suhteestasi (jos sulla ylipäätään sellaista on, hankala se ainakin taatusti on) ja minä huolehdin omastani. Enköhän itse parhaiten tiedä, että tarviiko mun keskustella miehen kanssa siitä, että tarkoittiko hän tuota vai ei.

Eiköhän se ole parasta, että sinä huolehdit omasta suhteestasi (jos sulla ylipäätään sellaista on, hankala se ainakin taatusti on) ja minä huolehdin omastani. Enköhän itse parhaiten tiedä, että tarviiko mun keskustella miehen kanssa siitä, että tarkoittiko hän tuota vai ei.

outo tyyppi,todellakin taitaa olla asiat huonosti..en oo mielestäni puhunu itsestäni vaan yrittäny neuvoo sua..mut ei..heti hyökkää kimppuun ku hullu.toivotaan et ukkos tulee järkiinsä ja lähteekin ihan oikeesti..huh

Alkuperäinen kirjoittaja erf:

outo tyyppi,todellakin taitaa olla asiat huonosti..en oo mielestäni puhunu itsestäni vaan yrittäny neuvoo sua..mut ei..heti hyökkää kimppuun ku hullu.toivotaan et ukkos tulee järkiinsä ja lähteekin ihan oikeesti..huh

Yritit neuvoa? En minä käsittääkseni pyytänyt neuvoa enkä ole sitä vaillakaan ollut. Ei minulla ole mieheni kanssa mitään ongelmaa. Hän vain päästi suustaan melkoisen sammakon.

Olen minäkin joskus sanonut, että en enää pese pyykkiä tai en enää laita ruokaa eikä mies ole tullut keskustelemaan kanssani siitä, että olenko mahdollisesti tosissani ja aionko tosiaan nyt sitten tappaa heidät nälkään likaiset vaatteet päällä.

Täällä moni mami huutaa ja tiuskii joskus lapselleen ja saa lapsen itkemään. Mutta naiselle annetaan anteeksi ja sanotaan vaan "Niinhän meistä jokainen välillä tekee virheitä hermostuksissaan". Mies kun tiuskasee lapselle jotain ajattelematonta niin on jo maailman huonoin isä!

Yhteistyössä