Tosi kiva juttu. Ex soitti ja ilmoitti

  • Viestiketjun aloittaja että näin
  • Ensimmäinen viesti
että näin
että ens viikonloppuna on häät, joihin ottaa lapset mukaan. Ja että mun pitäis hommata niille sinne vaatteet! Ei millään pahalla, mutta ei mulla ole rahaa. Ja ei meillä ole käyttöä juhlavaatteille, ne on jo ens keväänä koulun juhliinkin liian pienet. Eikä riitä pelkät vaatteet, pitäähän niillä olla juhlakengätkin.

:headwall:

Ex ilmoitti vaan, että no jos et osta niin lapset on sitten sen aikaa mummillaan. Keskenään. Kiva.
 
vieras
Eikö tuota voi keskustella asiasta exän kanssa? Että jos laittas rahan niihin, kun sinulla ei ylimääräistä ole tällä hetkellä ja ei hänelläkään niin eikö tuota mummilassakin ole kiva lasten käydä. Ei pidä tehdä liian suurta numeroa.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja että näin:
Ja ei meillä ole käyttöä juhlavaatteille, ne on jo ens keväänä koulun juhliinkin liian pienet..
muuhun en kommentoi kun että tuo on kyllä huono peruste. onhan niillä lapsilla se tarve kun ovat menossa sinne häihin!!!!
 
jojo
Hei, ei tuo mikään ilmoitusasia ole. Jos ei teidän olemassaolevat vaatteet kelpaa, ex joko ostaa ne itse, sopii sun kanssa tapaamisvkl:n siirrosta tai jättää itsekin menemättä niihin häihin.
 
moa
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja että näin:
Ja ei meillä ole käyttöä juhlavaatteille, ne on jo ens keväänä koulun juhliinkin liian pienet..
muuhun en kommentoi kun että tuo on kyllä huono peruste. onhan niillä lapsilla se tarve kun ovat menossa sinne häihin!!!!
Juu mutta miten se liittyy aloittajaa tuo asia ja juhlapuvun tarve?
 
vieras
Sama juttu meillä oli aikoinaan, en ostanut. Hänen puolen juhlat, niin et sinä ole velvollinen OSTAMAAN mitään uutta. Laita fiksut puhtaat vaatteet mukaan, se riittää. Jos ei exällesi tämä kelpaa, ehdota vierailuviikonlopun vaihtoa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja että näin:
Ja ei meillä ole käyttöä juhlavaatteille, ne on jo ens keväänä koulun juhliinkin liian pienet..
muuhun en kommentoi kun että tuo on kyllä huono peruste. onhan niillä lapsilla se tarve kun ovat menossa sinne häihin!!!!
no on kai niin, mutta miks mä ne ostaisin kun ei oo mun kautta mitenkään ne häät? ts. ei olis tarvetta mennä jollei ex menis. ja juu, kivahan se mummilassa on käydä, mutta kun ovat siellä kaksin. mummi menee niihin häihin myös. kai ne pärjäis, en mä sitä, mutta ei se varmaan kivaa ois.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sama juttu meillä oli aikoinaan, en ostanut. Hänen puolen juhlat, niin et sinä ole velvollinen OSTAMAAN mitään uutta. Laita fiksut puhtaat vaatteet mukaan, se riittää. Jos ei exällesi tämä kelpaa, ehdota vierailuviikonlopun vaihtoa.
muuten ehdottaisin, mutta kun olen sopinut kauan sitten työvuorot tuolle viikonlopulle enkä voi niitä enää vaihtaa. vaikka voisin mä hätätapauksessa lapset omalle äidillekin laittaa viikonlopuksi.. ärsyttää.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
Hei, ei tuo mikään ilmoitusasia ole. Jos ei teidän olemassaolevat vaatteet kelpaa, ex joko ostaa ne itse, sopii sun kanssa tapaamisvkl:n siirrosta tai jättää itsekin menemättä niihin häihin.
Tai mummo hoitaa niitä häiden ajan...
 
maisa
Juu, en todellakaan ostaisi!! Kyllä se on exän homma ne ostaa, jos välttämättä haluaa mennä sinne lasten kanssa... Ite pitäisin sitte lapset kotona tuon viikonlopun. Vaikka häihin ny voi lapsille laittaa vaikka pojalle siistit farkut + paita ja tytölle samoin tai sitten varmasti jonkinmoinen mekko löytyy, ei se oo niin nuukaa, kunhan ny ei ihan verkkareissa mene.
 
vieras
Mummille sitten lapset vaan.
Ei ole ap:n asia ostaa lapsille juhlatamineita, jotka tulee ex:n tuttavien häihin.
Miksi lasten pitäisi ylipäätään häihin mennä, mikseivät voi olla äidillään sen aikaa?
 
vieras
Eikö tuollaiset asiat ole ihan sopimusasioita? Keskustelette nyt puhelimen välityksellä soittaen mikä tilanne on. Ei täällä kauihistelu auta asiaa, vaan selvittäminen exälle että ei ole sinulla varaa tällä hetkellä ostaa.

Pitää ajatella juhlia myös lapsien kannalta, että heistä voiskin olla mukavaa päästä juhliin syömään kakkua ja olemaan isänsä kanssa siellä.
 

Yhteistyössä