Tosi hyvä mieli!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iloinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iloinen

Vieras
Tää ei voi olla totta!!! Mun on NIIN hyvä mieli!!! Meidän kerrostalossa on pyöräkellarin vieressä sellanen kierrätyspiste jonne kaikki saa tuoda ehjiä tavaroita, vaatteita ym. pientä mitä eivät enää tarvi ja sieltä saa kuka tahansa hakea mitä haluaa. Olen tosi monta kertaa löytäny sieltä meidän perheelle kaikkea tarpeellista ja kivaa etenkin nyt kun rahat on aika tiukilla, mutta tänään oli ihan ehdoton huippu. Joku perhe oli vissiin just muuttanut ja kantanu kaikki ylimääräset sinne!! Sain meidän pojille 3 isoa muovikassillista ihan ehjiä tosi hyviä vaatteita, ison kasan legoja ja pikkuautoja, palapelejä, ja kaikkia muita leluja!! Ratkes samalla joululahjaongelmat. Pesen vaan legot (vaikka onkin tosi siistejä) ja laitan kivoihin lahjapusseihin pojille. Jos teidän talossa ei ole tällasta kierrätyspistettä, ehdottakaa ihmeessä heti! Siitä on ollut tosi paljon iloa!

Voi kun ihanaa !
Tykkäisin itsekin tuollaisesta, olisi ihanaa antaa tavaraa pois ja lahjoittaa hyvää mieltä-molemmille.
Asun vaan rivarissa kera nuukien ja nipojen eläkeläisten..

Tosi mukavaa!
Meidän pojan päiväkodissa on samanlainen pieni kierrätyspiste ja se toimii tosi kivasti. Suosittelen myös muille ottamaan puheeksi omien lastensa päiväkodeissa tai vaikka perhekerhoissa! Tulee tosiaan hyvä mieli kun vanhat tavarat pääsevät kiertoon.

Toi on hieno idea!
Mulla on ainainen ongelma noista kelvollisista tavaroista, joita ei raaskis heittää pois, mutta ei oikein saa missään säilytettyäkään...Jotenkin niistä olis helpompi luopua, jos sais ne vietyä johonkin, missä voi vaihtaa ne johonkin itselleen tarpeelliseen.

Onpa hyvä idea. Pitääpä ottaa puheeksi miehen kanssa kun se on meidän taloyhtiön hallituksessa. Olisi fiksua jos meilläkin olisi moinen. Niin paljon näkee ihmisten kantavan hyvää tavaraa roskiin vaikka siitä olisi varmasti monelle vielä paljon iloa ja hyötyä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hienoa että tuollaista on. otitko kaikki tavarat sieltä laatikosta, kun noin paljo sait, oiskohan joku muukin halunut? vaikkei asia mulle kuulukaan.

Se kierrätyspaikka on sellainen kokonainen iso hyllykkö jossa on hyllyjä melkeen katosta lattiaan. Nyt siellä oli tänään ihan hirveesti tavaraa, enkä tietenkään vieny kaikkee vaan ainoostaan meiän poikien kokosia vaatteita ja sellaisia leluja joilla ne leikkii. Kyll siellä on viel vaik kuinka paljon muille haettavaa. Mut tulee kurjaa mieli kun olin just niin ilonen ja sit heti kysellään oonko niin ahne et vien kaikki enkä jätä mitään muille. Eiks yritettäis olla kannustavii toisiamme kohtaa eikä heti epäiltäis tollasii.

Yhteistyössä