Torstaishuomenta=)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vesseli-80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vesseli-80

Jäsen
29.01.2006
409
0
16
Olen tässä neljän päivän sisällä jäänyt pahasti jälkeen kaikesta mitä täällä on tapahtunut....koitin käydä pariin otteeseenkin mutten jaksanut olla pystyssä...
mutta nyt olo jo huuuomattavan parempi, hiukan haavojen seutu sattuu ja välillä on sellainen heikko olo mutta se lienee siitä että ei liiemmin ole ruoka maistunut mutta eiköhän tämä tästä=)

Ja kun tosiaan vielä oli hyviä uutisia niin....oih :heart:

Jollekin oli tullut plussaa muistaakseni tässä välillä....?
jos oikein muista niiiin HUIMASTI onnea, joku aloitus"tämä naine onkin raskaana"tmv=)
Kyllä sitä niin iloinen on täällä saaneista plussista kun tietää minkä kaiken sen eteen on joutunut käymään, osa enemmän osa vähemmän muttavarmasti yhtä kipeän taipaleen..

Tämä leikkaus homma muuten herkisti mut jotenki.....juttelin anopillenikin tiistaina vaikka mitä syvällisyyksiä :laugh:
ei sillä etteikö aina oltais oltu hyvis väleis ja tykätään toisistamme kovin muttei näistä lapsettomuusasioista olla oikein juteltu, nyt ku olin sänkypotilaana liki tuon 3päivää ni oli pakko puhella sit vaan puhelimessa ja siin tuli sit herkisteltyä...mut tuntu anoppi tykkäävän ku "luotin"=)
muutenki on ollu kiva huomata että kaverit oikeastiovat kiinnostuneita ja soittelevat ja tekstailevat ja kaikkea......
nyt torstai, maanantaina töihin....vielä ei tod ois mahistakaa :$
sit tiedän et työkamut tulee kyseleen ku ne ei tiiä mitään enkä ees ehtiny kertoo mun viikon poissaolosta ku peruutusaika tuli nii äkkii et ...mut oon kyl varautunut jo selityksellä=)

saikketodistuksessa oli mielenkiintosia koodeja ja googlettamalla ne löyty netistä iso liutakoodeja joita saikketodistuksiin syötetään..mulla oli kaksi syytä, naisesta johtuva tahaton lapsettomuus ja joku lantion alueen tulehdus........

Mutta nyt aamupalalle ja varmaan taas iltapäivällä tänne=)
Kertokaahan kaikki torstaikuulumisia!!!! :D
 
Päivää vesseli B)

Miekin olen parhaillaan saitsulla, tosin masennuksen takia, mutta kuitenkin. Niin kaksi piippuinen juttu tää masennuksen takia saikulla oleminen :( töihin ei voi mennä, kun ei jaksa tehdä mitään, mutta yksin kotona hajoaa pää. Tallillekaan ei kykene menemään... :\| en sais mitään aikaiseksi.

Myö kovasti odotellaan Kuopioon lähtöä :heart: Parin viikon päästä on suunnittelukäynti. Kattelin kalenteria ja miulla alkais menkat pari päivää käynnin jälkeen!! Elikkä päästään vissiin heti tositoimiin :D ...jos vaan on varaa ostaa lääkkeet... :/

Kirpeitä syyspäiviä jokaiselle :wave:
 
joo ite en o koskaan masennuskesta kärsinyt mutta työkaverini on ja sitä seurannut läheltä...
sitten osa muista työkavereista vielä kehtaa pilkata häntä että kyllä sitä jaksetaan kaupungilla hillua ja olla muttei töitä tehä...

kun koskaan ei tiedä että mikä syy kelläkin on niin ei pitäisi mennä sanomaa..
ja yksin tosiaan ehkä ei juuri ainakaan ihan koko aikaa kannattaisikaan olla, jottei asiat pääse liian isoiksi..

onko sulla kauan jatkunut?
onko syy siis lapsettomuus vai ihan joku muu?
ei toki pakko kertoa mitään, saattaa mennä liian henk kohtaisuuksiin, mutta jos haluat niin kerro.

oikeastaan nämä palstatkin ovat kyllä hyvä alkuapukeino..kun ei vielä jaksa ottaa kontakstia muihin mutta haluaa keskustella.....jossain vaiheessa sitten ottaa ja lähtee kohti ulkomaailmaa, kun on sen aika=)

voima halaus :hug:

 

Yhteistyössä