Olen tässä neljän päivän sisällä jäänyt pahasti jälkeen kaikesta mitä täällä on tapahtunut....koitin käydä pariin otteeseenkin mutten jaksanut olla pystyssä...
mutta nyt olo jo huuuomattavan parempi, hiukan haavojen seutu sattuu ja välillä on sellainen heikko olo mutta se lienee siitä että ei liiemmin ole ruoka maistunut mutta eiköhän tämä tästä=)
Ja kun tosiaan vielä oli hyviä uutisia niin....oih :heart:
Jollekin oli tullut plussaa muistaakseni tässä välillä....?
jos oikein muista niiiin HUIMASTI onnea, joku aloitus"tämä naine onkin raskaana"tmv=)
Kyllä sitä niin iloinen on täällä saaneista plussista kun tietää minkä kaiken sen eteen on joutunut käymään, osa enemmän osa vähemmän muttavarmasti yhtä kipeän taipaleen..
Tämä leikkaus homma muuten herkisti mut jotenki.....juttelin anopillenikin tiistaina vaikka mitä syvällisyyksiä
ei sillä etteikö aina oltais oltu hyvis väleis ja tykätään toisistamme kovin muttei näistä lapsettomuusasioista olla oikein juteltu, nyt ku olin sänkypotilaana liki tuon 3päivää ni oli pakko puhella sit vaan puhelimessa ja siin tuli sit herkisteltyä...mut tuntu anoppi tykkäävän ku "luotin"=)
muutenki on ollu kiva huomata että kaverit oikeastiovat kiinnostuneita ja soittelevat ja tekstailevat ja kaikkea......
nyt torstai, maanantaina töihin....vielä ei tod ois mahistakaa :$
sit tiedän et työkamut tulee kyseleen ku ne ei tiiä mitään enkä ees ehtiny kertoo mun viikon poissaolosta ku peruutusaika tuli nii äkkii et ...mut oon kyl varautunut jo selityksellä=)
saikketodistuksessa oli mielenkiintosia koodeja ja googlettamalla ne löyty netistä iso liutakoodeja joita saikketodistuksiin syötetään..mulla oli kaksi syytä, naisesta johtuva tahaton lapsettomuus ja joku lantion alueen tulehdus........
Mutta nyt aamupalalle ja varmaan taas iltapäivällä tänne=)
Kertokaahan kaikki torstaikuulumisia!!!!
mutta nyt olo jo huuuomattavan parempi, hiukan haavojen seutu sattuu ja välillä on sellainen heikko olo mutta se lienee siitä että ei liiemmin ole ruoka maistunut mutta eiköhän tämä tästä=)
Ja kun tosiaan vielä oli hyviä uutisia niin....oih :heart:
Jollekin oli tullut plussaa muistaakseni tässä välillä....?
jos oikein muista niiiin HUIMASTI onnea, joku aloitus"tämä naine onkin raskaana"tmv=)
Kyllä sitä niin iloinen on täällä saaneista plussista kun tietää minkä kaiken sen eteen on joutunut käymään, osa enemmän osa vähemmän muttavarmasti yhtä kipeän taipaleen..
Tämä leikkaus homma muuten herkisti mut jotenki.....juttelin anopillenikin tiistaina vaikka mitä syvällisyyksiä
ei sillä etteikö aina oltais oltu hyvis väleis ja tykätään toisistamme kovin muttei näistä lapsettomuusasioista olla oikein juteltu, nyt ku olin sänkypotilaana liki tuon 3päivää ni oli pakko puhella sit vaan puhelimessa ja siin tuli sit herkisteltyä...mut tuntu anoppi tykkäävän ku "luotin"=)
muutenki on ollu kiva huomata että kaverit oikeastiovat kiinnostuneita ja soittelevat ja tekstailevat ja kaikkea......
nyt torstai, maanantaina töihin....vielä ei tod ois mahistakaa :$
sit tiedän et työkamut tulee kyseleen ku ne ei tiiä mitään enkä ees ehtiny kertoo mun viikon poissaolosta ku peruutusaika tuli nii äkkii et ...mut oon kyl varautunut jo selityksellä=)
saikketodistuksessa oli mielenkiintosia koodeja ja googlettamalla ne löyty netistä iso liutakoodeja joita saikketodistuksiin syötetään..mulla oli kaksi syytä, naisesta johtuva tahaton lapsettomuus ja joku lantion alueen tulehdus........
Mutta nyt aamupalalle ja varmaan taas iltapäivällä tänne=)
Kertokaahan kaikki torstaikuulumisia!!!!