Torniolaiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En oo kyllä aatellu onhan nuita tuolla kaupungilla firmoja, mut ei oo käytetty ku asutaan kaupungin vuokratalossa. Tuolla satolla on kai jotain :) Sorry en kyllä tiedä..

Alkuperäinen kirjoittaja vg:
En oo kyllä aatellu onhan nuita tuolla kaupungilla firmoja, mut ei oo käytetty ku asutaan kaupungin vuokratalossa. Tuolla satolla on kai jotain :) Sorry en kyllä tiedä..

Ok, pitää tutkia iltasemmalla asiaa paremmin kun on enemmän aikaa ja hiljaista :) kiitti kuitenkin

Kaupungin asunnot, avara, etuovesta löytyy, kannattaa kyylätä lounais-lapin verkkolehteä, siellä ilmoitellaan paljon, samoin helmi-lehdessä ja kai torniolaisessakin. Kaupungilta ainakin tarjotaan lähes aina Kivirannan koulun vieressä olevia kerrostaloja (en suosittele ) mutta Raustinpihalla on uudehkoja rivitalojakin, joista voi löytyä asuntoja. Kaupungin keskustassa on myös kaupungin asuntoja.

Ei ne Pirkkiönkadun vaaleanpunaiset kerrostalot niin kauheita olleet asua, ainakaan reilu 10v sitten.

Kirkomäellä Suvannotiellä on vuokrarivareita. Kivirannalle en muuttais.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ne Pirkkiönkadun vaaleanpunaiset kerrostalot niin kauheita olleet asua, ainakaan reilu 10v sitten.

Kivirannalla on ainoa surkea alue ne koulun viereiset kerrostalot ja eräs rivitaloyhteisö... Muuten kiviranta on todella upea asuinpaikka! Omakotitaloja pilvin pimein, vanhan puolen kivirannan harmaat kerrostalot todella tasokas asuinpaikka. Olen kivirannalla asunut nyt 25vuotta eikä ole valittamista sen enempää kuin lähialueen tuttavillakaan!

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

Kivirannalla on ainoa surkea alue ne koulun viereiset kerrostalot ja eräs rivitaloyhteisö... Muuten kiviranta on todella upea asuinpaikka! Omakotitaloja pilvin pimein, vanhan puolen kivirannan harmaat kerrostalot todella tasokas asuinpaikka. Olen kivirannalla asunut nyt 25vuotta eikä ole valittamista sen enempää kuin lähialueen tuttavillakaan!

Oon asunu niissä 2vee sitte, enkä koskaan enää muuta sinne ainakaan lasten kanssa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vg:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

Oon asunu niissä 2vee sitte, enkä koskaan enää muuta sinne ainakaan lasten kanssa :)

Sorry väärä kohta siis sinne pirkkiönkadulle en muuta ja ne harmaat kivirannalla on on ihan jees, mutta kaupan vieressä ne kerrostalot ei ikinä!!!