V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vg:En oo kyllä aatellu onhan nuita tuolla kaupungilla firmoja, mut ei oo käytetty ku asutaan kaupungin vuokratalossa. Tuolla satolla on kai jotainSorry en kyllä tiedä..
Alkuperäinen kirjoittaja e:Katsoppas kaupungin sivuilta.Siellä on yietoa vuokra-kämpistä ja muista jutuista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ne Pirkkiönkadun vaaleanpunaiset kerrostalot niin kauheita olleet asua, ainakaan reilu 10v sitten.
Kirkomäellä Suvannotiellä on vuokrarivareita. Kivirannalle en muuttais.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ne Pirkkiönkadun vaaleanpunaiset kerrostalot niin kauheita olleet asua, ainakaan reilu 10v sitten.
Kivirannalla on ainoa surkea alue ne koulun viereiset kerrostalot ja eräs rivitaloyhteisö... Muuten kiviranta on todella upea asuinpaikka! Omakotitaloja pilvin pimein, vanhan puolen kivirannan harmaat kerrostalot todella tasokas asuinpaikka. Olen kivirannalla asunut nyt 25vuotta eikä ole valittamista sen enempää kuin lähialueen tuttavillakaan!
Alkuperäinen kirjoittaja vg:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ne Pirkkiönkadun vaaleanpunaiset kerrostalot niin kauheita olleet asua, ainakaan reilu 10v sitten.
Kivirannalla on ainoa surkea alue ne koulun viereiset kerrostalot ja eräs rivitaloyhteisö... Muuten kiviranta on todella upea asuinpaikka! Omakotitaloja pilvin pimein, vanhan puolen kivirannan harmaat kerrostalot todella tasokas asuinpaikka. Olen kivirannalla asunut nyt 25vuotta eikä ole valittamista sen enempää kuin lähialueen tuttavillakaan!
Oon asunu niissä 2vee sitte, enkä koskaan enää muuta sinne ainakaan lasten kanssa![]()