Törkeetä musta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dietorelle

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
8 938
1
36
Meille tuli lasku sellaiselta perintäjjutusta että ette ole maksanut monesta muistutuksesta huolimatta laskua.

Jos ette parin päivän sisä'llä maksa menee perintään..

Soitin kiukkusen turvaan ettei meille ole tullut kuin tämä lasku.

Oho heillä oli meidän 5vuoden takainen osoite.

Musta toi on törkeetä lähettää tuollaisia kun me oltais sellaisia ettei maksettais laskuja.

Mietein jos oltain vaikka oltu matkoilla niin meille olis tullut luottotietoihin merkintä

:kieh: Meille on kans pari kertaa tullu, kerran oli vielä pojan vakuutuksesta josta ei ollu edes laskua tullut! Ja sitten nuo perintätoimistot on kyllä törkeitä! kyllähän ne tietenkin oikeassa ovat kun pitäähän yrittäjällä rahansa saada, mutta tarkempia saisivat olla!

Meille tuli kans Soneran puhelinlaskusta perintäkirje, oli lähetetty 4 vuoden takaiseen osoitteeseen jonka jälkeen ollaan asuttu 3 eri osoitteessa, ja koko ajan ollaan oltu joko Soneran kännykkä- tai nettiasiakkaita ja laskut on tullu perille että kyllä suututti, että miksi eivät olleet voinut lähettää aiempia muistutuskirjeitä näihin uusiin osoitteisiin.. Soitettiin perintätoimiston kalliiseen palvelunumeroon ja valitettiin tuosta mutta eipä asialle voinut mitään, oli vaan kiltisti maksettava, mutta kyllä otti päähän ja ottaa vieläkin!

Mulle tuli muistutuslasku DNA:lta. Soitin sinne, ja selvisi että he olivat lähettäneet laskun osoitteeseen, jossa asuin maaliskuuhun 2005 saakka.
Mielenkiintoiseksi asian tekee se, että 3 v ajan mulle kyllä tuli DNA:n laskut ihan oikeaan osoitteeseen :snotty: mutta tämä yksi lasku oli syystä tai toisesta lähtenyt vanhaan osoitteeseen. Muistutuslaskukin tuli oikeaan osoitteeseen. Eli joku tai jokin oli kaivanut arkistoista mun vanhan osoitteen, laittanut laskun sinne, ja sitten ihmeteltiin miksi en ole maksanut.
En muuten joutunut maksamaan maksumuistutuksesta perittävää lisämaksua enkä viivästyskorkoa, koska tapahtunut ei ollut mun vika, vaan DNA:n moka.

Mulle tuli kirje ulosotosta!!! Soitin heti paniikissa mistä on kyse!! koska olen tarkka laskuissa!sanoi että joku vuokra, en ole nyt toimistolla joten palataan ens viikolla.... ja arvaa jäinkö odottamaan ens viikkoon? EN! aloin soitella vuokra-asuntojani lävitse (5tai6) ja viimeisessä selvisi: erosin silloin poikaystävästä, jätin oman osani takuuvuokrasta ottamatta, jotta hän maksaa seuraavan kuun vuokran (johon olin velvollinen kk irtisanomis ajalla) mutta ei sitten maksanut. no heti maksoin 220? ja vihainen soitto 5 vuoden takaiselle kumppanille. 50? maksoi mulle takas.

Asuntotoimistoon olin myös vihainen, miksi ulosottoon eikä laskua kotiin??? Eivät kuulemma saaneet mua kiinni kun muutun niin usein? kysyin että tuliko jo merkintäluottotietoihin, ei tullut, onneksi. kysyin että jos ne pääsee takistamaan mun luottotiedot niin miksi ei osoitetta???? ei kuulemma saa katsoa tietoja olman asiakkaan lupaa!!!!
niin haista paska touhua että oksat pois!!!!

ollaan käyty pariin kertaan lastenklinikalla,ihmettelin kun ekan kerran käytiin eikä laskua kuulunut.
se lasku oli mennyt osoitteeseen jossa itse asuin alaikäisenä :o (tuona aikana käynyt joskus lastenklinikalla)
ja AINA kun on käyty siellä niin olen kertonu uuden osotteen,nyt on taas 2laskua "jossain"..olen soittanut laskutukseen ja heille kertonut uuden osoitteen niin ei tule vieläkään.
kyllä sitten aktiv kapital löytää meidän uuden osotteen.ketuttaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Mut sullahan on velvollisuus ilmoittaa uusi osoitteesi.

ei siis ollut tästä kyse.

meillä auto anopin ja miehen nimissä yhessä.

kun ostettiin toinen nin molemmat oli sitten hetken turvassa,

eli mies soitti turvaan ja kertoi tiedot itsestään. eikä sanonut monen vuoden vanhaa osotetta.

ei tullut siis lisämaksua. vaan otti päähän etteio olleet vaivautuneet tarkistamaan että osoite oikein.. vaan tuli sellaiselta perintäyhtiöltä lasku..

Ja ehkä vaikutti asiaan se että turvasta ollaan erottu jo monta kk sitten ja sieltä tulee noita laskuja koko ajan.. ensin laskuja.sitten hyvityksiä, taas laskuja..

Soitin ja sanoin että saa luvan olla viimeiset laskut

Yhteistyössä